1

Onderwerp: wil er iemand misschien samen rijden naar Roermond?

Ik ga 23 maart ook naar Roermond, en woon in Breda, is er misschien iemand die het leuk vind om samen te rijden?
Ik kan zelf rijden maar meerijden is ook een optie

gr Saskia

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: wil er iemand misschien samen rijden naar Roermond?

Lijkt er op dat ik dan maar alleen moet gaan rijden, is er niemand vanuit mijn regio die die kant op gaat en er niet al om half negen hoeftte zijn?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Oh,dit is balen!
Ik zocht iemand om mee te rijden naar Roermond,
maar iedereen had al iets,omdat ik ook vrij laat hiermee kwam...
Dus ben ik niet gegaan.
Ik ben vandaag pas hier geregistreerd en lees nu je berichtje...
Ik kom zelf uit Baarle-Nassau,dus dichtbij.
Misschien kunnen we een keertje samenrijden naar een workshop,
want die zijn ook meestal een eindje rijden.

Groetjes,Anet

4

Hoi, ik ben inderdaad gewoon alleen gereden.
Ik ga 20 april naar de Sugar Art Show, in principe ook alleen, dus als je mee wilt......

Ik ga 27 april naar Liempde voor een workshop koekjes versieren en als het mee zit qua werk in Mei twee dagen (ik dacht  11 en 25) naar een icing workshop ook in Liempde, maar dat laatstet kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen
Als je mee zou willen mailen mij dan even, kan evt. Ook via mijn website

5

Hey Saskia,

20 en 27 april kan ik sowieso niet,maar er zullen nog wel meer leuke
workshops of dergelijke dingen komen,dus dat komt wel goed!

Groetjes,Anet

6

Hoi Saskia,

Ik heb je een mailtje gestuurd.
Ik hoop dat ie is aangekomen.

Groetjes,
Petra

Iedere dag is een cadeautje, geniet ervan telkens weer, ook al is de inhoud niet altijd wat je wenst.

7

Hoi Petra

ja, heb je mailtje ontvangen, ben nog even in conclaaf met vriendin waarmee ik net had afgesproken, heb een auto waar niemand achterin kan ;-)

8

Helaas, we moeten met mijn auto, dus geen plaats achterin, sorry