1

Onderwerp: Taartwinkel omgeving Tilburg/ Den Bosch

Help! Ik ben op zoek naar een winkel waar ze taartspulletjes verkopen in omgeving Tilburg/ Den Bosch (woon in Drunen). Iemand enig idee. De Taartwinkel in Den Bosch is geen winkel meer, en verder heb ik echt geen idee :-(.

2

Re: Taartwinkel omgeving Tilburg/ Den Bosch

supersuus schreef:

Help! Ik ben op zoek naar een winkel waar ze taartspulletjes verkopen in omgeving Tilburg/ Den Bosch (woon in Drunen). Iemand enig idee. De Taartwinkel in Den Bosch is geen winkel meer, en verder heb ik echt geen idee :-(.

Ik lees even met je mee want ik ben ook al heel lang op zoek naar een echte winkel in de buurt (woon in Vught). Die in Den Bosch (later verhuisd naar Rosmalen) is al heel lang weg idd. In Hedel zat er ook eentje (aan huis), die ook al lang weg is. Nou vind ik online bestellen wel handig (hebben ze veel) maar ik vind het ook leuk om eens een keer te snuffelen in een taartenwinkel  ;) . Maar ben bang dat de dichtstbijzijnde minstens 30 km van hier af zit...

3 Laatst bewerkt door marielrooijakkers (03-03-2017 07:48)

Re: Taartwinkel omgeving Tilburg/ Den Bosch

weet niet of eindhoven/ekkersrijt te ver weg is..... daar zit taartwinkeltje.nl

4

Re: Taartwinkel omgeving Tilburg/ Den Bosch

Om eens ff lekker een keertje langs te gaan of als je snel wat nodig hebt is dat idd best ver. Voor jij althans, vught is dan weer wat dichterbij Eindhoven ;-)

marielrooijakkers schreef:

weet niet of eindhoven/ekkersrijt te ver weg is..... daar zit taartwinkeltje.nl

5

Re: Taartwinkel omgeving Tilburg/ Den Bosch

marielrooijakkers schreef:

weet niet of eindhoven/ekkersrijt te ver weg is..... daar zit taartwinkeltje.nl

Ik ga wel eens naar IKEA. Ga hier de A2 op en is dan een rechte weg. Geloof iets van 20 minuten rijden. Zal volgende keer eens langs taartwinkeltje gaan  :Y  :thumb:

Re: Taartwinkel omgeving Tilburg/ Den Bosch

moet wel even opletten deze winkel is alleen door de weeks in de ochtenden open, smiddags geloof ik niet