1

Onderwerp: rainbow dash was de wens

Onze jongste was afgelopen woensdag jarig. Ze is helemaal waus van my little pony's en dan met name rainbow dash. Zo gezegd zo gedaan! Gevuld met zwitserse room met mandarijntjes errug lekker mjammie

https://scontent-b-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/1497452_492928877488359_1158646912_n.jpg


https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1471753_492929534154960_1088825012_n.jpg

Bedankt voor het kijken en reageren

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

Re: rainbow dash was de wens

Ik vind hem geweldig

3

Re: rainbow dash was de wens

Erg leuk

groetjes elfje elly

4

Re: rainbow dash was de wens

oho, die taart is wel heel leuk geworden! Leuk met die spikkeld, maar de gekleurde onderkant is ook wel heel erg mooi hoor! Is dat royal icing?

begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach...
want wie vrolijk is in de morgen, die lacht de hele dag!

5

Re: rainbow dash was de wens

Wat leuk! Ik vind de spikkeltjeslaag wel erg leuk hierbij!

6

Re: rainbow dash was de wens

Zo gezegd, zo gedaan lijkt me iets te snel uitgedrukt ;) Ziet er super uit zeg!!!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Re: rainbow dash was de wens

Ik vind hem erg bijzonder! Geweldig mooi gedaan!

8

Re: rainbow dash was de wens

wow heel erg leuk uitgevoerd, en zo lekker vrolijk. Ik mag er ook een maken ( 28 december) verheug me er ook echt op.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

9

Re: rainbow dash was de wens

Erg leuke, vrolijke taart geworden. Ik vind hm super....die spikkeltjes...je keuken zal wel onder gezeten hebben :rolleyes:

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

10

Re: rainbow dash was de wens

lekker vrolijk!
erg mooi geworden!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

Re: rainbow dash was de wens

Heel erg leuk! Vooral de naam! Heb dat nog niet eerder zo gezien

facebook.com/caro.taartencupcakes

12

Re: rainbow dash was de wens

Echt heel erg mooi en leuk!!!

En zo ontzettend vrolijk, sluit me aan bij de rest vind de spikkeltjes geweldig ( ben ook wel benieuwd hoe je keuken er daarna uitziet hahha)

En die ballonnetjes vind ik ook super leuk!!

13

Re: rainbow dash was de wens

Die wil ik hebben..die wil ik!!....zegt mijn dochter van vier!!
Wat een mooie vrolijke taart!!

Groetjes van Marjon

14

Re: rainbow dash was de wens

Super!!

15

Re: rainbow dash was de wens

Erg leuke taart!

Gek op taart!

16

Re: rainbow dash was de wens

Erg leuke en vrolijk gekleurde taart. Hoe krijg je die spikkeltjes er zo netjes op zeg?

Tieneke

17

Re: rainbow dash was de wens

Tante Tien schreef:

Erg leuke en vrolijk gekleurde taart. Hoe krijg je die spikkeltjes er zo netjes op zeg?

Tieneke


Dat vraag ik me ook af, het zit er zo strak op, hoe heb je dat gedaan???
Ik vind de taart echt ge-wel-dig. En hoe heb je die onderste taart zo gekregen, met al die kleurtjes?
Nog gefeliciteerd met je dochter!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

18

Re: rainbow dash was de wens

Heel 'simpel' uiterlijk, als je begrijpt wat ik bedoel ;)  maar een reuzegaaf effect in het geheel :thumb:
De combi van de verschillende technieken en 'materialen' doet het geweldig leuk. Wel een karwei zeg, die onderkant zo met al die afgesmeerde bloemblaadjes maar heel gaaf :Y

If life gives you lemons, make lemonade

19

Re: rainbow dash was de wens

Helemaal geweldig gaaf gedaan hoor, kun je een tipje van de sluier bekend maken over het hoe en wat je deze geweldige taart in elkaar hebt gezet "ze gezegd zo gedaan"hihihi echt kei mooi

Lieve groetjes van Nicole

20

Re: rainbow dash was de wens

Wat gaaf!

21

Re: rainbow dash was de wens

De spikkeltjeslaag heb ik iets dikker afgesmeerd dan gewoon dat je geen biscuit er meer door zag goed koud laten worden en hem op een bakje gezet in een bord met discodip en het er een beetje opgeprut. Tip voor degene die het ook willen doen je hebt best weinig discodip nodig hahahaha ik zit nu met 1bakje vol en 1 bakje met een kwart eruit in mijn maag.

De onderste laag heb ik via you tube even bekeken en na gedaan in de kleuren die ik wilde. De botercreme kleuren vond ik nog het meeste werk eerlijk gezegd.

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

22

Re: rainbow dash was de wens

Superleuk gedaan! Leuk zo, met al die kleurtjes :-)

23

Re: rainbow dash was de wens

Wat een werk. Super leuk gedaan. !!! is de groene "deksel" boven op een dikke lap marsepein ?

Re: rainbow dash was de wens

Tis inderdaad echt een leukerd zeg. Ik dacht direct, wat heb je die laag met discospikkels strak gekregen zeg. En ik zie dat veel dames het met me eens zijn. Erg leuk geheel en heerlijk vrolijk!

25

Re: rainbow dash was de wens

May schreef:

Wat een werk. Super leuk gedaan. !!! is de groene "deksel" boven op een dikke lap marsepein ?

dat is een beklede cakedrum Tessel wou rainbow dash graag op haar kamer dus daar staat ze nu onder een stolpje (die nu makkelijk te krijgen zijn bij tuincentra voor die lemaxhuisjes)

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat