Onderwerp: Dummie heeft uitleg nodig ..

Hoi allemaal!

1,2, 3n 3 fevruari is het creaweekend in Gorinchem, en ze organiseren voor het eerst ook een taartwedstrijd in het thema voorjaar

Ik wil eigenlijk ook wel heel graag meedoen..
Ik woon naast Gorinchem dus dat is ideaal

Het probleem is dat ik echt nog maar net kom kijken   (ik ben nu 18), en geen idee heb wat ik nu precies moet verwachten van zoiets.
Als ik geen duidelijkheid heb word ik altijd vreselijk nerveus  :o

ik ben nog nooit naar een beurs of evenement geweest, maar het lijkt me wel heel leuk en leerzaam. Èn.. voor alles is een eerste keer, toch?

ik heb de regels al gelezen, maar kan iemand mij misschien een beetje in grote lijnen vertellen hoe dat in zijn werk gaat met zo'n beurs/event en een taartwedstrijd? 

liefs,

Irene

2

Re: Dummie heeft uitleg nodig ..

als je hier op het forum via de zoek functie wedstrijd taarten intoetst
dan krijg je div taarten van mede baksters en heb je een beetje een idee hoe een taart eruit ziet hoe het zit met de regels dat weet ik ook niet de taarten van de mede baksters zien er zo fantastisch uit dat ik me daar nog niet aan waag
maar ik wens je heel veel succes

3

Re: Dummie heeft uitleg nodig ..

In grote lijnen?? Je brengt je taart/dummie en laat hem daar achter...een jury bestudeert je taart/dummie en geeft daar punten voor en aan dehadn van die punten wordt de uitlsag bekend. Na de wedstrijd kun je de dummie weer ophalen en meenemen. Ik weet dat je de taart op vrijdag moet brengen, de jurering vind zaterdag plaats en de prijsuitreiking is zondag en daarna neem je je taart weer me.

Ik doe voor de eerste keer mee en vind het reuzespannend!

Volg je hart...want dat klopt!