26

Re: Freubelavondje regio Rotterdam???

He meiden,
wat leuk dat we een datum hebben en ook nog 1 waarop ik kan  :D  :D  :D
Ik heb hem gelijk in mijn agenda gezet. Ik zal ervoor zorgen dat ik een biscuit heb om te bewerken. Ik denk dat ik voor een bolletje ga, kijken of ik die ook kan bekleden zo leuk en mooi.
Ik zal eventueel nog wat lekkers meenemen als jullie dat goed vinden? En heeft er niemand last van allergieën of een speciaal dieet?

Ik vind het nou al leuk en heb er zin in  :Y

Bakken deed ik al zou ik nu toch ook besmet raken met het taartenvirus??

27

Hier geen dieet of allergieen

28

Ik heb een vraagje. Mijn vriendin vindt het ook leuk om taarten te freubelen. Is het goed als zij meekomt?

29

Hier ook geen dieet ofzo....ik heb nog geen idee wat ik wil doen.....er is nog zoveel wat ik wil.....denk dat het een gewoon taarte wordt met wellicht puzzelen....

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

30

Das al fijn dat er geen diëten/allergieën zijn maakt het wat gemakkelijker om wat lekkers te maken/mee te nemen.

Ik had wel nog de vraag hoe laat komen we bij elkaar?

31

Donderdag 11 juli om 19.30 uur!

32

Grima was t ook goed als mn vriendin mee kwam of zitten we al vol?

33

Met je vriendin erbij zitten we op 6, dus dat kan precies.
Ik zal kijken of ik een klaptafel erbij kan regelen voor de spullen

34

Oh topoie grima zal het aan haar doorgeven. Ik heb eventueel een campingtafeltje die ik mee zou kunnen nemen? Laat maar weten of het nodig is.

35

Sorry voor de late reactie maar hier geen allergieen ik lust alleen geen tomaat en paprika  :o

36

SweetyP schreef:

Sorry voor de late reactie maar hier geen allergieen ik lust alleen geen tomaat en paprika  :o

Komt mooi uit ik ook niet  :nooo

37

Kibbeling schreef:

Oh topoie grima zal het aan haar doorgeven. Ik heb eventueel een campingtafeltje die ik mee zou kunnen nemen? Laat maar weten of het nodig is.

Graag, neem maar mee, dan hoef ik geen tafels te regelen bij de scouting (die zijn misschien mee op kamp die week)

38

is goed ik neem hem mee. En vriendin vindt het erg leuk dat ze mee mag komen!

39

Nog maar een weekje meiden!!

Ik heb er al hartstikke veel zin in,
is appelsap en een multivruchtensapje lekker???
Of hebben jullie liever cola of iets dergelijks???

En ff een ander vraagje, hoe kan ik mijn bisquitje het beste vervoeren,
een dag van te voren afsmeren en in een taartdoos, of beter dezelfde dag???
#echteenbeginnersvraag

40

Sweety ik heb er ook veel zin in hoor!
En ik had een beetje dezelfde vraag. Ik zat okk te denken van daar afsemeren of van te voren. Ik zal ook eens gaan bedenken hoe ik het ga vervoeren want heb niet echt taartdozen...

Ik lust appelsap hoor.

41

Beter dezelfde dag, kan ook hier. Ik moet ook afsmeren en vullen, dus heb vast wat over.
En dan in een taartdoos of een grote bak of doos zo dat-ie de wanden niet raakt.

42

Grima waar kan ik kijken voor kartonnen taartdozen. Bij de webshop van hier? Ik heb een bakvorm vierkant van 28x28 of vierkant 20x20.

43 Laatst bewerkt door Grima (04-07-2013 20:33)

Als je hem hier vult en afsmeert heb ik wel een taartdoos voor je. Anders kan je er een kopen bij Beppie Bakgraag op het deliplein Katendrecht) of bij het taartatelier Dur, Westvest 2a te Schiedam.
Via de webshop kan natuurlijk ook.
Misschien kan je ook bij de (banket)bakker of bijv de HEMA vragen of je een gebaksdoos kan kopen.

Hoeveel wil je er hebben?

44

Ik heb er dan 2 nodig. 1 voor mij en 1 voor vriendin.
Als ik ze van je kan overnemen dan graag want ik weet biet of ik het ga redden om naar katendrecht te gaan komende dagen. Moet best veel werken.

45

Prima

46

Grima vandaag toch even de tijd gevonden om naar schiedam te rijden. Ohhhh wat slecht voor je portemonnee zeg!! Heb nu wel taartdozen dus ik neem ze zelf mee. Heb zelfs maar platen gehaald voor onder de taart wel zo handig bedacht ik me. Ook nog leuke uitstekers gekocht.... Volgende keer ga ik met een lijstje of ik bestel via inet. hahaha wel een leuke winkel en goeie tips gekregen.

47

Ja, al die taartenwinkeltjes zijn zo.
Als ik gezellig wat ga drinken bij hotel New York loop ik altijd even de loopbrug over naar het Deliplein om bij Beppie te kijken.
Inderdaad, heel slecht voor de portemonnaie, maar ook heel erg leuk!
In Schiedam zit trouwens vlakbij ook een kookwinkel met veel taartenspulletjes. Op de Hoogstraat 140-142 zit Habitas. Een kookwinkel a la het Kookpunt.
Bij het Kookpunt op het Noordplein hebben ze tegenwoordig ook een hele taart- cupcakevleugel. Ook met fondant en marsepein en zo.
Nog veel winkeltjes te ontdekken in Rotterdam!

48

Ohhh grima wat doe je mij en mn portemonnai aan?!!??!?!?! Hahaha ik lees t al nog een hoop winkeltjes te vinden dus. Het is wel grappig want ik stond met de eigenaar te kletsen en zij kon beppie niet.
Zit Quatro trouwens niet meer op zuid of hebben zij niet zoveel meer? Ben daar al een tijdje niet geweest namelijk.

49

Quatro heb ik nog nooit van gehoord? Ik ben wel een bij planet cake geweest, maar die zijn verhuisd en de laatste 2 jaar legden zij zich steeds meer toe op het geven van cursussen en taartverkoop, dus weinig spullen voor de thuisbakkers.
Ik ga wel eens naar Taart en decoratie in de Amaliastraat te Ridderkerk, ook een hele grote winkel.
Verder ben ik niet zo bekend op zuid.

50

Ohh wat heb ik zin in aanstaande donderdag! Moet ik nog wat lekkers meenemen? Grima, wil je mij je adres pb-en? Das wel zo handig :Y

Tot domderdag!

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-