1

Onderwerp: Tips gevraagd waar te overnachten in Londen en vervoer vanaf Stansted

Hoi,

Waar kun je het beste overnachten voor de beurs in Londen? Is het centrum makkelijk te bereiken. Wij vliegen op Stansted maar zoals ik gezien heb lijkt het me toch nog een hele rit naar het centrum. Wij gaan pas op vrijdagmorgen en gaan zaterdag al weer terug. Iemand tips????? Ik heb zelf al gekeken voor een hotel dicht bij de beurs maar dan kunnen we niet op zaterdagmorgen nog het centrum in of je moet je bagage meenemen.

Groetjes Monique

2

Re: Tips gevraagd waar te overnachten in Londen en vervoer vanaf Stansted

Dat is ook de reden dat wij op London City vliegen....ik heb eerst gekeken waar de beurs precies gehouden wordt en welk vliegveld in de buurt ligt en het blijkt dus dat London City zowat naast het beursgebouw ligt.

Knuppels en rusjes,
Kirsten

3

Re: Tips gevraagd waar te overnachten in Londen en vervoer vanaf Stansted

Vanaf Stansted gaat er ieder half uur een bus naar Victoria Station, dit is een rit van ca 5 kwartier. De buskaart moet je of online hier in Nederland kopen of op het vliegveld van vertrek, dat scheelt nogal in de prijs. Ik overnacht graag in het hotel de Victoria Inn. Dit hotel ligt op ca een kwartier lopen van het busstation en is goed betaalbaar en schoon. Vanaf Victoria Station kun je iedere bus nemen waarheen je maar wilt. Ook kun je kiezen voor de metro. Op de site van VisitBritain kun je ook een Oystercard kopen. 20 pond is meer dan genoeg. Dat wat je niet gebruikt kun je later terug laten storten. Met deze Oystercard kun je onbeperkt reizen door Londen centrum met bus en metro.
Veel plezier in Londen!  :)

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi