1 Laatst bewerkt door lobke77 (12-05-2014 12:51)

Onderwerp: taart + 1 jarig kind + fotograaf.......Resultaat???

Een paar weken geleden, voor het eerst een taart  mogen maken voor een cakesmash!!!

Super spannend, want als het goed zou gaan, komen er misschien wel meerdere opdrachten uit voort...

Hierbij het resultaat van de fotoshoot... Ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

En ja, ze waren erg positief!!

P.s. Voor haar echte verjaardag mocht ik ook de verjaardagstaart + meppertje maken. Zie hiervoor http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … 2127576600

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4QBTQLKI.jpg

2

Re: taart + 1 jarig kind + fotograaf.......Resultaat???

De taart is erg mooi en de foto's met die kleine zijn erg schattig.  Ik vind het wel zonde van de taart die zo wordt toegetakeld :( Een meptaartje daar kan ik mee leven, maar een hele taart???

Nogmaals wel mooi.

3

Ik vind de foto's ook mooi qua felle kleuren en zo, maar ben het wel met Sahirah eens. Begrijp eigenlijk sowieso het hele cakesmash gebeuren niet zo :o (net als die (vr)eetwedstrijden en spelletjes met eten)

4

Erg leuk!

Ach dames, dat is toch alleen maar leuk, lekker kliederen en doen!
Toevallig heb ik vandeweek ook mijn eerste taartje gemaakt voor een cakesmash.

.. Want taart kan altijd!!

5

Hahaha zonde maar ik vind t wel altijd leuk die fotos, dit meisje is helemaal losgegaan!!

i just LOVE it!

6

Haha mooi erop gaan zitten! En ach, hij is betaald denken we dan maar haha ;) Het is uiteindelijk ook wel minder werk denk ik, aangezien je hem ook niet vult (neem ik aan?). Hartstikke leuk die cakesmashes, kijk al uit naar de zomer: dan mag ik ook eindelijk 1 maken! En de positieve reacties tijdens de smash zijn helemaal terecht, super leuk resultaat!!

Erg leuk! Als ik ooit een kindje krijg wil ik ook sowieso zo'n shoot gaan doen! Vind altijd een erg leuk effect :)

8

Lejow schreef:

Erg leuk!

Ach dames, dat is toch alleen maar leuk, lekker kliederen en doen!
Toevallig heb ik vandeweek ook mijn eerste taartje gemaakt voor een cakesmash.

FOTO!!!

9

Geweldig!!

..

10

Sweetcakes schreef:

Geweldig!!

dank je.....

11

Wat een gave fotoshoot, vooral die ene met enkel dat kontje en je taart: onbetaalbaar.

Tieneke

12

Tante Tien schreef:

Wat een gave fotoshoot, vooral die ene met enkel dat kontje en je taart: onbetaalbaar.

Tieneke

vind die ook geweldig tieneke...

13

ooh super.
Echt prachtig!

Aangename tijdsbesteding, Bezigheid in vrije tijd, Genoeglijke bezigheid, Plezier hebben, Liefhebberij, Lievelingsbezigheid, Plezierwerk, Verslavingsverschijnsel, Vrijetijdsbesteding http://taarttopper.wordpress.com/

14

Goudlokje19 schreef:

ooh super.
Echt prachtig!

thanks!