1

Onderwerp: Bakgenoten in Veenendaal

Wonen er nog meer bakkers in en rond Veenendaal?

2

Re: Bakgenoten in Veenendaal

Ik woon in Scherpenzeel.

3

Ik woon in Scherpenzeel.

4

ja ik  :lol:

groetjes Leontine

5

Yeah ik dacht even dat ik de enige was. Scherpenzeel is ook vlak bij. Ik weet niet hoe jullie het vinden maar lijkt mij leuk elkaar een keer te ontmoeten. Misschien eerst ergens afspreken om te zien of het klikt en daarna zijn er genoeg mogelijkheden.

6

Lijkt mij leuk!

7

Zullen we dat dan na de meivakantie doen?

8

Helemaal prima! Zullen we vast een datum prikken?

9

Ja is goed. Dinsdag en donderdag kan ik na 10 uur en vrijdag kan ik niet. Verder kan ik meestal wel.

10

Ik kan alleen 's avonds en vanaf half juni de woensdagmiddagen...
Ik zal in het weekend mijn agenda er even bij pakken.

11

Voor is het weekend ook een optie hoor.

12

We hebben vorig jaar een freubelavondje gehad in Veenendaal bij dorotaartjes. Inmiddels woon ik in Ede, maar ik sluit graag aan.  :D

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

13

elleoj schreef:

We hebben vorig jaar een freubelavondje gehad in Veenendaal bij dorotaartjes. Inmiddels woon ik in Ede, maar ik sluit graag aan.  :D

Hoe meer zielen hoe meer vreugd

14

Ik kom uit Hoevelaken.
Hebben jullie nog plaats??

15

Overigens wil ik mijn woonkamer wel een keertje beschikbaar stellen voor een kennismakingsavondje met taart, thee, koffie en gezelligheid.  Mijn eettafel is helaas niet geschikt voor fröbelen (met panelen, zoals een deur zeg maar. Kun je niet egaal op uitrollen).

<><

16

Leuk plan Elleoj!

Aan mijn eettafel kan prima gefröbeld worden.

Geen idee of jullie weekend of doordeweeks willen, ik vind zelf iig de avond wel handig, na half juni zou ik bv op zaterdag ook overdag kunnen, maar nu nog even niet ivm studie, heb de tijd hard nodig!
Een voorstel, misschien een idee je naam erachter te zetten als je ook kunt?
ma 13 mei Rebecca
di 14 mei Rebecca
do 16 mei Rebecca
vr 17 mei Rebecca
di 21 mei Rebecca
do 23 mei Rebecca
vr 24 mei Rebecca
za 25 mei Rebecca
ma 27 mei Rebecca
di 28 mei Rebecca
do 30 mei Rebecca
vr 31 mei Rebecca

17

Ik zal vandaag eens in mijn agende kijken en met het thuisfront overleggen.

18

Beetje lastige dagen achter de rug. Ik ga echt nog in mijn agenda duiken maar heb ff wat meer tijd nodig.

Mag ik ook aansluiten? Ik kom uit Ingen.

20

Hoewel ik een goede reden heb om minder actief te zijn op het forum spijt het mij toch ook niet actief bezig te zijn met het plannen vsn een bakgenoten meeting. Ik wil heel graag de de draad weer oppakken en concrete plannen maken ervoor. Ik werk doordeweeks in de avond tot een uur of 7 dus dat is beste lastig. Overdag en in het weekend heb ik wat meer vrijheden. Het lijstje van Rebecca kunnen we wel verder uit ouwen denk ik. Zullen we met frisse moed verder plannen dan?

21

toch leuk om weer eens wat over V'daal te lezen op het forum...
idd hebben we af en toe freubelavonden hier, ik heb een grote ruimte, dus mag best hier, als jullie het willen.

Groetjes, Dorothea.

22

Super Dorothea, dat jij je ruimte beschikbaar wil stellen. Als iedereen het er mee eens is doen we dat. Dan moeten we alleen het tijdstip vaststellen. Overdag kan ik ma, di, wo en do, in het weekend kan ik als mijn dochter er niet is en in de avond kan ik na zeven uur pas. Roep maar

23

Ik kan tot en met juni eigenlijk altijd nog, vanaf 1 juli ben ik fulltime op stage en kan ik alleen 's avonds (behalve maandagavond).  Dus beslissen jullie maar een moment, dan kijk ik wel of ik kan aanhaken. :-)

<><

24

hier nog eentje uit veenendaal :D

25

Oeh wordt een gezellig clubje zo