1

Onderwerp: Koekiemonster cupcakes

Goedemorgen,  graag wil ik deze cupcakes maken met mijn dochter. Ik heb 2 vragen, want ik moet nog wat bestellen. 
Wat zouden jullie gebruiken voor de (witte) ogen? Ik denk zelf aan witte candy melts, maar die zijn zo klein.
Voor het blauwe lijf wil ik het spuitmondje van Jem 235 gebruiken.  Zien jullie dat ook zo?

https://i.postimg.cc/34JSFPy5/Screenshot-20200222-083908-Pinterest.jpg

2

Re: Koekiemonster cupcakes

Je hebt ook wel van die kant en klare oogjes, maar een zwart stipje op een candymelt kan vast ook, die zijn toch niet zó klein? Voor het blauw gewoon een "gras-" spuitmondje gebruiken, van JEM ken ik niet specifiek, maar als er van die sliertjes uitkomen werkt het wel.

3

Re: Koekiemonster cupcakes

Iemand een candy melt in huis die m wil opmeten?  :y  :thumb: 
Zelf heb ik (alleen) de deco melts van funcakes in huis, die vind ik erg klein. PME heeft grotere candy melts, maar die verkoopt deleukstetaarten niet meer .. en inderdaad, maak ik een zwart stipje op het witte oog, maar ik zou de ogen graag zo groot als bijv een 20 cent muntje hebben.

4

Re: Koekiemonster cupcakes

Ik zou gewoon zelf oogjes rollen van witte fondant en dan een zwart bolletje erop plakken en plat duwen. Dan heb je ook aan de achterkant echte koekiemonster ogen.

Leuk idee trouwens!

Tieneke

5

Re: Koekiemonster cupcakes

Ik zou gewoon zelf oogjes rollen van witte fondant en dan een zwart bolletje erop plakken en plat duwen. Dan heb je ook aan de achterkant echte koekiemonster ogen.

Leuk idee trouwens!

Tieneke

6

Re: Koekiemonster cupcakes

Dat zou ik idd ook doen, zelf rollen. Ik heb een sugarcraft gun en maak daar sliertjes van maar als je deze niet hebt dan kun je een knoflookpers gebruiken.