51

Re: Holland Sugar Art Show, wat vonden jullie?

Soesie schreef:

Ik verbaas me wederom, ja waarom lees ik eigenlijk nog mee? Maar goed ik verbaas me wederom over het kuddegedrag op dit forum.

Iemand schrijft netjes haar ervaring over een evenement. Daar komt dan een hele discussie overheen over het organiseren van een beurs, dat het niet zo was zoals degene omschreef etc.

Mensen, respect, laat iemand zijn eigen ervaring hebben.
Iedereen zijn eigen gevoel, manier van ervaren, hoef je niet te ontkrachten door het tegendeel te gaan schrijven.

Tigrasas, jammer dat je het zo hebt ervaren, je had je wat anders voorgesteld van de beurs. Misschien volgende keer meer succes.
Ik heb een leuke dag gehad.

Kijk zo kan het ook  O-)

:Y

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

52

Soesie schreef:

Ik verbaas me wederom, ja waarom lees ik eigenlijk nog mee? Maar goed ik verbaas me wederom over het kuddegedrag op dit forum.

Iemand schrijft netjes haar ervaring over een evenement. Daar komt dan een hele discussie overheen over het organiseren van een beurs, dat het niet zo was zoals degene omschreef etc.

Iedereen zijn eigen gevoel, manier van ervaren, hoef je niet te ontkrachten door het tegendeel te gaan schrijven.

Tigrasas, jammer dat je het zo hebt ervaren, je had je wat anders voorgesteld van de beurs. Misschien volgende keer meer succes.

Kijk zo kan het ook  O-)

:s  Oh, dus mensen die ook zijn geweest mogen niet aangeven dat zij van de vermeldde klachten niets hebben gemerkt?

En mijn post ging niet over het organiseren van de beurs, maar wel over haar verwachtingen en waarom eigenlijk geen enkele beurs aan die verwachtingen kunnen voldoen (vernieuwende producten)

Dat heeft niets met 'kuddegedrag' te maken, dat is het melden van zelf geconstateerde feiten, net zo als alle schrijfsters/schrijvers na mij dat ook hebben gedaan.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Soesie schreef:

Kijk zo kan het ook  O-)

Beste Soesie,

Volgens mij  heet het onderwerp van deze topic
"Holland Sugar Art Show, wat vonden jullie?"

En wat ik lees, zijn de ervaringen van de mensen wat zij er van vonden.
En het kan toch zijn dat iemand anders niet die ervaring had met geen toilet papier, handdoekjes enzovoort, en dat ook schrijven.
Ik vind niet dat je dan iemand zijn verhaal wil ontkrachten.
Ik respecteer ieder zijn eigen mening.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline