akelig stil hier, zal wel vakantietijd zijn
.
Zelf ook geen leuke dingen te melden. Het gaat maar door met narigheid. Vorige week weer een crematie gehad. En as zaterdag moeten we mijn oma voor het laatst weg brengen
. Maar het is goed zo, zij was er wel redelijk klaar mee, maar het tempo waarin het laatste deel zich voltrok, was enorm en ging voor haar te snel. Als je geestelijk heel gezond bent, is dat misschien wel moeilijker dan dat je geen idee meer hebt.
Het enige lichtpuntje lijkt te zijn dat de oudste over gaat naar de 2e klas, niet riant, maar die heeft alvast een wijze les gehad in de brugklas. Niets doen is er niet meer bij.
Jongste heeft het laatste half jaar ook aanmerkelijk beter gedaan op school, dat is ook wel een lichtpuntje.
Bak-, kook- en tuin-technisch gebeurt er weinig tot niets. Het zorgen heeft de overhand (gehad) de laatste tijd.
Dus dames kom maar op met de positieve vibes.
Oja iemand interesse in twee kaarten voor de zwarte cross as zaterdag (+twee jeugdkaarten). Wij kunnen niet, wil ze niet verkopen, maar ongebruikt laten vind ik ook zonde. Dus laat mij weten via app als iemand wil. Wel ophalen bij mij thuis