1

Onderwerp: wegwerp popcake houder oid??

Even een vraagje.. hoe geven jullie popcakes mee aan de klant? in doe ze nu in bekertjes maar vind t niet echt netjes staan...

iemand tips of de wegwerp oplossing ?

2

Re: wegwerp popcake houder oid??

Ik heb zowel voor de cake pops als voor de push up cakes van die plexiglas houders. Deze leen ik uit en laat daar borg voor betalen.

Komt alles netjes terug dan krijgen ze dit weer terug natuurlijk.


Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

3

Re: wegwerp popcake houder oid??

ik heb blokken gesneden uit platen piepschuim van de bouwmarkt.
even mooi inpakken en dan zet je zo heel netjes de cakepops erin.

goedkoop en makkelijk!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SJUSBRFQ-D.jpg

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

Re: wegwerp popcake houder oid??

Bij de Xenos verkopen ze ook houders,ik geloof voor 5,-.
En dan inderdaad meegeven met een bijbetaling als borg.
Misschien is dat een idee.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

5

Re: wegwerp popcake houder oid??

Of groen steek schuim (van dat bloemstukken spul) en daar een leuk papiertje omheen en dan hoef je het niet terug te vragen, even de gaatjes voor prikken dan willen de stokjes er makkelijker in.

Christine.

Re: wegwerp popcake houder oid??

keukentje schreef:

Of groen steek schuim (van dat bloemstukken spul) en daar een leuk papiertje omheen en dan hoef je het niet terug te vragen, even de gaatjes voor prikken dan willen de stokjes er makkelijker in.

Hier dacht ik ook al aan maar is dit voedselveilig?

7

Re: wegwerp popcake houder oid??

SweetTatiana schreef:
keukentje schreef:

Of groen steek schuim (van dat bloemstukken spul) en daar een leuk papiertje omheen en dan hoef je het niet terug te vragen, even de gaatjes voor prikken dan willen de stokjes er makkelijker in.

Hier dacht ik ook al aan maar is dit voedselveilig?

nee geen oase gebruiken
dat spul gaat aan je stokje zitten....stoppen de kids in hun mond...bah

kan je beter voor het piepschuim gaan.
werkt net zo goed en kost geen drol

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

8

Re: wegwerp popcake houder oid??

Ik heb platen MDF van 22mm dik waar ik ongeveer 1,5 cm diepe gaatjes in geboord heb. Pakpapiertje in de themakleur er omheen en het is hartstikke stevig en mooi. En inderdaad vragen of ze 'm terug willen geven, zelfs zonder borg komt dat bij mij tot nu toe goed (bak alleen voor bekenden)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

9

Re: wegwerp popcake houder oid??

spidygirl schreef:
SweetTatiana schreef:
keukentje schreef:

Of groen steek schuim (van dat bloemstukken spul) en daar een leuk papiertje omheen en dan hoef je het niet terug te vragen, even de gaatjes voor prikken dan willen de stokjes er makkelijker in.

Hier dacht ik ook al aan maar is dit voedselveilig?

nee geen oase gebruiken
dat spul gaat aan je stokje zitten....stoppen de kids in hun mond...bah

kan je beter voor het piepschuim gaan.
werkt net zo goed en kost geen drol

Ik heb nog nooit last gehad van groen spul op de stokjes, maar het zou zomaar kunnen.

Christine.