1

Onderwerp: Na jaren meespieken eindelijk aangemeld!

Hallo allemaal!

Al jaren kom ik op de site van de leukste taarten en ook al jaren spiek ik hier af en toe op het forum. En nu eindelijk heb ik mij aangemeld en wil ik ook mijn taarten en creaties hier laten zien. En natuurlijk gezellig mee kletsen  =D

Maar eerst zal ik mij even voorstellen:
Ik ben Marijke, 30 lentes jong en woonachtig in Musselkanaal (op de grens van Groningen/Drenthe/Duitsland). Ik ben verloofd  en ga 4 mei 2016 trouwen. Daarnaast heb ik 2 katten en ben ik momenteel nog bezig met de BBL opleiding (werken en leren) verzorgende IG. Ik ga dus 1 dag in de week naar school en daarnaast werk ik 24 uur op een pg-afdeling met dementerende ouderen.

Ongeveer 7 jaar geleden ben ik begonnen met taarten maken. Het begon als een probeersel, maar ik vond het zo leuk dat ik het ben blijven doen  =)
Ik maak voornamelijk taarten voor onszelf en familie en vrienden. Soms krijg ik via via een opdrachtje binnen die ik dan graag aanneem. Maar de laatste tijd krijg ik steeds meer reacties van mensen dat mijn taarten en cupcakes en erg goed uitzien (en smaken) en waarom ik er niet meer mee ga doen...
Dus daar ben ik momenteel over aan het nadenken. Wil ik er meer mee gaan doen en hoe doe ik dat??

Maar goed, dit ben ik even in het kort. Mocht je meer willen weten dan hoor ik het graag!

Groetjes, Marijke

2

Re: Na jaren meespieken eindelijk aangemeld!

Welkom!

3

Re: Na jaren meespieken eindelijk aangemeld!

Welkom op het gezellige forum en leuk dat je nu je taarten gaat delen met ons, ik kijk er naar uit hoor :D

leuk dat je er ook veel plezier in hebt.

Veel lees en bak plezier :)