1

Onderwerp: Vulling met bloedsinaasappel baverois

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en ook nieuw in de bakwereld! Sinds ik twee kleine kindjes heb vind ik het erg leuk om met hun verjaardagen een mooie taart te maken. Binnenkort wordt mijn dochtertje twee jaar en ik wil voor het eerst een dripcake maken. Nu kom ik alleen even niet uit de vulling van de taart.

Ik wil als vulling sowieso bloedsinaasappel baverois. Dit lijkt me gewoon zo lekker. Maar nu zoek ik nog wat voor de andere laag. Ik zag al eens ergens chocolademousse voorbij komen. Ik ben een groot chocola verslaafde, maar in een taart vind ik het altijd wat te overheersend. Hebben jullie nog andere ideeën? Zal gewoon een laagje slagroom ook lekker zijn, of is dat wat saai?

Ik hoop dat jullie me op wat ideetjes kunnen brengen!

Groetjes,
Huismuts

2

Re: Vulling met bloedsinaasappel baverois

Chocolade met sinaasappel is inderdaad erg lekker, het kan wat machtig worden, dat dan weer wel. Gewoon lekker extra laagje slagroom met bijvoorbeeld dun laagje lemon curd is ook erg lekker!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Re: Vulling met bloedsinaasappel baverois

Marianne schreef:

Chocolade met sinaasappel is inderdaad erg lekker, het kan wat machtig worden, dat dan weer wel. Gewoon lekker extra laagje slagroom met bijvoorbeeld dun laagje lemon curd is ook erg lekker!

Dankjewel voor je reactie! :) Bedoel je gewoon dus Bloedsinaasappelbaverois en een laagje slagroom + lemon curd ... of daarbij dan ook nog een laagje chocolademousse?

4

Re: Vulling met bloedsinaasappel baverois

Ik geloof dat ik de chocomousse zou skippen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Re: Vulling met bloedsinaasappel baverois

Klinkt erg lekker dus dat ga ik gewoon doen. Hartelijk dank voor de tip! :)