1

Onderwerp: Birmingham 2013

Het is nog heel vroeg  ;) , maar de vlucht kan alweer geboekt worden. Nog maar net, want het kan tot 10 november (terugvlucht) en het kan denk ik nog wel wat goedkoper maar ga het in de gaten houden  :Y .

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

2

Re: Birmingham 2013

Jij bent wel heel erg vroeg! Ben blij dat je het blijkbaar genoeg naar je zijn hebt gehad om volgend jaar weer te gaan, Michaela!

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Annemiek schreef:

Jij bent wel heel erg vroeg! Ben blij dat je het blijkbaar genoeg naar je zijn hebt gehad om volgend jaar weer te gaan, Michaela!

:Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  :Y  Zeker, dankzij jullie heb ik een toptijd gehad  :thumb:  en wil heel graag vlg jaar weer gaan.

Groetjes, Michaela.

4

De ervaring heeft geleerd dat vluchten alleen maar duurder worden, maar nooit goedkoper.

Teiget en Sjakkie hebben inmiddels geboekt, vorige week. Welke vluchten ze precies gekozen hebben (ik bedoel qua tijden) dat weet ik niet, en ze hebben een hotel in het centrum geboekt. Maar ik weet niet welke. Goh ik weet eigenlijk ook niks :lol:

Ikzelf ga niet naar Birmingham. Ik ben er 6 keer geweest, heb het 6 keer super naar mijn zin gehad, maar mijn "vaste reismaatje" (cecie hier op het forum) en ik hebben besloten dat het klaar is. Met ingang van dit jaar gaan we op citytrip door europa. We beginnen dit jaar in Londen. Blijven we toch nog een beetje in de buurt van oud-vertrouwd-Birmingham :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

5

Wij hebben inmiddels ook onze vlucht geboekt. We vliegen 8 november om 12.40. We pakken 2  dagen beurs vandaag en vliegen 11 november weer terug. Wij hebben het hotel castle bromwich inn. Op 8 km van het NEC.
Hebben er veel zin in.

Groetjes ria

6

Wij hebben ook weer geboekt bij ellenscreativecakes voor de 6 daagse busreis naar Birmingham. Nu al voorpret. :Y

Groetjes Willy

7

Net een ticket geboekt, maar ik blijf het raar vinden. Tot en met 30 april krijg je dan 30 euro korting. Het zou dan op 90 euro komen, maar dan weet zo'n site er toch weer een airline fee van 20 euro tussen te proppen, zodat het toch op 110 komt. Nouja, goedkoper wordt het niet via KLM dus ik heb geboekt!
Ik las trouwens wel dan ze vanaf nu per koffer een bedrag vragen van 15 euro. Als je Flying blue member bent hoef je geloof ik niet te betalen, dus dat ook meteen maar gedaan....

8

Ik denk dat ik maar weer eens een jaartje oversla..

Ik moet ergens dit jaar eens een weekend vrij zien te plannen, en dan eens een weekend geen taart  ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

9

Jammer Bommeltje, maar ik heb iig net mijn ticket weer geboekt, dus Annemiek: we kunnen Birmingham weer onveilig gaan maken  :lol: . Ga vanaf nu maar heel goed sparen voor al die leuke winkels die ze daar hebben. En heb nu ook pas de avondvlucht dus nog langer shopplezier  :Y .

Groetjes, Michaela.

10

Michaela, Ik schat zo in dat jullie de favo lingerie winkel nu blindelings kunnen vinden zonder mijn hulp  :lol:  :lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

Oh Bommeltje, dat gaat zeker lukken hoor  :lol: , denk zelfs dat dat zo'n beetje de eerste stop zal gaan worden in B  :lol: .

Groetjes, Michaela.

12

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Birmingham. Ben ook nog nooit bij een taart beurs geweest. Gisteren hebben we de overtocht  en hotel geboekt. Heb er zin in!

13

Lingerie? Wie brengt me erheen? Ik ga met Sjakkie en heb er heel veel zin in.
Hoeveel nachtjes nog?

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

14

Ik wil je er wel brengen hoor, maar wees gewaarschuwd, zeer verslavend  :Y

Groetjes, Michaela.

15

Top!  :lol:

Greetz Miranda

16

vengerovje schreef:

Wij hebben ook weer geboekt bij ellenscreativecakes voor de 6 daagse busreis naar Birmingham. Nu al voorpret. :Y

Kijk er nu al naar uit,helemaal super.
Nu nog een ontwerp bedenken voor de wedstrijd  :grr:   :grr:   :grr:
Wat zal het dit jaar worden ?

Groetjes Ria123

17

Ik ga me gewoon niet wagen aan de wedstrijd! Ik kijk wel wat jullie gemaakt hebben! Vind ik super leuk!

Greetz Miranda

18

Ik ga ook lekker voor de fun en doe zeker niet mee met de wedstrijd. Hoe laat vliegen jullie Teiget? En welk hotel hebben jullie geboekt?

Groetjes, Michaela.

19

Ehm... Ehm.... Ik ga ff voor je kijken  :o
Maar eh, nog 74 dagen

Greetz Miranda

20

Vertrek 8.20 uur op vrijdag van Amsterdam naar Birmingham
Vertrek 13.35 uur op zondag van Birmingham naar Amsterdam
Hotel in het centrum, Brittania Hotel Birmingham City Centre...

Is er nog iemand die het gezellig vind om een pre B meeting te doen?

Greetz Miranda

21

Nog 72 dagen  :D . Wij vliegen geloof ik weer om 10 uur en terug om 19 uur, dacht ik hahaha. Hotel nog niet geboekt, maar ga ik binnenkort wel doen. Heb er al heel veel zin in :-).

Groetjes, Michaela.

22

Wie zitten er in novohotel bij het vliegveld ga op donderdag en op zondag terug  mijn schoondochter wil graag naar de choco fabriek dus op donderdag ga we er naar toe en schoppen

groetjess

23

Wie zitten er in novohotel bij het vliegveld ga op donderdag en op zondag terug  mijn schoondochter wil graag naar de choco fabriek dus op donderdag ga we er naar toe en schoppen

groetjess

24

groetjess

25

Je wilt het wel heel graag weten wilma? 3 keer dezelfde post hahah!
Ik en mamavanthom zitten in ieder geval niet in het novotel. Wij gaat vrijdagochtend tot zondagmiddag en gaan dan zaterdag 1 dag naar de beurs.
Ik ben het eerste jaar naar de cadburyfabriek geweest met een heel stel meiden, om te gieren! We hebben toen een taxi genomen omdat we met veel waren, maar als je genoeg tijd hebt, kan je natuurlijk gewoon met het ov...