1

Onderwerp: Omgeving Geleen

Hallo allemaal,

Ik ben Ilona, 22 jaar en ik kom uit Geleen. Taarten bakken is mijn hobby, maar ik ben er nog niet heel erg goed in. Eigenlijk ben ik op zoek naar iemand die het leuk vindt om anderen te helpen bij het maken van een taart.

Ik heb 2 workshops gevolgd. Een bij baking mums in Spaubeek, dit was een basisworkshop waarbij we een klein boltaartje gevuld en bekleed hebben. De tweede workshop was bij Hannen de bakker in Herten. Hier hebben we een taart gevuld en bekleed en een mooie strik leren maken.

Doordat ik nog fulltime studeer, en dit erg prijzig is, heb ik niet de financiële middelen om vaker een workshop te doen. Thuis oefen ik wel eens, maar ik zou het leuk vinden om door iemand geholpen te worden die meer ervaring heeft. Ik heb namelijk wel al heel veel bakspullen in huis.

Misschien vindt iemand het leuk om samen eens een taart te maken?

Groetjes,
Ilona

2

Re: Omgeving Geleen

Ik woon in Gangelt, Duitsland. Maak nu bijna 4 jaar taarten:-)
Stuur me maar een email voor verder contact.
Groetjes

3

Ik woon in Heel. Maak  nu bijna 2  jaar taart. Mail gerust.

4

Ik zou je heel graag willen helpen maar ben net zelf pas begonnen.
Heb wel de vier wiltons gevolgd. Als je denkt dat ik je daarmee verder kan helpen, hoor ik het wel. :Y
Enne ....., 'k weet niet of dit  mag :o , maar stel hierbij dezelfde vraag aan iedereen. Ik ben van  belgisch limburg.
Als er iemand is die mij op sleeptouw wil nemen???
Alvast bedankt

5

Ik zou je heel graag willen helpen maar ben net zelf pas begonnen.
Heb wel de vier wiltons gevolgd. Als je denkt dat ik je daarmee verder kan helpen, hoor ik het wel. :Y
Enne ....., 'k weet niet of dit  mag :o , maar stel hierbij dezelfde vraag aan iedereen. Ik ben van  belgisch limburg.
Als er iemand is die mij op sleeptouw wil nemen???
Alvast bedankt