151

Re: categorieën wedstrijd Holland Sugar Art Show 2014

Ik mocht weer uitmaken van het orange team, en ook al was het rustiger dan voorgaande jaren, ik heb echt genoten! Tijd om hier en daar een praatje te maken, en ook lekker om het een en ander uit te leggen! Ik heb alleen maar leuke en gezellige mensen gezien en gesproken! Dank jullie allemaal voor de gezelligheid! En bedankt Bart voor het regelen en organiseren van de beurs!

Groetjes
Chantal

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

152

taart van gout schreef:

Aha... dan weet ik ook meteen wie je bent ;-). Ik vond ze echt super mooi! En ze roken zo lekker door de kaneel, dat mis ik vaak bij suikerbloemen ;-).

Dank je wel!! Nu maar hopen dat ikzelf niet tegenviel, haha.

153

hoi bart,

ik las in een ander topic dat editie 2015 er gaat komen! Allereerst super super gefelicitaart natuurlijk want het is toch altijd heel wat en kost ook heel wat.
Weten jullie al wanneer de hallen weer gevuld gaan worden? En klopt het dat het thema dit jaar "Beestenboel" zal gaan zijn?

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

154 Laatst bewerkt door mpbart (21-01-2015 15:06)

Zeker weet ik dat,  het zal voorlopig,de komende edities, altijd het laatste weekend in mei zijn,
2015  8e editie  30+31 mei
thema  Beestenboel................ :D  :D

probeer om 1e week feb.   wat over de 8e editie te laten horen !!!!!!!!

mpbart

taart van gout schreef:

hoi bart,

ik las in een ander topic dat editie 2015 er gaat komen! Allereerst super super gefelicitaart natuurlijk want het is toch altijd heel wat en kost ook heel wat.
Weten jullie al wanneer de hallen weer gevuld gaan worden? En klopt het dat het thema dit jaar "Beestenboel" zal gaan zijn?

155

mpbart schreef:

Zeker weet ik dat,  het zal voorlopig,de komende edities, altijd het laatste weekend in mei zijn,
2015  8e editie  30+31 mei
thema  Beestenboel................ :D  :D

probeer om 1e week juni   wat over de 8e editie te laten horen !!!!!!!!

mpbart

taart van gout schreef:

hoi bart,

Al nieuws Bart? Weet je toevallig al of de regels dit jaar hetzelfde zijn als vorig jaar?

156

regels grotendeels het zelfde

cupcakes gaat vervallen

Lisette  ( mail me ff persoonlijk)

157

Hi allemaal, is het al bekend wanneer de volgende editie gehouden wordt?

Groetjes,
Ersilia

158

er is een ander topic over. 2015 gaat niet door, 2016 is de volgende editie

159

Oh wat jammer! Bedankt voor de snelle reactie.  =)