1

Onderwerp: Nieuwe bakgek

Goedemiddag iedereen, ik wil me even voorstellen, ik ben Mo en nog maar een maand met veel plezier aan het bakken geslagen. Eerder vond ik dit ook al leuk maar ik had nooit echt de tijd, nu ik door ziekte mijn werk niet meer kan uitoefenen zocht ik een leuke tijdsbesteding en ik kan je vertellen dat ik er vol op van geniet. Ik hoop middels dit forum van alles te leren

Groetjes Mo

2

Re: Nieuwe bakgek

Hoi Mo,

Welkom op dit gezellige forum!
Dit forum is biedt een schat aan informatie en tips en is (wat mij betreft) net zo verslavend als bakken  :D

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: Nieuwe bakgek

Bedankt Sonja, ik had al door dat dit forum verslavend werkt, op deze manier gaat bakken nog een vullende dagtaak worden lol

4

Re: Nieuwe bakgek

Welkom en zo leuk dat je ook aan de bak bent al hoewel de reden wat minder is natuurlijk :)

heel veel lees en bak plezier en het is zeker dag vullend hoor, je zal je niet gauw gaan vervelen =D

kijk uit naar je baksels !!

en sterkte met de ziekte ik hoop dat deze hobby je een hoop gezellige afleiding geeft :y  :y

Re: Nieuwe bakgek

welkom, veel bakplezier!

6

Re: Nieuwe bakgek

Welkom Mo. Op dit forum ben je op het juiste adres voor inspiratie, tips, advies en gezelligheid. Dus zwengel je oven maar vast aan....

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

7

Re: Nieuwe bakgek

Iedereen heel erg bedankt voor het warme welkom  :Y

8

Re: Nieuwe bakgek

hallo ik ben Maria en mag net als jullie graag bakken en koken ben 52 jaar en woon in de stad groningen.ga eens op het gemakkie hier rondneuzen en hoop leuke tips tegen te komen
groetjes maria

9

Re: Nieuwe bakgek

maria.witte schreef:

hallo ik ben Maria en mag net als jullie graag bakken en koken ben 52 jaar en woon in de stad groningen.ga eens op het gemakkie hier rondneuzen en hoop leuke tips tegen te komen
groetjes maria

Hoi Maria,

Ik denk dat je beter even een nieuw topic kan openen om jezelf voor te stellen.
Je zit nu bij iemand anders z'n topic, zo krijg je weinig reacties en het is niet de bedoeling  :)
Maar welkom op dit super leuke forum.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

10

Re: Nieuwe bakgek

Welkom!! Leuk :)