Onderwerp: Winactie Cheesecakes van Berko

De nieuwe website van Sweet Happinez is nu bijna een maand online!

Om te vieren dat mijn nieuwe website online is, mag ik in samenwerking met Uitgeverij Good Cook, één van de bezoekers van mijn blog blij maken met het boek Cheesecakes van Berko! Dit is een boek met een grote verscheidenheid aan cheesecake recepten! Zelf word ik er helemaal blij van!

http://sweethappinez.nl/wp-content/uploads/2016/03/Cheesecakes-van-Berko-623x640.jpg

Bekijk de review op mijn blog http://sweethappinez.nl/review-winactie … van-berko/ en zie wat je moet doen om kans te maken op dit boek :)

2

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

wat een prachtig boek, en ik ben er ook dol op hihi. ik heb je geliked en het bericht gedeeld. Heb sinds 2 weken Facebook en ben er nog niet echt handig mee dus hoop dat het gelukt is.

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3 Laatst bewerkt door BakeACake (03-05-2016 15:14)

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

Oh, wat een leuke actie. Dat is echt een tof boek! :)
Heb hem zelf onlangs nog besteld via bol.com; viel qua prijs al wel mee, maar had via https://www.kortingbox.nl/shop/bol-com ook nog korting gevonden :) Misschien nog wel een tip voor mensen die het boek alsnog willen bestellen.

4

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

ben benieuwd of je gewonnen hebt Vonn?? :D  :D

5 Laatst bewerkt door vonn (27-04-2016 14:01)

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

Baklataart schreef:

ben benieuwd of je gewonnen hebt Vonn?? :D  :D


haha ik weet niet de winnaar al bekend is. Nog niets van gehoord. Misschien heb ik het niet eens goed gedaan :lol:. Ben nog niet zo handig met Faceboo .

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

6

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

ach je zal het zeker goed gedaan hebben ik zal duimen voor je zal wel heel erg leuk zijn!! =D

en leuk dat je facebook hebt, ik wil er niet aan lijkt me zo ontzettend vermoeiend als ik dat bij mijn kinderen zie krijg ik al pijn in mijn vingers :lol:  :lol:

7

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

Baklataart schreef:

ach je zal het zeker goed gedaan hebben ik zal duimen voor je zal wel heel erg leuk zijn!! =D

en leuk dat je facebook hebt, ik wil er niet aan lijkt me zo ontzettend vermoeiend als ik dat bij mijn kinderen zie krijg ik al pijn in mijn vingers :lol:  :lol:

Nou ik heb nog maar 8 vrienden hoor, en ben lid van wat groepen.  Dus ik heb het er niet zo druk mee, Tis wel leuk hoor.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

8

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

Jammer had graag kans gemaakt op het boek, maar heb geen facebook meer (en zeeën van tijd daarvoor terug gekregen ;))

Re: Winactie Cheesecakes van Berko

Hallo allemaal, de winnaar is inderdaad bekend :)

Vonn ik heb jouw deelname inderdaad niet gezien. Ik zag ook geen reactie onder mijn artikel :) Deze week komt er nog een leuke winactie online en je hoeft niet perse facebook te hebben hoor, als je geen facebook hebt kan je alsnog mee doen door een reactie onder het bericht achter te laten :)