1 Laatst bewerkt door mpbart (18-03-2013 14:09)

Onderwerp: prijzen Holland Sugar Art Show 2013

onderstaand ter aller Motivatie  :lol:

Heel blij zijn we met de prijzen voor catg.  3- 4  en 5  ter

beschikking gesteld door  De LeuksteTaartenshop.nl  !!

Taart in thema Cartoon

1 Cricuit Cake Mini   twv 450,-
2 waardebon  25,-
3 Waardebon 10,-

Topper in thema Cartoon

1 Fun Cake's pakket ( 30 producten ) twv ca. 100,-
2 Waardebon 25,-
3 Waardebon 10,-

Tas & Schoen

1 Rainbow dust Glitter&Glamour pakket (30 producten) twv ca. 100,-
2 Waardebon 25,-
3 Waardebon 10,-

Voor catg. 1 + 2  stellen wij en enkele standhouders speciale prijzen beschikbaar die bloemenmakers veel gebruiken

Ook hier weer voor de 3 inzendingen, per catg. ,  die het hoogst aantal punten behaald hebben.

Natuurlijk is er dan ook nog de glazen tulp ;

Deze met de hand gemaakte prijs, wordt toegekend in elke catg. 1 tm. 5   , en dan  alleen voor iemand met het hoogste aantal punten in de goud score.

Speciale Holland Sugar Art Show prijs:
De" David Ford Award " wordt toegekend   in catg. 1 of 2 met het hoogst behaalde aantal punten

Wij zijn hier blij mee,         jullie toch ook  :Y

mpbart

Re: prijzen Holland Sugar Art Show 2013

Geweldig Bart, voor mij geen extra motivatie maar wel super gaaf dat jullie de feedback van mensen mee hebben genomen en er op deze manier iets mee doen! Even qua extra verduidelijking, begrijp ik het goed als ik zeg dat je in dit geval (buiten de titel goud, zilver of brons) beoordeelt wordt op de punten en je dus bv goud kan hebben in jouw categorie maar er nog een dame/heer is met goud die meer punten heeft waardoor je uiteindelijk in jouw categorie de 2de prijs wint? Eigenlijk net zo als de voorgaande jaren met de tulp?

Nogmaals, super dat er op deze manier iets gedaan wordt met de feedback en hopelijk komen er hiermee meer inschrijvingen, vooral in de categorie van de schoenen en de tas omdat ik van je begreep dat daar weinig inschrijvingen waren!

Succes nog met organiseren!

Ik heb geen enkel probleem dat niet kan worden opgelost met chocola

3

Re: prijzen Holland Sugar Art Show 2013

Whow, goed geregeld Bart!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek