1

Onderwerp: Golden syrup???? Waar te koop

Waar kan ik Golden Syrup kopen?

2

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Waar woon je? Grotere AH´s (XL) verkopen als het goed is gewoon Lyle´s golden syrup (die bij mij in de buurt in ieder geval wel). Toko´s willen het ook nog wel eens verkopen, maar dan moet je net mazzel hebben.

Reformwinkels hebben ook verschillende stropen, daar kun je ook terecht.

Anders kun je ook gewone stroop gebruiken, hoewel die nog net iets zoeter is.

Gpikt van Viva forum

ook bij de sligro schijn je het te kunnen kopen, denk ook wel bij de hanos en misschien de makro

3

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Jumbo!

Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get!

4 Laatst bewerkt door chan1985 (20-04-2013 20:11)

Re: Golden syrup???? Waar te koop

ok Dankje, dan zal ik eens kijken bij de AH, geen Jumbo in de buurt hiero. Welk schap ligt het?

En wat voor andere stroop kun je er dan wel voor gebruiken?

5

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Soms ook te koop bij xenos.

Christine.

6

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Ben hier erg lang naar op zoek geweest; in Eindhoven dus bij geen enkele AH-XL winkel 'gewoon' te krijgen; en bij de Jumbo's in Eindhoven en omgeving ook niet. (niet dat jij daar gaat shoppen als je in Almelo woont  :lol:  maar ik bedoel alleen maar dat het nog vies tegen kan vallen). Heb ze uiteindelijk door iemand van de Sligro laten meenemen.....

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

7 Laatst bewerkt door chan1985 (21-04-2013 12:08)

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Mijn vader heeft een Makro pasje, desnoods ga ik daar wel kijken, maja dan wordt het zeker wel een groot verpakking

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Waar heb je het voor nodig?

9

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Soms zie ik het bij een recept staan die ik graag wil maken. Maar dan heb je vaak maar 2 eetlepels nodig. Dus zo'n grootverpakking is dan weer teveel

10

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Onze AH heeft het ook gewoon en zo extreem groot is die niet ;)
Je kan het vinden in het schap van het broodbeleg bij de hagelslag etc! (meestal staat het ergens onderaan, valt niet heel erg op dus).  :+

11

Re: Golden syrup???? Waar te koop

[MOVE] -> TD algemeen

12

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Tessa92 schreef:

Onze AH heeft het ook gewoon en zo extreem groot is die niet ;)
Je kan het vinden in het schap van het broodbeleg bij de hagelslag etc! (meestal staat het ergens onderaan, valt niet heel erg op dus).  :+

Vroeger hadden ze het ook 'gewoon' en ja, dan stond het onderdaan maar het is uit het assortiment bij alle winkels waar ik het eerst ging halen. Elke supermarkt heeft z'n eigen assortiment en ik heb gewoon de pech dat het bij ons nergens meer te krijgen is. Maar zoals gezegd: bij de Sligro ben ik uiteindelijk toch weer geslaagd.

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

13

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Tessa92 schreef:

Onze AH heeft het ook gewoon en zo extreem groot is die niet ;)
Je kan het vinden in het schap van het broodbeleg bij de hagelslag etc! (meestal staat het ergens onderaan, valt niet heel erg op dus).  :+

Vroeger hadden ze het ook 'gewoon'  en ja; het stond onderaan in het schap, maar het is hier overal uit het assortiment (die verschillen per regio en soms zelfs per wijk) dus ik heb gewoon pech. Gelukkig heb ik het ondertussen bij de Sligro kunnen krijgen.

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

14

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Je kan ook bij de notenkraam op de markt vinden. Of dat zij voor je kunnen bestellen. Een klein flesje kost ongeveer €7,50 best prijzig.

15

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Bij ons verkopen ze het in de biologische winkel/reformhuis.

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

16 Laatst bewerkt door syllebillie (23-04-2013 21:30)

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Sorry drukte twee keer achter elkaar blijkbaar

Kijk eens in mijn winkel in Oosterhout
of bezoek de webshop: www.jouwcakeshop.nl

17

Re: Golden syrup???? Waar te koop

ik zal vandaag eens ff bij de Plus kijken, was het helemaal vergeten :o  Ja d8 er pas aan als ik al thuis was :nooo

18

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Ik was laatst bij de Plus en daar hadden ze wel Maple Syrup voor 5,99 euro is dat hetzelfde als Golden Syrup?

19

Re: Golden syrup???? Waar te koop

Volgens mij niet, maple is dacht ik ahorn en golden syrup is van rietsuiker gemaakt...

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

20

Re: Golden syrup???? Waar te koop

hmm toch eens bij een natuurwinkel kijken dan

21

Re: Golden syrup???? Waar te koop

@kokkie: In Eindhoven heb je die grote toko  (weet niet meer zo gauw hoe die heet) maar daar ga ik heen als ik naar eindhoven ga. daar hebben ze ook een amerikaans vak, en daar staat de maple syrup en de golden syrup en ook allemaal bakmixen en frostings enz..