1

Onderwerp: Coming soon.....

Een oud collega kwam ik een tijdje terug tegen bij de kapster. Ze vertelde dat ze binnenkort oma gaat worden. En ze had gezien dat ik taarten maak. Voorzichtig vroeg ze of ik ook voor anderen bak. Niet zo heel vaak, maar af en toe wel dus. Of ik dan voor haar dochter's babyshower een een taart wilde maken. Ik kreeg helemaal de vrije hand. Het enige waar ik rekening mee moest houden, was dat haar dochter niet van chocolade houd.
Het is een 25cm taart en is gevuld met kersenvlaaivulling en vanillecrème.
Dit is 'm geworden. Ik vind hem zelf wel schattig en werd er vrolijk van. De reactie van de aanstaande oma vanochtend toen ze 'm kwamen ophalen was hartverwarmend, ze vonden hem prachtig.

Wat vinden jullie er van?
http://www.mijnalbum.nl/Foto720-JYNLSDVC.jpg

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Coming soon.....

Super leuk zeg!!

groetjes Wilma

3

Vind mn super leuk!

4

Superleuk geworden!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

5

Heel mooi!

Neem eens een kijkje in mijn verkoop topic.
Niet meer actief als taartenbakster maar wel als forumlid.

6

Wat een leuk ontwerp, origineel!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Is ie ook. Kei schattig zelfs!!!

8

Wat een snoepie: lieve uiltjes en geinig met die muisjes erbij, leuk met die gordijntjes, maar ik vind vooral de imprint van je taart en cakedrum heel bijzonder. Is dat een mat of maak je het zelf? Het is zo scherp en strak gedaan.

Tieneke

9

Dank jullie allemaal voor je reactie. Vind ik leuk!!

Tante Tien schreef:

Wat een snoepie: lieve uiltjes en geinig met die muisjes erbij, leuk met die gordijntjes, maar ik vind vooral de imprint van je taart en cakedrum heel bijzonder. Is dat een mat of maak je het zelf? Het is zo scherp en strak gedaan.

Tieneke

De imprint is gemaakt met de Diamond side design van Patchwork Cutters.

Bianca's bakery

10

Super!!! Ik word er vrolijk van.

11

Schattig!  :thumb:
Ik was alleen even in schok van je verhaal  ;) ....'de dochter houdt niet van chocolade'....daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen  :nooo  =D

12

Wauw, wat een lieve en mooie taart , de uiltjes zijn zo schattig en hoe je alles hebt afgewerkt echt geweldig!!! :thumb:

zo leuk hoe je dat met de muisjes hebt gedaan en de oogjes van de uiltjes vind ik echt heel erg mooi :y  :y

13

Wat een leuke reacties allemaal. Thanx.

Esther68 schreef:

Schattig!  :thumb:
Ik was alleen even in schok van je verhaal  ;) ....'de dochter houdt niet van chocolade'....daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen  :nooo  =D

Haha...nauwelijks voor te stellen idd. Maar er bestaan mensen (lees: vrouwen) die geen chocolade lusten. Gelukkig zijn er zat andere smaakjes om een taart mee te vullen

Bianca's bakery

14

Wat is deze leuk en vrolijk zeg! Prachtig!