51

Re: Zullen we?

suus1983 schreef:

Hallo meiden,

Ik heb net afgelopen weekend mijn 1e taartje gebakken en ben dus nog een echte beginner, maar direct helemaal verslaafd.

Ik zou het heel leuk vinden om met een aantal anderen lekker te knutselen, mochten jullie nog een plekje over hebben, dan graag!

Groetjes

He iemand uit bedum,wat gezellie...

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

52

Hee, iemand uit Winsum! komt niet vaak voor dat ik op internet iemand tegen kom die hier uit de buurt komt.

53

Hier nog een beginner die wel belangstelling heeft. Dag maakt niet zoveel uit, alleen vrijdagavond kan ik niet.
Kan verder eigenlijk altijd wel een auto lenen en kom uit Drachten. Eventueel zou ik tot 4 mensen mee kunnen nemen in de auto.

Helaas heb ik voor morgen net al een afspraak staan :(

groetjes

54

Hallo,

ik moet vaker op het forum kijken, heb dit onderwerp helemaal gemist. Heb er twee taarten opzitten en zou ook graag mee willen doen, maar voor mij zou het wel in het weekend moeten. Ik kom uit De Wilp (tussen Groningen en Drachten in) en heb ook een auto tot mijn beschikking en er kunnen natuurlijk mensen meerijden.

Groetjes Esther

55

Mijn huis is beschikbaar op onderstaande data:
10 of 17 mei, 31 mei
7 juni 14 juni, 21 juni

We kunnen kijken wanneer de grootste groep kan, dan zetten we die ochtend/middag vast. Ik ben benieuwd. Wanneer we eenmaal een datum hebben geprikt stuur ik iedereen een mail met de details. Misschien leuk om een onderwerp voor die zaterdag te hebben? Geef maar aan dan probeer ik samen met Astrid een leuk "programma" inelkaar te knutselen met een how-to van het onderwerp wat we gaan maken. Is dat een idee? Andere ideeen/wensen altijd welkom natuurlijk!!
Ik ben benieuwd naar het aantal van Fries/Groningse-medebaksters.

En ja, vanaf nu zal ik vaker het forum checken. Sorry
Groeten
Henderike

56

Fijn dat je je huis beschikbaar wilt stellen henderike!

Ik kan de eerste 2 data niet maar de rest wel. Ik woon in groningen en kan mensen meenemen. Ik ben een beginster dus ik moet alles nog leren (ha,ha) dus ik vind een heleboel dingen leuk om te doen. Mmm, de laatste 3 data zijn wel gunstig dan heb ik er inmiddels 2 workshops opzitten.;)

57

Bij mij komt juni het beste uit! Welke datum maakt me (tot nu toe) niet veel uit. Wat leuk dat jullie een "programma" gaan maken! Heb er nu al zin in! :D

58

Hee wat leuk. Zaterdag komt mij beter uit, dan hoef ik sowieso niet te werken. Ik kan op zich op alle data wel, behalve 31 mei want dan is de I love Cake beurs :lol:
Ohh ik ben echt heel erg benieuwd, heb nog nooit meegedaan aan een workshop of frobeldag! Henderike, waar woon je eigenlijk?

groetjes

59 Laatst bewerkt door theeleut (23-04-2008 09:09)

Henderike woont in Leeuwarden. Ze heeft zelf niet altijd veel tijd om op dit forum te kijken, dus ik neem op haar verzoek de honneurs even waar.
Volgens mij is het handig om alvast 1 datum te kiezen, op basis van de reacties tot nu toe:
wie wil 7 juni komen "fr

60

7 juni moet mij wel lukken!!

61

7 juni gaat voor mij ook wel lukken!! En Leeuwarden is ook nog lekker dichtbij, geweldig! :)

62

ja, 7 juni kan ik ook. heb ik ook mijn workshops gehad,misschien heb ik er iets aan.

63

Ik kan ook wel! Wanneer wordt het definitief? (kan ik het alvast in mn agenda zetten! :) )

64

Hoi,
Laten we eerst uitgaan van 7 juni a.s. en kijken hoeveel mensen er dan kunnen.
Mochten er mensen liever op een andere datum gaan, doen we het gewoon in twee keer, lijkt me ook geen probleem.
Groetjes Henderike

65

Lijkt me wel leuk om eens met een stel bij elkaar te komen om technieken te proberen/af te kijken, al vrees ik dat jullie van mij weinig kunnen leren aangezien ik nog maar net een taartje heb gemaakt en verder nog amper materialen en zo in huis heb.

Mochten jullie het eens in Assen willen doen, dan wil ik het hele stel hier wel een keer een dag in het weekend of zo, het huis uit jagen ;)

Maar ik weet niet hoe de plannen verder voor de nabije toekomst zijn, eventueel kan ik ook wel een keertje naar Leeuwarden komen, maar zaterdag 7 juni...sja, moet de dag erna mijn hondje uitbrengen op show in Houten, dus dat zie ik niet zo zitten eigenlijk.

Een andere datum mag ook wel enne, als er nog meer uit (de buurt van) Assen mee willen rijden, is helemaal super, kunnen we eventueel de kosten daarvan delen...?

groetjes Daantje

66

ik woon in steenwijk ( ov) en zou het ook enig vinden , ik werk ma tm do
kitty

67

Zelf woon ik op texel, maar mijn familie woont in friesland, dus misschien kan ik het een keer combineren, zou wel erg leuk zijn!! 7 juni lukt mij niet maar als jullie een andere datum ook iets organiseren....graag!

68 Laatst bewerkt door theeleut (26-05-2008 11:55)

hoi!
hier weer even een berichtje van de "organisatie".
De datum voor ons dagje staat nu vast op 7 juni. We willen beginnen om een uur of 10, bij Henderike thuis en dan kijken we wel hoe lang we door willen gaan. Als de groep "te groot" wordt is er een mogelijkheid om uit te wijken naar een grotere ruimte in Grou.
Het idee is om met Patchworkcutters aan het werk te gaan, met mexican paste. We gaan dus taartdecoraties maken die je thuis vervolgens op een taart kunt doen. We gaan de decoraties ook verven. Ik zorg er voor dat er genoeg gereedschap en verf en mexican paste is voor iedereen. Ik wil iedereen die wil komen vragen om mij een mail te sturen, zodat ik adresgegevens kan doorgeven voor 7 juni en zodat Henderike en ik precies weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen. En misschien kunnen we dan nog wat "meerijdafspraken" regelen.....

69

het gaat mij toch niet lukken, helaas want het leek me wel heel erg leuk. Volgende keer misschien.

70

Het lijkt me erg leuk om eens andere mensen te ontmoeten. Ik woon zelf in leeuwarden dus ik ben van de partij!
Is het ook handig om zelf spulletjes mee te nemen?
Ik ben nog maar een beginner dus jullie zijn gewaarschuwd :)

71

Voor hen die komen: ik was vergeten te melden dat het handig is om

72

Wauw! Zoiets lijkt me echt leuk! Ik woon in Loppersum, dat ligt ongeveer tussen Groningen en Delfzijl in :P

73

Als er iets in de buurt is van Leeuwarden zou ik het heel leuk vinden om eens mee te doen als dat kan en er plek is :)
Leuk joh!

groetjes Marijke

74

Ik sluit me bij Marijke aan. :)

Hanna

75

marijma schreef:

Als er iets in de buurt is van Leeuwarden zou ik het heel leuk vinden om eens mee te doen als dat kan en er plek is :)
Leuk joh!

groetjes Marijke

idd!!
Ik kom danwel niet uit de buurt van Leeuwarden, maar aangezien mijn familie in de buurt van Drachten woont, kan ik misschien wel eens wat combineren.