51

Re: [Apeldoorn en omgeving] Nieuws, freubel en klets; -deel 8-

@ Carien: dank weer voor de leuke links! :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

52

@keukentje, goed te horen dat jullie Jelle een heel mooi afscheid hebben kunnen geven.. Helemaal zoals jullie dat wilden.. Veel sterkte nog de komende dagen!

WAUW!! Wat mooi zijn die taarten.. Dan mag ik nog aardig oefenen!

Hier een berichtje uit de lappenmand... Morgen uitslag van m'n bloedonderzoek.. Heb sinds maandag veel pijn aan m'n linker voet.. Dus nu met m'n voetje omhoog..

Voor de liefhebbers of FB staan weer nieuwe foto's.. Vergeet ze alleen altijd hier op t forum te plaatsen.. Doe ik binnenkort weer :)

Taartjes van El..... die lust iedereen wel!

53

Ellie1986 schreef:

@keukentje, goed te horen dat jullie Jelle een heel mooi afscheid hebben kunnen geven.. Helemaal zoals jullie dat wilden.. Veel sterkte nog de komende dagen!

WAUW!! Wat mooi zijn die taarten.. Dan mag ik nog aardig oefenen!

Hier een berichtje uit de lappenmand... Morgen uitslag van m'n bloedonderzoek.. Heb sinds maandag veel pijn aan m'n linker voet.. Dus nu met m'n voetje omhoog..

Voor de liefhebbers of FB staan weer nieuwe foto's.. Vergeet ze alleen altijd hier op t forum te plaatsen.. Doe ik binnenkort weer :)

Ben wel benieuwd naar je foto's! Maar hoe vindt ik je op facebook??  :D

54

@Ellie; als niet FB-er gaan die foto's mij dus mooi aan de neus voorbij. Dat vinden we :nooo leuk, hoop dat je ze nog even hier plaatst ;) .

Voor de snuffelaars onder ons. Zaterdag is er in de manege van Bathmen een boeldag. Een grote rommelmarkt. De Plattelandsjongeren organiseren het (zijn al de hele week bezig alles uit te zoeken) en de opbrengst is voor verschillende clubs/goede doelen in Bathmen. De plattelandsvrouwen staan er ook weer oliebollen te bakken :9 . Om een uur is er ook een veiling van de betere spullen. En anders is het ook gewoon leuk om te zien wat men allemaal mee naar huis sleept.
Vorig jaar nog voor een paar duppies een tuperware maatbeker op de kop getikt, met het bijbehorende deksel :Y .

55

Elvira Jansen - Elskamp is mijn naam Sanne :) m'n 2 dochters heb in als profielfoto :)

@kerstboompje, ik zal m'n best doen dit weekend ze te gaan plaatsen....
Of op mn site... Www.taartjes-van-el.nl daar staan ze allemaal behalve m'n wedstrijd taart.. Die moet ik nog even bijwerken :)

Ik ga gauw weer met m'n pootje om hoog... Veel te ver gelopen!

56

@ Ellie
beterschap met je voet.Al bekend wat het is?

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

57 Laatst bewerkt door Carien (18-10-2012 18:23)

Ellie, je zit wel in de lappenmand de laatste tijd :s  beterschap :)

Nog effe volle concentratie bij RI op koekjes showen:
https://lh5.googleusercontent.com/-YxuPXcLHjvU/UIA5XE3IXNI/AAAAAAAAWRs/Q7orJ9XW430/s640/IMG_5449.JPG ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

58

kerstboompje schreef:

@Ellie; als niet FB-er gaan die foto's mij dus mooi aan de neus voorbij. Dat vinden we :nooo leuk, hoop dat je ze nog even hier plaatst ;) .

Voor de snuffelaars onder ons. Zaterdag is er in de manege van Bathmen een boeldag. Een grote rommelmarkt. De Plattelandsjongeren organiseren het (zijn al de hele week bezig alles uit te zoeken) en de opbrengst is voor verschillende clubs/goede doelen in Bathmen. De plattelandsvrouwen staan er ook weer oliebollen te bakken :9 . Om een uur is er ook een veiling van de betere spullen. En anders is het ook gewoon leuk om te zien wat men allemaal mee naar huis sleept.
Vorig jaar nog voor een paar duppies een tuperware maatbeker op de kop getikt, met het bijbehorende deksel :Y .

:( ben aan t werk tot 2u. Miss daarna nog ff maar dan is het meeste leuke spul al weg...

59

Waarschijnlijk overbelast.. Veel rusten en 2 weken aankijken..
Gaat lekker met bestellingen voor de boeg.. Gelukkig dit weekend 1 taart en volgend weekend weer 1..

Nu maar even boetseren.. Angry Birds voor dit weekend :) leuk!
Hello Kitty voor volgend weekend.. Dus de spaarpot voor m'n PME word al weer flink gevuld zo! Hoppa :) dus dat gaat helemaal goedkomen!

Nu maar weer met t pootje omhoog..

60

Heeft iemand interesse in een entreekaart voor het Crea Weekend in Gorinchem? Het is op 19 t/m 21 oktober en ik heb hier een gratis entreekaart liggen, dus misschien kan ik er iemand een plezier mee doen ...

www.detaartshop.nl
De Taartshop, de lekkerste taartshop van Nederland

61

Vanmiddag oudste kleindochter opgehaald,' ik mocht toch logeren in de herfstvakantie oma'. Ja meisje dat is zo, dus samen vlinders gemaakt en gekleurd voor op het taartje van de kraam verzorgster, morgen is die voor het laatst. De zuster had toch echt wel een taartje verdiend dachten wij zo. Lekker gevuld met tiramisu bavarois en kersen, afgesmeerd met ganache en met geklopte ganache toefjes gespoten, hierop gaan we morgen de vlinders en sterretjes verdelen.

Christine.

62

@Ellie, vreemde voet heb jij  :think:
Vorig jaar had ik eerst een jicht aanval in de grote teen en daarna een peesschede ontsteking, niet bij jou hoop ik ? Is ook zeer pijnlijk vooral met opstaan en het begin met lopen, die jicht teen deed ook pijn met lopen en was minder pijnlijk en dik als ik rustig zat.

Als ik je ergens mee kan helpen ?

Christine.

63 Laatst bewerkt door Carien (18-10-2012 20:59)

:s
manlief is vanmorgen met de trein van 7u vertrokken (gewoon), ze kregen mensen uit Ierland over, zouden ze mee uit eten gaan na het werk. Sms ik net of hij al in de trein zit....  :nooo net koffie besteld... :s  in Utrecht dus hè...
Nou werkt hij sinds 1 oktober weer volledig (4x9u, woensdag vrij), dat gaat echt nog maar net qua vermoeidheid en dan nu zo'n dag... :s
Gelukkig heeft hij morgen vrij :Y  ( :shh: ihkv herfstvakantie eigenlijk, maar goed)... Moet morgen maar een beetje uithuizig zijn met de kinders denk ik...
Zaterdag met familie naar Schloss Bentheim, valt ook in de categorie drukke dag, zondag eigenlijk verjaardag van nichtje....  :think: misschien maar even niet :o

64

@ Carien: wat leuk, die foto! Je kinders zijn mooi (en) geconcentreerd bezig. :)  Ben benieuwd hoe de koekjes zijn geworden. Of zijn ze al opgesnoept?
Veel harmonie gewenst. ;)

@ keukentje: goed dat H een begripvolle chef heeft. :thumb:
Fijn dat oudste kleindochter bij jullie logeert. Lief zeg, samen een mooi en lekker taartje voor de kraamverzorgster maken. :Y 

@ Ellie: sterkte en beterschap met je pootje! Hopelijk lukt het je om kalm aan te doen.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

65 Laatst bewerkt door Dolfijn (19-10-2012 07:34)

Dames,
Er is iemand op zoek naar een legertaart in Deventer
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=209447.

Als je kunt en het lijkt je leuk, gewoon doen natuurlijk maar misschien wel even goed om te vermelden dat dit de dame is uit mijn dilemma-topic
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=209393

Ze was dus gewoon te laat met bestellen, reageerde steeds niet op de mail.
Heb haar uiteindelijk gezegd dat het niet meer ging lukken (ga nu taart voor mijn broertje maken die weggaat bij zijn huidige baas en een nieuwe uitdaging aangaat!)
maar heb haar wel aangeboden dat ik wellicht nog wel iemand ken (iemand van jullie....  ;) ) die ik zou kunnen vragen.
Kreeg toch een heel 'apart'  antwoord terug....en nu staat ze hier.

Dat jullie het maar even weten.
Gr. Dolfijn

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

66 Laatst bewerkt door Carien (19-10-2012 08:35)

Keukentje, dat klinkt als een heel lekkere en mooie taart :Y Goed dat je dat met je kleindochter kan en gaat maken :thumb:

Hertje, ze zijn idd al bijna op; ze werden niet zo heel fraai, omdat ik de dikte/dunte van de RI dus niet goed kreeg :grr: Lekker zijn ze wel :D  ;)

Dolfijn... :think: ... ik kan sowieso niet, weet niet of ik het dan zou doen... leuke legertaart... krijg geen leuke ideeen bij leger.... en dan met zo'n verhaal erbij... :s

67

Hallo allemaal.

Dit is pas de 2e x dat ik hier reageer, lees eigenlijk ook bijna nooit mee in dit topic  :o
2x naar de stolpavond geweest nu en vind het erg gezellig. 5 november kom ik ook weer. Dus misschien kunnen we dan weer een meerij-date regelen?
Schilderen of ri zijn dingen waar ik wel interesse in heb.
Ook het fotograferen heb ik wel belang bij, hangt er dan wel vanaf wanneer het is enzo, maar als ik kan doe ik mee!

68

Helaas ik heb voor de 27ste al een bestelling..

Zucht kreeg vandaag een mailtje over een taart.. Heeft al eerder bij mij een taart besteld in m'n begin periode en vind nu wat de prijs is te duur.. Nou dan niet.. Klaar.. Heb er genoeg die me niet duur vinden.. Sommige mensen...

69

Ellie1986 schreef:

Helaas ik heb voor de 27ste al een bestelling..

Zucht kreeg vandaag een mailtje over een taart.. Heeft al eerder bij mij een taart besteld in m'n begin periode en vind nu wat de prijs is te duur.. Nou dan niet.. Klaar.. Heb er genoeg die me niet duur vinden.. Sommige mensen...

Gelijk heb je!!

70

sjackie schreef:

Hallo allemaal.

Dit is pas de 2e x dat ik hier reageer, lees eigenlijk ook bijna nooit mee in dit topic  :o
2x naar de stolpavond geweest nu en vind het erg gezellig. 5 november kom ik ook weer. Dus misschien kunnen we dan weer een meerij-date regelen?
Schilderen of ri zijn dingen waar ik wel interesse in heb.
Ook het fotograferen heb ik wel belang bij, hangt er dan wel vanaf wanneer het is enzo, maar als ik kan doe ik mee!

Ik weet niet wat kerstboompje doet....maar ik kan wel rijden en je oppikken?

71

Dolfijn schreef:

Dames,
Er is iemand op zoek naar een legertaart in Deventer
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … id=209447.

Als je kunt en het lijkt je leuk, gewoon doen natuurlijk maar misschien wel even goed om te vermelden dat dit de dame is uit mijn dilemma-topic
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=209393

Ze was dus gewoon te laat met bestellen, reageerde steeds niet op de mail.
Heb haar uiteindelijk gezegd dat het niet meer ging lukken (ga nu taart voor mijn broertje maken die weggaat bij zijn huidige baas en een nieuwe uitdaging aangaat!)
maar heb haar wel aangeboden dat ik wellicht nog wel iemand ken (iemand van jullie....  ;) ) die ik zou kunnen vragen.
Kreeg toch een heel 'apart'  antwoord terug....en nu staat ze hier.

Dat jullie het maar even weten.
Gr. Dolfijn

Ben wel benieuwd naar dat "aparte" antwoord  ;)

72

Had trouwens vandaag wel een geslaagd probeersel! Een biscuit met vleugje rozenwater en een vulling van kokosmousse en aangevette slagroom met lemoncurd. En daarin zaten nog stukjes chocolade kokosmacronen  :9

73

Dank je Sanne, dacht echt doe even normaal.. Als je voor 5 euro klaar wilt zijn ga aub naar de Aldi of zo.. Mensen zien echt niet hoeveel werk in een taart zit... Maar goed.. Ik richt me op de andere die wel geïnteresseerd zijn en op PME die ik in januari wil gaan volgen :) leuk!!

74

Ellie1986 schreef:

Dank je Sanne, dacht echt doe even normaal.. Als je voor 5 euro klaar wilt zijn ga aub naar de Aldi of zo.. Mensen zien echt niet hoeveel werk in een taart zit... Maar goed.. Ik richt me op de andere die wel geïnteresseerd zijn en op PME die ik in januari wil gaan volgen :) leuk!!

You go girl!!!!  :thumb:

Neem eens een kijkje op: www.stapeloptaart.nl. Ook voor eetbare prints op ouwel, frosty of icing.

75

Ja we kunnen wel ff kijken Sanne, vorige keren ben ik met appeltje meegereden, maar ff kijken wie gaan en hoe of wat.