26

Re: [UPDATE!!] **Mega Taarten Festijn 2013 nieuws**

Ik heb wel wat ideeen, maar weet nog niet goed of ik mee zal doen!! Het is dan mijn 1e keer, maar weet niet of ik mezelf daarvoor al goed genoeg vind :rolleyes:  :s twijfel twijfel twijfel!!!

27

@ Vanessa81
Ach eens moet de eerste keer zijn Vanessa, het is een leerproces en gewoon helemaal te gek om mee te doen.Het enige wat je te verliezen hebt is tijd.Wat je eraan overhoud is lol, positieve reacties en leuke taartvriendinnen.

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

roermond? joehoe! dat is niet zo ver :D
vorige keer kon ik helaas niet, denk dat t deze keer wel gaat lukken,
gezellig!

groetjes neeltje

29

Annette52 schreef:

@ Vanessa81
Ach eens moet de eerste keer zijn Vanessa, het is een leerproces en gewoon helemaal te gek om mee te doen.Het enige wat je te verliezen hebt is tijd.Wat je eraan overhoud is lol, positieve reacties en leuke taartvriendinnen.

Ja dat is waar!! Niet geschoten is altijd mis ;) . Ik ga me er eens even goed in verdiepen en uitwerken wat ik in mijn hoofd heb en misschien schrijf ik me dan toch nog wel in. Thnx!!

Leuk!!!

Ik hoor het net!
En lekker dichtbij  :D

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

31

DIt klinkt erg leuk en maar 30 minuten rijden. Alleen weet ik niet of ik met de taarten wedstrijd mee doe, voor mij ook de eerste keer. Eens ff de regels doorlezen.

Maar ik kom zeker.

Find me on facebook and on www.madebypien.nl

32

Enneh... wie is er nog meer al bezig aan zijn wedstrijdstukken? :D

33

Ikke niet! Ik ga wel naar het festijn, maar heb me toch niet ingeschreven! Ik kom de stukken van jullie allemaal bewonderen, maar wacht toch nog maar eventjes met meedoen aan wedstrijden  ;)  Maar ben wel heel benieuwd naar jullie creaties!!!!

34

Tja, het duurt ook nog wel eventjes... maar ik heb het zo druk de komende tijd, dat ik maar alvast begonnen ben. En daar ga ik zo van stuiteren, haha!

35

Ik heb afgelopen week mijn ideeën omgezet in tekeningen. Ik ben er nog niet helemaal en ik zal nog wel een paar tekeningen nodig hebben ... buuutttt ... where getting there

Ben wel de benodigdheden aan het inventariseren ... en vooral hoe ik mijn idee op papier om kan zetten in een taart (of dummy in dit geval).

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

36

Ik ben al bijna klaar ;) haha..

Ik ben toen het thema bekend werd wel 10 tekeningen gemaakt en in de kerstvakantie begonnen.
Ik was niet helemaal tevreden dus ging de eerste laag en de schets de prullenbak in. Nu overnieuw begonnen en heb een kwart af denk ik.. nu wel tevreden ;)

maarre..ik zal me ook eens aanmelden, want ik heb me nog niet ingeschreven :P

37

iets te ver. maar zeker leuk!

38

Noompie schreef:

maarre..ik zal me ook eens aanmelden, want ik heb me nog niet ingeschreven :P

Haha, muts!

Ik heb nu 2 lagen half af... ach, het is vooruitgang, toch? :D

39

Wat een vooruitgang al zeg!
Naja, k heb nog ruim twee maanden :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

40

Wat een vooruitgang al zeg!
Naja, k heb nog ruim twee maanden :D

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

41

Er is ook (nog) helemaal geen reden to stress! Alhoewel... ik ben weer een hoop aan het leren. En je leert het meest van dingen die fout gaan :+

42

Ik denk dat er weer een heleboel schitterende creaties te bewonderen zullen zijn!

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

43

Ik weet het nog niet... ik heb de mijne net weer gesloopt  :+

44

Ik ben begonnen! De basis is er, nu de rest nog! Zeg dat ik 5% af heb nu :lol:  O-)  :x ...

"There are far, far better things ahead than any we leave behind" - C.S. Lewis

45

Jeetje dames, wat beginnen jullie er vroeg mee ... ik zit nog in het ontwerp stadium  :o  :o

46

Dat komt omdat ik heb geleerd van de vorige keren O-) . Ik heb niet meer zo zin in nachtwerk, en omdat ik het heel druk heb in die maand kan ik er beter nu maar mee beginnen. Hoewel dat ook niet alles is hoor, je begint nu weer veel sneller overnieuw als iets je niet helemaal zint... :lol:

47

hmmm, point taken. Dan moet ik ook maar gewoon eens beginnen. Mijn linker en rechter hersenhelft gaan het namelijk toch nooit eens worden op papier  :lol:  :+ , ik ga gauw teveel nadenken en dan wint meestal de logica over de creativiteit ... Ik kan het veel beter op de dummie hebben staan, heb ik toch een beter beeld.

48

Hetzelfde verhaal hier. Ik besef me meestal pas een week van tevoren dat die wedstrijd al bijna is, en zit dan een hele week (of twee) tot diep in de nacht (of ochtend) te werken. En daarbij is mijn dochtertje vlak daarvoor jarig, en daar wil ik ook flink voor uitpakken.

En ja... ik heb nu alles wat ik gemaakt heb al weer gesloopt. En een klein stukje opnieuw gemaakt. Toch, ik denk dat ik op zo'n 10% zit :P

49

haha, ik heb ook net weer een nieuwe schets gemaakt. Tevreden met het deel wat ik nu heb maar was niet helemaal 100% zeker of het deel wat ik nog wilde maken.. nu dus een nieuwe schets.. taart is ondertussen 2x zo groot als de eerste schets :P

50

Hahaha meiden... We zijn weer lekker bezig ;-)!