1

Onderwerp: wie kan mij helpen?

hoi allemaal,
ik heb een vraagje waar ik zelf niet uit kom.
ik wil witte cakepops maken en dan versieren in het wit net als op een van de foto's in het volgende youtube filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=ojVyPt3OR0E
Wie kan me helpen .....mijn engels is niet top meer hahaha.
ik hoor het graag.
groetjes

2

Re: wie kan mij helpen?

Oh, die zijn mooi! Ik denk dat ze hier witte candymelts voor gebruikt hebben. Als je witte chocolade gebruikt blijft dat altijd een beetje "gelig". Succes!

3

Re: wie kan mij helpen?

ik heb nog nooit met candymelts gwerkt....krijg je daar echt zo n mooi bolletjes van ...egaal?
smaakt dat naar chocolade?

4

Re: wie kan mij helpen?

Ik vind Candymelts niet echt naar chocola smaken. Het is vooral erg zoet. In de bovengenoemde link is het bolletje volgens mij al een keer in chocola gedoopt voordat het in de Candymelts gaat. Ik denk niet dat alleen de Candymelts zulke mooie ronde bolletjes geven. Het zal beginnen met een kogelronde cakepop.

5

Re: wie kan mij helpen?

dank je wel....
ik wil gewoon vooor het oog dat het er zo uit gaat zien...ik dacht misschien in smeltfondant dompelen en dan verzieren...ik weet niet of dat ook met smeltfondant kan die patroontjes....

Re: wie kan mij helpen?

Volgens mij heeft Americolour ook vloeibare kleurstoffen voor candy drop en chocolade.
Dan zou je evt chocolade kunnen gebruiken en deze wit kleuren.

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

7

Re: wie kan mij helpen?

Dorien4444 schreef:

Ik vind Candymelts niet echt naar chocola smaken. Het is vooral erg zoet. In de bovengenoemde link is het bolletje volgens mij al een keer in chocola gedoopt voordat het in de Candymelts gaat. Ik denk niet dat alleen de Candymelts zulke mooie ronde bolletjes geven. Het zal beginnen met een kogelronde cakepop.

Nou scheelt het dat witte chocolade ook niet naar chocolade smaken  :P

Candy melts kun je qua smaak vergelijken met koetjesrepen zonder de cacao smaak.

Visite taartjes schreef:

Volgens mij heeft Americolour ook vloeibare kleurstoffen voor candy drop en chocolade.
Dan zou je evt chocolade kunnen gebruiken en deze wit kleuren.

Witte chocolade krijg je niet witter met kleurstof.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!