351

Re: Zin in frobelen in Haarlem met de crafsty workshop handpainted cake?

mieperdepiep schreef:

Ik heb nog niet iets van Jillian gehoord. Jillian, je bent vast druk, maar mocht je dit nog lezen (heb je ook gemaild) je bent welkom, hoor.  Zou leuk zijn als je er weer bij bent!

Nu zijn we dus met z'n 3-en lijkt het. Zijn er nog mensen die dit lezen en het leuk vinden om aan te schuiven aanstaande zondagmiddag? Voel je welkom! Er zijn nu nog 3 lege stoelen.
Wij zijn best leuk, toch..  :D , dus meld je gerust aan als je zin hebt in een knutselmiddag. Geen kosten, het is geen workshop, gewoon gezellig. En met wie weet een grappig geboetseerd poppetje aan het eind van de middag.

:lol:   :lol:  :lol:  jahoor wij zijn heel erg leuk

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

352

Ik niet  :lol:

Ik ga morgen ff lezen wat ik allemaalmee moet nemen:s lekker snel ik weet ;)

Ik heb zat dowels , maiskolfprikkers en lange saté prikkers ... We kunnen een elftal maken:)

353

ik zal ook op het laatst lles bij elkaar zoeken.
druk druk druk
ga zo eerst op pas naar een dagje Chocolade bij Robert vBeckhoven!

tot morgen dames!!!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

354

ah, ja, herinner het me weer. Jij hebt het vast super op dit moment. Leuk om morgen je verhalen te horen!

355

ik heb eigenlijk alle spullen wel.. zal alles en wat extra meenemen.. dan redden we t vast wel allemaal:)

Ik heb zelf geen drum of zo in huis.. dus denk dat ik toch nog ff een dummie moet bekleden.. of kan t ook in een gewoon plat stukkie piepschuim.. ja toch?

vriend kwam nl met een leuke uitdaging voor me thuis... en daar wil ik vanaf eigenlijk aan beginnen.

Ik ga ff t adres van miep in mn mail zoeken.

O.. heb zo weinig geageerd omdat de spatie balk van mn toetsenbord stuk was....enne.. das toch wel erg lastig grin :)

gr pien

356

Een satéprikker krijg je prima in een stukje piepschuim kwijt, lijkt me.
Ik ga ook lui doen, hoor. Ik ga én geen ondertaart bakken én geen dummie bekleden.  Ik kijk morgen wel hoe ik zo'n wichie ga laten staan.

357

ik heb net ook al heel lui een oud plaatje piepschuim gepakt:)

Mocht ze zooooo erg leuk uit de verf komen dat ze een taartje verdient.. dan maak ik wel alsnog een dummie thuis een x..

heb er zin in .. lijstje ligt klaar.. morgen ochtend de spulletjes klaar leggen.

weet je zeker dat ik niks hoefde mee te nemen?

gr Pien

358

Ha Pien, had je m'n mail al gezien?

359

yep... net lol

Ik kom hoor .. gezellig.

Ook net terug gemaild.

gr

360

T wad weer gezellig . Ze heeft de terug reis Inc hobbelige file prima overleefd :) yeah ... Ik kan eindelijk staande poppetjes maken

Bedankt voor de gezelligheid en de gastvrijheid .

Hoop dat ik morgen ff tijd heb om een foto te maken ... Dsn zet ik gem wel ff op t forum

Gr. Pien

361

ze staat erop hoor mieppie.. nu de jouwe nog:)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=230020

362

Durfde niet heel goed, maar heb hem erbij geplaatst, hoor.
Was zeker weer een leuke actie samen!

363

ok... dames...

eind februari weer eens wat leuks doen?

gr Pien

364

Ha dames!
Beste wensen enzo, he. :-)
Ben al weer een tijd niet zo actief op het forum, ook niet met taarten trouwens. Neemt niet weg dat ik het frobelen leuk vind. Eind februari kan prima, hoor. Heb je een ideetje?

365

lol.. idd beste wensen grin .. ( ben t alweer vergeten..druk met andere dingen etc)

Ik miste je al op t forum idd miep.. wie moet ik nu volgen als t over geldzaken gaat :)

Persoonlijk heb ik nog niet nagedacht over wat te maken op een middag. Misschien is het handig om te kijken wie er allemaal mee wilt doen.. en dan beslissen wat. Als we met zn tweeen zijn, kunnen we alsnog een x die bc taart gaan maken.. nav die craftsy class

gr Pien

366

Ha Pien,

Ik krijg zo'n vermoeden dat we met zijn 2-en zijn..
Botercreme smeren vind ik zoiezo leuk, hoor. Heb daar wel zin in.
Een mooie henna versiering maken van RI wil ik ook altijd nog graag een keer doen, maar ik geloof dat jij al uit geroyeliced was, toch? :)

367

Lol..denk dat t er weer twee zijn idd. Zal clau wel ff op facebook aan der broek trekken of ze ook nog zin heeft.

henna print met royal is ook erggggg mooi. Nooit gedaan, dus altijd een uitdaging.