1 Laatst bewerkt door Taart&Trends (30-08-2013 21:23)

Onderwerp: Taart&Trends 2013... nog een maand!

Nog een maand en dan is Taart&Trends 2013!

Nieuw bij de wedstrijden dit jaar is de categorie koekjes.  Dus iedereen die Koekjes maakt geef je op en doe mee aan dit wedstrijdonderdeel. Daarnaast kan je je ook nog inschrijven voor de onderdelen Taarten - Toppers  - Bloemen  of Groepsprojecten ( 2 of meer personen).
Wij zijn trots dat live jeugdwedstrijden al gevuld zijn met 10 enthousiaste deelnemers.  Hier voor aanmelden is helaas niet meer mogelijk. Je kan je wel op de reserve lijst laten plaatsen.

De entreetickets voor Taart&Trends zijn in 2013 ook weer online te bestellen. Gebruik hiervoor de button op onze homepage. 
In deze ticketshop kan je ook je plaatsen reserveren voor de masterclasses van

Let op de entreekaarten en de masterclasses zijn aparte artikelen.

Wordt Special guest van Taart&Trends en geniet van diverse voordelen.  Zoals het eerste uur exclusief genieten met een kleine groep special guests op de beurs van alle primeurs. Een parkeerplek dicht bij de ingang, lekker makkelijk met al die tassen. Een speciale lounge met lunch en enkele drankjes. Een speciale goodiebag.

Wil jij niet meedoen aan de wedstrijd, maar zou je wel graag één of enkele werkstukken willen showen op de showtafels? Meld je werkstuk dan aan bij francisca@ taartentrends .nl (zonder de spaties)om een plaats te reserveren op de showtafels

Wij hebben er zinnen en hopen jullie daar te zien.

Ria, Francisca, Nathalie

Re: Taart&Trends 2013... nog een maand!

Ik heb er zin in!
Vraag me af of er net als vorig jaar een kraam is van LeuksteTaartenForum waar je je overtollige taartenspul kan verkopen...Waar kan ik meer hierover lezen??

Groetjes, Esthers Feestelijke Taarten!
https://www.facebook.com/#!/EsthersFeestelijkeTaarten

3

Ik ga op de vrijdag en rij vanuit Breda, als er iemand mee wil rijden.......

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Iedereen heel veel plezier op de beurs. Ik sla helaas een jaartje over.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

5

Ik ga ook denk ik! Wie doen er mee aan de wedstrijd? Ik durf niet... :nooo

6

een heerlijk dagje uit komt dichterbij! ons Belgengroepje kijkt er al helemaal naar uit  :D

Take a walk on the cake side of life

7

Ik ga een poging doen in de categorie taarttoppers.
Ga vanuit Oisterwijk met de trein, toevallig nog meer mensen die vrijdag die kant op gaan !

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

8

Ik ga ook op vrijdag samen met een vriendin. Helaas kan ik niet eerder als eind vd middag, moet eerst nog naar een begrafenis toe  :( .

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

9

ik ga ook op vrijdag :)

heerlijk dagje mutsen idd:)

10

zou iemand mij kunnen zeggen of het de moeite waard is, ben nog niet zo heel lang aan het bakken geslagen en wil wel graag naar de beurs maar ben nog aan het twijfelen ..

Kom vanuit de haarlemmermeer en dan is het toch een heel eind naar Apeldoorn ...

hoop dat jullie mij wat advies kunnen geven  :)

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

11

ik heb vraag over taarten, het staat dat moet ook inlever lijst van gronstoffen en bereding

als ik gebruik funcakes mix dan moet dat gewoon bij zetten?