1

Onderwerp: al een tijdje hier op het forum maar nog nooit voorgesteld..

Hoi hoi,

Ik ben al een tijdje aan het mee kletsen op het forum maar ik heb mij nog nooit voorgesteld  :o  ik schaam mij diep.

Ik ben Marjan, 35 jaar, getrouwd en trotse mama van een zoontje van 6 met een koemelk allergie (voorheen ook ei allergie)

Omdat ik nooit taarten in de reguliere winkels kan vinden voor mijn zoontje ben ik zelf aan het bakken geslagen. En sindsdien er verslaaft aan geraakt.

Omdat ik steeds meer vragen kreeg om ook voor anderen hypoallergeen taarten te bakken en ik helaas in 2011 na 9 jaar bij hetzelfde bedrijf te hebben gewerkt, mijn baan heb verloren. heb ik op een gegeven moment mij laten inschrijven bij de kvk.

Mijn taarten zijn nog niet zo mooi als de meeste hier op het forum maar ik probeer steeds meer te leren. En voor de komende periode heb ik mij aangemeld voor heel veel workshops en cursussen.  Ik kan in ieder geval al veel mensen met een allergie voor melk, eieren, soja, gluten, suiker, noten en pinda's erg blij maken. Ik heb voor deze allergieën ook cursus gedaan zodat ik precies weet waar ik mee bezig ben.

Ik krijg zoveel aanvraag van mensen door heel nederland dat ik nu ook taarten laat bezorgen door een speciale koelkoerier.

Ik vind het erg leuk om mee te lezen op het forum. En ik leer erg veel van jullie !

Groetjes Marjan
www.specialcakesandmore.nl

Re: al een tijdje hier op het forum maar nog nooit voorgesteld..

Hoi Marjan,

Je hebt een mooie site en wat geweldig dat je speciale taarten maakt. Ik vind je taarten er heel leuk uit zien.

3

Re: al een tijdje hier op het forum maar nog nooit voorgesteld..

Dank je wel saskia