2426

Re: [Apeldoorn en omgeving] Nieuws, freubel en klets; -deel 8-

:thumb:  :thumb: fijn hoor en sorry, was ik helemaal fout dus :o 

Cas dacht natuurlijk voor de allerallerergste hitte naar buiten ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2427 Laatst bewerkt door kerstboompje (22-07-2013 12:58)

Gefeliciteerd Keukentje en handige H met de kleinzoon. Fijn dat alles goed gaat met het gezinnetje, zal een heel pak van jullie hart zijn.

Hier zit de familie lekker binnen, waar het relatief koel is. Straks mogen we ook nog naar de tandarts toe met zijn drietjes :s . Ik zet zo meteen voor de zekerheid maar een kookwekker, het zou niet de eerste keer zijn dat we het vergeten :o .

Vanavond denk ik maar weer even het zwembad onveilig maken, nu wil ik er niet zijn in de volle zon.

Zal ik het volgende Apeldoorn topic onder mijn hoede nemen?  Dan start ik hem morgen ofzo.

2428

Gefeliciteerd Keukentje!

Hier na een goede start op het werk helaas ingestort (nou ja, dat klinkt dramatisch, mr kon niet meer op mijn benen blijven staan. Hitte? Lage bloeddruk?) dus om 15u vervroegd nr huis  :(
Baal er van. Gelukkig wel nog lieve Lady kunnen knuffelen!!

2429

@ Dafje,
wat een vervelend bericht... :( Het zit je niet mee he meis.
Vond het fijn je weer even te zien en hoop toch heel erg, dat het snel weer beter gaat! :Y
Misschien tot volgende week....
Maar wel rustig aan doen nu en zeker met deze hitte.... :s
Knuffels van ons.

Voor de andere dames hoop dat jullie genieten van dit weer.
Voor mij niet zo lekker....
Fijne avond.

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

2430

Dafje, glaasje bouillon of iets anders wat een beetje zoutig is en blijven drinken (maar ja dat wist je natuurlijk al)

Voordeel van met warm weer geboren worden is dat er geen kruikje in de wieg hoeft.

Annette, sterkte met het lijf en de warmte.

Douchen helpt weinig, je voelt je even opgefrist maar daarna begint het gewoon weer te druppelen op het voorhoofd.

Christine.

2431

keukentje, vanaf hier ook van harte gefeliciteerd! Geod nieuws!

Dafje, pfoe, het zit niet mee he? Hopelijk gauw weer opgeknapt!

Van mij mag de temperatuur ook wel een paar graden koeler... Ik kan hier ook niet zo best tegen...

2432

Gefeliciteerd keukentje, wat een geweldig nieuws!!!

Hier best wel druk, het pandje is heel zoetig aan het worden, een iets andere uitstraling dan dat we nu hebben, past beter bij de bakzoldermixen:). Ik geloof dat ik hun hele broodlijn ga krijgen in de winkel, elke dag vers broodje gaat er wel in O-)

Kitchen Corner, Nieuwstraat 15, Deventer. di-wo,vr 10:00-17.30 uur, donderdag van 10:00-20:00 uur en zaterdag 10:00-17:00 uur.
Voor cursus PME en diverse workshops kijk op de site www.kitchencorner.nl

2433

Dames de nieuwe pagina is geopend.

@Soesa; denk aan je onderschrift ;) .

Plak, plak, zo naar huis toe en de jongens bij opa en oma ophalen. Kijken hoe de teen van de jongste eruit ziet. Gisteren naar HAP geweest met hem. Hij had een houten vloerplaat (200*100*1cm) op de punt op zijn teen gekregen. Ik heb hem nog nooit zo lang zo hard horen huilen (nadat hij over de buikkrampjes heen was). Bloedde flink. Papa vond HAP niet zo nodig, maar moeders wel. Glip is netjes gelijmd en met wat pleisters naar elkaar getrokken. Daarna flink wat verband erom en de komende dagen niet in het water. Ik ben erg benieuwd hoe schoon het verband er na een dagje boerderij eruit ziet én of het er nog een beetje om zit. Morgen ter controlle even naar de HA.

Voor de rest geen spanning en sensatie te melden hier.

2434

ajakkes! da's ook wel een heel gewicht op zo'n teentje :s  :(
Duimduim dat het er nog om zit; is met deze dagen wel een grote straf, niet in het water :/ maar ja, 't is nie anders...
:think: plastic zak om z'n pootje en dan onder de tuinsproeier, zou dat wel kunnen? O-)

We hebben vanmiddag maar weer film gekeken en daarna Monopoly gespeeld, lekker in de redelijk koele keuken :) Kinders liggen nu weer in zwembad, ik blijf lekker in de keuken :) Ik ben meer een 20 graden mens :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl