26

Re: Freubelavond in Bussum

ff how to's gezocht:
Meisjes babyschoen http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=185133

Oogjes: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=71283

Wees Jezelf dan ben je al gek genoeg!

27

Justme79 schreef:

@ Demo, heb laatst de workshop rozenboeket daar gedaan en ga in oktober terug voor het theeservies van Bianca. Was allemaal prima verzorgd! Aangezien ik ook de wilton wil gaan doen, waarschijnlijk in Houten, sla ik de workshop sneakers nu even over.

Hihihi...... ik herken dat. Ik wil graag nog een aantal workshops volgen maar moet af en toe wat overslaan ;) Maar het is zo verslavend. ;)

28

Heee....... wat top die kunnen we zeker gebruiken. Ik wil echt die oogjes gaan oefenen. Bedankt Justme79 :thumb:  :thumb:  :thumb:

29

Dames,

Zojuist een mail gestuurd met mijn gegevens. Mocht je nou niks binnen hebben meldt het hier dan ff.

Greetzzz

nb. heeft iemand trouwens de Orchard Lace flower, wil ik namelijk graag een keer proberen  O-)

30

Eigenwijs als ik ben meld ik dat ik je mail wel heb ontvangen!  :lol: Thanx! Helaas geen O.L. Flower  :nooo

31

Dan meld ik hier eigenwijs dat ik die van jou ook heb ontvangen  ;)

32

:lol:  :lol:  :lol:

33

Ik heb 'm ook ontvangen en zal gelijk even kijken of ik de OLF nog heb liggen, als dat zo is dan neem ik hem mee!

34

Zo gelukkig iets koeler vandaag, freubelt toch iets beter! Tot vanavond dames, heb er zin in!

35

Hallo meiden, heb er ook veel zin in. Tot later  :Y

36

Tot straks!!!  :D

37

Hoi dames, ik vond het erg gezellig vanavond! Volgende keer dus in Soest, ik zal gauw laten weten wanneer het kan!
Groetjes,  Paula

38

Hihihi....... ik wil ook nog laten weten dat ik het gezellig vond. En de volgende keer ben ik ook van de partij. En zodra ik kaartje heb voor 6 oktober laat ik het weten.
Welterusten voor straks.

39

Ladies, bedankt voor een gezellige freubel avond! Tot de volgende keer bij Paula en sowieso zie we elkaar 6 oktober! Goed weekend! :D

40

Was zeker gezellig! Tot snel!

41

@ Paula, jij zocht toch fat daddio's bakvormen?  Oldenhof in Hilversum verkoopt die!

42

@Justme79: super, bedankt voor de tip!!! Weet je toevallig of dat de bakvormen zijn met de afgeronde bodem? Dat zijn nl mijn favorieten...

Ik wil ook meteen even een paar nieuwe data in de groep gooien:
donderdagavond 13 september, 27 september, 11 oktober of 18 oktober bij mij in Soest.

43

@ paula66 als je kijkt op kookwinkel.nl met www ervoor dan staat daar een aantal vormen op. Geloof dat zij ook andere (aparte) vormen goedkoop kunnen bestellen maar dat weet ik niet zeker.

Wat betreft data mijn voorkeur gaat uit naar een van de data in september. In oktober heb ik redelijk wat workshops gepland staan en wil af en toe ook nog thuis zijn.  :D  :o

44

Donderdag 13/9 kan ik niet, de andere 3 data wel.  :Y

45

Hallo ik ben graag van de partij. Het komt mij het beste uit op 13 september.

46 Laatst bewerkt door Justme79 (28-08-2012 11:45)

En toen was het stil .... al een datum gekozen?!? O-)

47

hee dames, zie nu pas dat er weer een gesprek op gang is gekomen hier  :P
13 september kom ik terug van vakantie, dan kan ik niet.
Andere data zou wel kunnen, ik hoor het wel! groetjes jeannette

48

Wij zouden in oktober op vakantie gaan maar dat gaat niet meer door :s . Dus mij maakt het niet meer uit. De keus is dus aan Paula.

49

Hoi dames, heb het even erg druk. Volgende week zal ik even kijken hoe of wat! Tot gauw...

50

:Y

Hoi dames, zullen we donderdag de 27ste doen? Vanessa wil liever in sept, de rest maakt het niet uit.
Kunnen we meteen wat afspreken voor de beurs.

Groetjes