1 Laatst bewerkt door Elize van B. (01-12-2018 07:55)

Onderwerp: Olifantje

Het dochtertje van mijn nichtje is afgelopen weekend 1 jaar geworden. Vorig jaar had ik een geboortetaart voor haar gemaakt en nu mocht ik weer een taart voor haar maken. Erg leuk!

Ze durfden het zelf niet aan om hem aan te snijden, dus dat lieten ze aan mij over. Eerst maar de onderste aangesneden, zodat het bovenste taartje nog even heel kon blijven. Ik hou er niet zo van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, maar die complimentjes die je dan krijgt als je er bij bent met zo'n verjaardag zijn toch wel leuk. :)

Slurfje van het olifantje had wel wat langer gemogen... Maar dit is hem geworden:

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/39044698_1860336230679343_5421528765245161472_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_eui2=AeFA5wISTlvJmvFyMqh-VFx3SFAop3v2UWoImQ-fJd6FIJ3D7KqxFIfY8vCUZrpnZy8ymangDLybFWi8_KwgPoDNLcsS3CO3Tvzt5u_b3HzyRw&_nc_ht=scontent-ams3-1.xx&oh=f4e5f3bffe5beb4698bf457c4475507c&oe=5C65D525

Re: Olifantje

Zzooooooooo schattig! En dat slurfje is juist leuk zo, het is toch nog maar een baby olifantje hè, dat moet nog groeien! hahaha

3

Re: Olifantje

Wat een mooi lief taartje!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

4

Re: Olifantje

Echt prachtig, zo lief!! Heel mooi

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Re: Olifantje

Ohhhh, echt wat schattig en wat cupie zegt slurfje moet nog groeien :thumb:

Mooi de keuren combinatie en gewoon super schattig :)

En natuurlijk gefeliciteerd en terecht al die complimenten :thumb:

6

Re: Olifantje

Prachtige taart!

7

Re: Olifantje

Wat een super lief taartje!

8

Re: Olifantje

Oooh wat een super schattige taart  :y

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

9

Re: Olifantje

Wat een leuke taart!  :thumb:
De kleurencombi, de stipjes en natuurlijk het lieve olifantje....allemaal leuk!  :y
Ik houd van dit soort taarten  :y (ben zelf niet zo van de te drukke taarten  ;) )

10

Re: Olifantje

Ik vind de taart in 1 woord PRACHTIG!
Alles is lief: olifantje, kleuren, de eenvoud...  :thumb:

11

Re: Olifantje

Wat een leuke reacties allemaal! Dankjulliewel :)

12

Re: Olifantje

Wat een prachtige taart!
Zijn de taarten bekleed met fondant die je zelf hebt gekleurd ?
Al die complimenten waren zeker op hun plek!