1 Laatst bewerkt door mpbart (30-05-2014 16:08)

Onderwerp: foto's winnaars Holland Sugar Art Show 2014

Hallo Allemaal,

De foto's van de winnaars staan op de show-site  www.hollandsugarartshow.nl  :Y

ook een compleet foto  verslag van de beurs staat hierop

bedankt voor jullie bezoek aan de beurs

mpbart

http://freebits.nl/images/2014/05/30/IMG_5479.jpg
http://freebits.nl/images/2014/05/30/IMG_5490.jpg

Re: foto's winnaars Holland Sugar Art Show 2014

volgens mij mis je 1 winnaar bart. Ik heb hem alleen kapot (er was een stuk afgebroken) op de foto maar ik weet dat Barry (DLT haarlem) hem wel op hun facebook heel heeft staan. Het was die met die kerstman en bovenop 2 rendieren.

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

3

taart van gout schreef:

volgens mij mis je 1 winnaar bart. Ik heb hem alleen kapot (er was een stuk afgebroken) op de foto maar ik weet dat Barry (DLT haarlem) hem wel op hun facebook heel heeft staan. Het was die met die kerstman en bovenop 2 rendieren.

hoi,  klopt  maar dat staat ook op de site  foto volgt
ik krijg hem toegemaild,  en dan knallen we hem er op

mpbart

4

Heb ook mee gedaan ( voor de eerste keer ;) en ik wou even zeggen dat ik het geweldig vond. heb heel veel gehad aan het commentaar wat ik na de wedstrijd heb gekregen ga daar ook zeker wat mee doen. Bedankt. Ga volgend jaar zeker weer meedoen.

was eigenlijk in de veronderstelling dat iedereen een juryrapport thuis gestuurd zou krijgen met op en aanmerkingen maar dat heb ik verkeerd begrepen denk ik ;)

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

wat ik begrepen heb (maar misschien heb ik dit niet goed begrepen) is dat alle mensen met brons/zilver/goud een certificaat thuisgestuurd krijgen / zouden krijgen. Ik heb hem zelf nog niet gehad maar ik weet niet of ik hem gemist heb door de postnl of dat hij nog niet verstuurd is. De puntenlijst die we op de dag zelf hebben gekregen, is volgens mij de puntenlijst die je krijgen, echt commentaar op papier is er niet volgens mij, die kan je inderdaad op de dag zelf altijd even vragen als je daar behoefte aan hebt.
Persoonlijk vind ik dit ook altijd erg fijn!

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola