1

Onderwerp: Beurs de moeite waard ?

zou iemand mij kunnen zeggen of het de moeite waard is, ben nog niet zo heel lang aan het bakken geslagen en wil wel graag naar de beurs maar ben nog aan het twijfelen ..

Kom vanuit de haarlemmermeer en dan is het toch een heel eind naar Apeldoorn ...

hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

2

Re: Beurs de moeite waard ?

Ja zeker, het is de grootste beurs op taartgebied :)

3

Het is zeker de moeite waard!

Maarre neem dan ook een goed gevulde portemonnee mee :lol:

4

Het is heel persoonlijk, wat verwacht je?
Ik ben vorig jaar voor de eerste keer geweest maar heb nu niet de behoefte om weer te gaan.

Ieder is de bewerker van zijn eigen geluk.

5

Ik ben nu 3 keer geweest opr rij en zat een beetje te twijfelen of ik nu weer zal gaan.
Kijkt manlief me verschrikt aan en zegt, nou we gaan hoor.

Ik vind het zeker de moeite waard.

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

6

Wij zijn er, dat maakt het al de moeite waard  :cool:  :lol:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Ik ben vorig jaar geweest en wil zeker dit jaar weer. Heb mijn ogen uitgekeken!

8

Dank jullie wel voor alle reacties, nu ben ik echt overtuigd, ik GA !!!

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

9

Veel plezier

Mijn faceboekpagina met mijn taartjes
http://www.facebook.com/pages/Home-made … 1595328591

10

Ook ik ben vorig jaar voor het eerst geweest en wil kijken of er dit jaar nieuwe dingen zijn. Zo ja, dan word het zeker een jaarlijks uitje met mams en zus. Als dat niet het geval is ga ik gewoon om het jaar ofzo.

Veel plezier en trek je wandel schoenen maar aan! ;-)

Aldoende kom ik steeds een stapje verder!

11

wat leuk om te horen dat iedereen zo enthousiast is !!

Is er iemand die ook gaat vanuit de haarlemmermeer of omgeving ? misschien kunnen we samen gaan ..

12

Colle, Ik kom niet uit de buurt van de Haarlemmermeer, maar wil eigenlijk ook zaterdags wel heen.
Zullen we anders daar afspreken en samen de dag door brengen?

Ik bak ook pas ongeveer een half jaar.

Groetjes nancy

Het is heel gezellig je ziet de nieuwste taart trends....kortom gewoon doen! Ik sla dit jaar zelf helaas even over maaaar volgend jaar ben ik er ook weer bij :-) Veel plezier allemaal enne wel foto's showen he van de leuke spullen die gekocht zijn ;-)

14

Hoi Nancy,

IK ga op vrijdag, kan zaterdag niet ivm sporten van de kids.. Jammer had  het heel erg gezellig gevonden om samen te gaan ... :(

15

Ik kom ieder jaar weer in de knoei met de verjaardagen van de kinderen, maar ik zou echt zooooooo graag heengaan!! Het gaat me dus (weer) niet lukken  :/

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

16

Ik ga er vroeg heen en ben van plan om tot het einde te blijven!  :lol:
Zie iedere keer wat nieuws en het is ook gewoon gezellig om elkaar eens in het echt te ontmoeten.
Die goed gevulde portemonnee is zeker nodig, maar het is maar 1x per jaar taart en trends hè...  ;)
Voor wie er ook heen gaan... tot morgen!

Dat is toch een TAART waard!

17

Het was zeker de mooite waard!
De koekjes worden ook telkens bekender dus meer uitstekers, daar wordt ik altijd blij van!
En als ik de uitsteker niet kan vinden dan maak ik ze zelf via het doe-het-zelf pakket van Koek-It!

Mijn aankopen  :D
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1379267_10201942277736978_1397747789_n.jpg

Meer Koekjes --> kijk op mijn IG of FACEBOOK!!!
Instagram: TheCookieStudioNL Facebook

18

Louise25

Jij had zeker een goed gevulde portemonnee mee :lol:

Mag ik weten waar die bij uitsteker van is?

20

Ik denk dat ik maar geen foto plaats van hetgeen ik gekocht / gewonnen heb hoor. Zijn teveel spullen ;)
Maar idd de beurs vind ik ook zeker de moeite waard en een leuk jaarlijks uitje :)

21

Tjee Louise,

jij had zeker het hele jaar gespaard voor de beurs! :+

Wel heel gave uitstekers hoor!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

22

Ik ben ook benieuwd waar je de bij uitsteker hebt gekocht!

23

Beetje late reactie, maar bond de beurs ZWAAR TEGENVALLEN!!
Ben in 2012 geweest en vond t erg leuk dus in 2013 wilde ik weer. Echter had t idee dat de beurs veel kleiner was, veel minder stands. En om daar nu anderhalf uur voor in de auto te zitten....

24

Beetje late reactie, maar bond de beurs ZWAAR TEGENVALLEN!!
Ben in 2012 geweest en vond t erg leuk dus in 2013 wilde ik weer. Echter had t idee dat de beurs veel kleiner was, veel minder stands. En om daar nu anderhalf uur voor in de auto te zitten....

25

Ik dacht je dat het over de HSA in Boskoop had, die is vandaag en morgen en vanaf de Haarlemmermeer goed te doen toch?!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek