26

Re: Cake Games, wie durft (met mij ;-))

Wij hebben er al 1 week opzitten .. Heerlijk naar Drenthe geweest.
Deze week is t ff logestiek goochelen idd met bestellingen ... Een kind en een zieke vent ... Ben dus ook nu weer in t atelier aan t bakken ...

T is als ouder herkenbaar t gevoel van we moeten nog een week hierna ... Als juf kan ik er erg om lachen ... Ik krijg ze nl volgende week weer :)

Ik doe even een updateje hier.... ik was op zoek naar een team om mee te doen met de voorrondes en natuurlijk uiteindelijk de finale van de Cake games. Uiteindelijk kwam er een team van 4 personen samen maar helaas viel er al snel 1 dame af door werkverplichtingen op de finale dag. Samen met de 2 andere dames hebben we van de week afgesproken om onze ideeën, gevoelens etc. te bespreken en helaas heeft 1 van de dames uiteindelijk besloten dat ze toch niet achter het hele gebeuren staat (gelukkig had dit niets met het team te maken maar meer met de wedstrijd en de opzet hiervan) en dit betekent dus, met nog 5 dagen te gaan voor de deadline dat het hem niet gaat worden want om in deze dagen nog een nieuw lid te vinden, genoeg feeling te krijgen en nog een filmpje te maken waar eigenlijk alles vanaf hangt, dat gaat hem niet worden. Iedereen super bedankt voor de lieve reacties, de enthousiaste mails en de wil om met mij samen te willen werken ;-). Misschien volgend jaar!

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

28

Oh wat jammer dat het niet doorgaat voor jullie.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery