26 Laatst bewerkt door puterwt (06-04-2008 18:19)

Re: Zullen we?

Ik moet met het OV komen

Groetjes, Pauline

27

ik kan alleen op zaterdag
zondags werk ik en de rest van de week zit ik met mijn kinderen die naar school moeten
en heb ik wisselende werk dagen horeca soms erg vervellend

28

Volgens mij wordt het een zaterdag. Nu kijken bij wie het kan.....
is het een idee om cupcakes te decoreren? Dan kunnen we misschien van elkaar dingetjes leren en als decoratie op de cupcakes doen: iets kleins boetseren, een kleine bloem maken, een klein puzzelplaatje, kleine runout maken, dropflowers van royal icing, een strik. Dan kan iedereen aangeven wat ze de anderen zou willen leren en kijken we per keer hoever we komen.
Vraag is dus:
Bij wie kunnen we op een zaterdag?
Wie wil wat aan de anderen "leren"/laten zien?
Wat zouden jullie willen doen? (andere idee

29 Laatst bewerkt door Ekeiram (07-04-2008 16:32)

Is er nog plaats? Had dit ff over 't hoofd gezien maar wil ook wel graag! Ben ook nog in de beginnersfase maar dat zal wel geen probleem zijn :)

Heb geen auto maar wel week-ov, ik kan (meestal) wel op maandag, vrijdag, zaterdag en zondag.

Het wordt dus een zaterdag zag ik net. Als ik er nog bij pas, graag na de 19e. Tot die tijd heb ik nl nog basketball wedstrijden op de zaterdag.

Groetjes!

30

Voor mij is een vrijdag ideaal en een zaterdag zou ook te plannen zijn.
Icing werk zou ik graag leren, ben begonnen met bloemen ook op draad dus ik kan er wel iets over vertellen. Een soort van thema is inderdaad een goed idee.
Jolanda

www.sweetsugarpies.com kijk ook eens op mijn site

31

Ok,een zaterdag lijkt het beste. En de cupcakes vind ik een heel goed plan. Daar kan je je lekker op uit leven. Op dit moment zijn er 11 mensen die mee willen doen. Is dat niet wat veel? Moeten we ons splitsen? Ik ken toch nog niemand (ha,ha) En ook niet onbelangrijk, wie wil haar huis beschikbaar stellen? En welke datum? zaterdag 17 of 24 mei? even na de hemelvaart en pinksteren enzo? 's Ochtends?

(en Angie, natuurlijk mag je meerijden)

Zo en nu jullie weer (ha,ha)

32

Een zaterdag lijkt mij ook prima.
17 en 24 mei kan ik beide niet omdat ik dan in de week daarna examens heb en zo'n fr

Groetjes, Pauline

33 Laatst bewerkt door theeleut (08-04-2008 07:58)

Aangezien nog niemand heeft aangegeven op zaterdag haar huis beschikbaar te kunnen stellen voor een fr

34

theeleut schreef:

Aangezien nog niemand heeft aangegeven op zaterdag haar huis beschikbaar te kunnen stellen voor een fr

35

's morgens en/of 's middags kan!

36

ik vind het heel erg leuk maar moet nog wel even oppas regelen. En ik heb niet zomaar 3 kids onder de pannen. Vanavond kom ik er even op terug. En dan wat mij betreft meteen 's morgens!

37

Ik weet nog niet of ik dan moet werken, dus ik kom hierop terug aan het einde van deze week ;)

38

:( ik moet vrijdag de 18e werken van 13.00 tot 18.00 uur...Gaat em dus niet worden. Hoop dat er ook nog es een andere keer komt!!

39

Ik kan de 18e helaas ook niet heb die week late dienst van 12 tot 20.30.
Heb het ook druk die week( bestelling van 9 taarten) voor verjaardag,communie,doop. Hoop dat er ook een andere keer komt.

Gr: Angie,

40

he jammer  ik kan ook niet

41

Ik kan vrijdag de 18e ook niet, omdat ik die dag een bruidstaart in elkaar moet zetten

42 Laatst bewerkt door henderike (09-04-2008 18:05)

Mooi, een Friese bakclub, had al via mail van Astrid het e.e.a. gehoord.
Ik doe graag mee, heb auto, en er kunnen ook nog extra personen met mij meerijden. Ik kan vrijdag smiddags, zaterdag, zondag.
Ben benieuwd.

Oja, Heb net nog even snel al jullie berichten bekeken. Ik wil best een zaterdag mijn
huis, keuken, enz beschikbaar stellen om lekker te frobelen. Ik woon in Leeuwarden. Laat maar weten of het nog nodig is, dan kunnen we misschien na de hemelvaart ed een datum inplannen waarop de meeste van ons kunnen, hoe meer zielen hoe meer frobelvreugd.

Henderike

43

mag het ook fries Gronings zijn? Leeuwarden is best te doen vanuit Groningen. Fijn dat je je huis beschikbaar wilt stellen. Prik maar eens een zaterdag na hemelvaart!

44

niemand meer????

45 Laatst bewerkt door marijke (14-04-2008 07:03)

Jawel hoor! (wacht op voorstel! O-) )

46

Ik weet niet of Henderike vaak op het forum kijkt. Ik zie haar in ieder geval a.s. vrijdag, dus dan zal ik zeggen dat er nog wel belangstelling is voor een zaterdag bij haar thuis.

47

Ik wil ook nog steeds graag, kan dus alleen as vrijdag niet...

48

Ik kan deze vrijdag niet, ik moet dan werken :(

49

Als het een vrije weekend is voor mij, doe ik ook graag mee.

50

Hallo meiden,

Ik heb net afgelopen weekend mijn 1e taartje gebakken en ben dus nog een echte beginner, maar direct helemaal verslaafd.

Ik zou het heel leuk vinden om met een aantal anderen lekker te knutselen, mochten jullie nog een plekje over hebben, dan graag!

Groetjes

Berichten [ 26 tot 50 van 82 ]

Pagina's Vorige 1 2 3 4 Volgende

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren