1

Onderwerp: Breakdance...

Gevuld met 2 lagen vanillebotercrème en 1 laag aardbeientaartvulling. Afgesmeerd met witte ganache.  :9  :9

https://myalbum.com/photo/m5KZzGx7uIvS/360.jpg

https://myalbum.com/photo/9WYjHgH8cM7J/360.jpg

https://myalbum.com/photo/LT7z1lmL4zcQ/360.jpg

https://myalbum.com/photo/trS3a9PeZCyQ/360.jpg

Zowel smaak als uiterlijk vielen erg in de smaak  :thumb:  en ik ben zelf ook tevreden  :cool:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Re: Breakdance...

Wow.... Prachtig gemaakt... Super strak en alles heel knap gemaakt en geboetseerd. Je zou niet zeggen dat het een taart is ;) Die 'muur' aan de zijkant van de taart lijkt ook net echt!

3

Re: Breakdance...

Elize van B. schreef:

Wow.... Prachtig gemaakt... Super strak en alles heel knap gemaakt en geboetseerd. Je zou niet zeggen dat het een taart is ;) Die 'muur' aan de zijkant van de taart lijkt ook net echt!

Dankjewel  :o  :D

En ja het is echt taart. Dat was eigenlijk het enige "min"-punt wat ik als feedback kreeg: het was veel meer taart dan ze op gerekend had  :lol:  :lol:  :lol:
25 personen, een #25 taart... lijkt mij goed ;)

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

Re: Breakdance...

Prachtige taart.

Re: Breakdance...

SweetTooth schreef:
Elize van B. schreef:

Wow.... Prachtig gemaakt... Super strak en alles heel knap gemaakt en geboetseerd. Je zou niet zeggen dat het een taart is ;) Die 'muur' aan de zijkant van de taart lijkt ook net echt!

Dankjewel  :o  :D

En ja het is echt taart. Dat was eigenlijk het enige "min"-punt wat ik als feedback kreeg: het was veel meer taart dan ze op gerekend had  :lol:  :lol:  :lol:
25 personen, een #25 taart... lijkt mij goed ;)


Haha, beter veel te veel dan veel te weinig toch! ;)

6

Re: Breakdance...

Wauww, fantastisch, echt super knap en zó mooi gemaakt :thumb:

7

Re: Breakdance...

Ongelooflijk hoe maak je dat allemaal?! Echt heel knap!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Re: Breakdance...

WAUW! Mooie taart!  :thumb:
En Thomas.... :thumb: .......hoe zorg je eigenlijk dat 'ie op een arm blijft staan? Of zie ik een trucje over het hoofd  ;) .
Enne.....bij mij is de 25 ook voor 25 personen en hebben zo ook altijd over. Maar kom denk doordat de taarten, denk ook die van jou, nogal hoog zijn  ;)

9

Re: Breakdance...

Wat gaaf zeg!

En ik snap die opmerking over de stukken ook wel, een stukje van 5 cm x 5 cm van een (HEMA)taart is prima, maar kijk eens hoe hoog deze taart ook is, dan heb je aan een half stuk ook wel genoeg wil je je niet klem eten.

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

10

Re: Breakdance...

Bedankt allemaal :)

Esther68 schreef:

WAUW! Mooie taart!  :thumb:
En Thomas.... :thumb: .......hoe zorg je eigenlijk dat 'ie op een arm blijft staan? Of zie ik een trucje over het hoofd  ;) .
Enne.....bij mij is de 25 ook voor 25 personen en hebben zo ook altijd over. Maar kom denk doordat de taarten, denk ook die van jou, nogal hoog zijn  ;)

Er zit een sateprikker van onderin de taart tot bovenin de bovenste arm. En een frame van ijzerdraad daar haaks op om hoofd en lijf/benen te ondersteunen.

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

11 Laatst bewerkt door SweetTooth (25-05-2018 07:56)

Re: Breakdance...

Tom Poes schreef:

Wat gaaf zeg!

En ik snap die opmerking over de stukken ook wel, een stukje van 5 cm x 5 cm van een (HEMA)taart is prima, maar kijk eens hoe hoog deze taart ook is, dan heb je aan een half stuk ook wel genoeg wil je je niet klem eten.

Hij was inderdaad 10cm hoog. Maar ja, om nou een taart van #17,5 te maken voor 25 personen, dat voelt ook niet goed.

Ik lees vaak de vuistregel van 3 personen per ei. Er zitten 9 eieren in: 27 personen dus; 1 ei minder zou maar 24 personen zijn en dus strikt genomen net niet het gevraagde. En mijn kippen leggen geen halve eieren  :lol:  :lol:

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

12

Re: Breakdance...

Jeeeeeetje!!!! die is gaaahaaaf!!!!

Ik reken trouwens ook altijd 3 personen per ei. En heb trouwens ook altijd te veel  =D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

13

Re: Breakdance...

Wow wat een onwijs mooie taart!

14

Re: Breakdance...

Wat een supergave taart! Schitterend  :thumb:  :thumb:  :thumb:
De 'gravity defying' break dancer, de muur, de kleuren, .... WAUW WAUW WAUW!!!
Deze klopt gewoon aan alle kanten! Love it!! :y

15

Re: Breakdance...

Sonj@ schreef:

Jeeeeeetje!!!! die is gaaahaaaf!!!!

Flowertje36 schreef:

Wow wat een onwijs mooie taart!

LaLuub schreef:

Wat een supergave taart! Schitterend  :thumb:  :thumb:  :thumb:
De 'gravity defying' break dancer, de muur, de kleuren, .... WAUW WAUW WAUW!!!
Deze klopt gewoon aan alle kanten! Love it!! :y

Dankjewel meiden  :)  ik ga er helemaal van blozen  :o

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)