Onderwerp: Dwarsfluitje
De jarige jop speelt al heel lang haar dwarsfluit, dus die keuze was niet zo moeilijk. Ik heb alleen de reactie van mams gezien..nou, die was meeeer dan goed (altijd leuk he)
Bedankt voor 't kijken X
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dwarsfluitje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De jarige jop speelt al heel lang haar dwarsfluit, dus die keuze was niet zo moeilijk. Ik heb alleen de reactie van mams gezien..nou, die was meeeer dan goed (altijd leuk he)
Bedankt voor 't kijken X
Wat leuk!!
Waar heb je de muziekregels (het hekje dus) van gemaakt? Ziet er behoorlijk stevig uit, vàst geen fondant
Heel mooi en gemaakt
Heb je goed gezien Miss Pebble het zijn sate prikkers..en ik baaaalde als 'n stekker dat de muzieknoten niet goed lukte, dan maar zo.
Mooi gedaan
Leuk geheel zo
Mooi!
wat een leuke taart
Wat een mooi geheel.
Heb je goed gezien Miss Pebble het zijn sate prikkers..en ik baaaalde als 'n stekker dat de muzieknoten niet goed lukte, dan maar zo.
Prachtige taart, echt super, miste alleen de muzieknoten .
Sjaantje schreef:Heb je goed gezien Miss Pebble het zijn sate prikkers..en ik baaaalde als 'n stekker dat de muzieknoten niet goed lukte, dan maar zo.
Prachtige taart, echt super, miste alleen de muzieknoten .
Hahaha grapjas
wat leuk gedaan!
Ik speel zelf ook dwarsfluit, en heb echt wel regelmatig gedacht: hoe zou je dat nou kunnen maken met een taart.... nou, zo dus....
heb je nog meer foto's van de fluit?
Thanxx mickeymama ik heb ff voor je gekeken maar ik heb de fluit er niet beter op staan dan zo. Ik heb de vorm afgekeken van het net...heb er volgens mij nog nooit eentje ''live'' gezien haha
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Dwarsfluitje