1

Onderwerp: Freubelavond in Bussum

Na een geslaagde freubelavond in Utrecht (@ mirannetje) nu tijd voor de aangekondigde freubelavond in Bussum. Het idee is om gezellig een donderdag of vrijdagavond crea bezig te zijn aan mijn eettafel.
Vast wat datas 16, 17, 23 of 24 augustus

Ik heb plek voor 6! Wie heeft er zin en kan wanneer?!?

Wees Jezelf dan ben je al gek genoeg!

2

Re: Freubelavond in Bussum

Thanx  :D 16 augustus staat gereserveerd. De rest is al bezet door mijn vakantie  :D

3

@mirannetje, dan is het denk handig om een tweede data na jouw vakantie te nemen, is natuurlijk wel de bedoeling dat jij ook kan! Welke do-vrijdag kan jij nog meer?

4

Ik kan, en heb zin! haha
Kan alle 4 de data die je aangeeft wel! Dus laat maar weten! :Y

5

Euhm, dan heb ik alleen (zo uit m'n hoofd) donderdag 20 september nog over en dat is misschien wat ver weg?
Vrijdagen zijn in september voor mij sowieso bezet i.v.m. Wilton4  :D

6

nog weinig respons van de andere ... is natuurlijk ook wel vakantietijd ... laten we anders gewoon de 16de vastleggen (met zijn 3-en freubelen kan ook prima) en wie dan wil en kan kan natuurlijk gewoon aansluiten.
Goed idee?

@ mirannetje, had jij wilton nou in Houten gedaan of ergens anders?!?

7

Wat mij betreft prima, ik zet m in de agenda. Wat hebben jullie eigenlijk de vorige keer gemaakt? Of gedaan?  Als ik wat kan meenemen hoor ik het wel!

8

Okee, de 16e staat genoteerd! Ik heb de Wilton in Houten gedaan bij Lies  :Y

9

Ik zou de 16e kunnen! Lijkt me erg leuk om mee te doen!

10

@Paula66 gezellig en welkom

@snetje 27 voor de koffie ed zorg ik, je hoeft alleen de spulletjes mee te nemen die je voor de freubel nog hebt, beetje afhankelijk dus van thema.

@ allen: ik zal volgende week even een mail sturen met mijn adres gegevens.

@ allen: iemand een leuk idee voor een gezamenlijk project of freubelonderwerp. Vorige keer hebben we gefreubeld met verschillende bloemen. Mij lijkt het wel leuk om deze keer iets te boetseren, Ben nog niet verder gekomen dan nijntje, bumba en een kikker dus heb nog veel te leren. Weet niet of jullie dat leuk vinden of daar iets mee kunnen?!?

11

Ja helemaal leuk wat mij betreft  :Y Heb net vorige week een boekje met dierenfiguren van Maisie (?) gekocht. Zal ik dat meenemen dan?

12

boeken met tips zijn altijd welkom!!!

13

ja dieren boetseren lijkt me wel leuk, alleen denk ik niet echt dat ik dan jullie ergens mee kan helpen, ben zelf nog niet zo'n kei in boetseren  :P
Maar zal wel even kijken of ik ook iets van een boekje met voorbeelden heb! tot dan  :Y

14

Ik ben er ook geen ster in hoor, so don't worry, we helpen elkaar!  :D

15

Ook ik ben totaal geen ster in boetseren dus daarom leek het mij een goed thema voor de avond. Als we allemaal ons best doen komt er vast iets moois uit... positief denken!!!

16

Haha nou gezellie hoor dames, heb er zin in  :Y

17

Mag ik mij ook aansluiten bij dit freubelclubje? Ik heb geprobeerd een leuk poppetje te freubelen maar die oogjes vind ik zo moeilijk. Hebben jullie al een datum gepland? OOohhh en ik kom uit Amsterdam.

18

Ik zou wel eens wat babyschoentjes willen freubelen. Ik heb al eeuwen de All Stars-mallen liggen, maar heb steeds geen tijd om er iets mee te maken. Heeft iemand van jullie toevallig malletjes voor baby meisjesschoenen die ik tijdens de freubel zou mogen uitproberen???

19

@ snetje27, ik heb er ook zin in! :Y

@ Demo, tuurlijk mag je aansluiten. We hebben voor volgende week donderdag, de 16de, afgesproken bij mij thuis in Bussum. Precies adres mail ik van het weekend even door. Thema wordt boetseren, we hebben er volgens mij allemaal niet veel ervaring in maar met voldoende enthousiasme komt het vast goed.

@Paula, babyschoenen lijkt mij op leuk, geen ervaring mee. Wellicht worden we tijdens de avond allemaal helemaal enthousiast van jouw schoentjes dat we een schoenenfreubelavond moeten plannen :)

20 Laatst bewerkt door Demo (07-08-2012 21:25)

Justme79 schreef:

@ snetje27, ik heb er ook zin in! :Y

@ Demo, tuurlijk mag je aansluiten. We hebben voor volgende week donderdag, de 16de, afgesproken bij mij thuis in Bussum. Precies adres mail ik van het weekend even door. Thema wordt boetseren, we hebben er volgens mij allemaal niet veel ervaring in maar met voldoende enthousiasme komt het vast goed.

@Paula, babyschoenen lijkt mij op leuk, geen ervaring mee. Wellicht worden we tijdens de avond allemaal helemaal enthousiast van jouw schoentjes dat we een schoenenfreubelavond moeten plannen :)

Dan sluit ik mij er graag bij aan en zie je mail tegemoet. En Paula ik ga woensdag de 15e babysneakers maken in Almere. Dat komt goed van pas. Ik zal heel goed opletten  :Y Kan ik misschien wat tips doorgeven  :)

21

@Paula: Ik zal ook mijn uitsteker van de babyschoentjes meenemen.
Ik mag wel ff een lijstje gaan maken  :lol:  :lol:
@Demo: gezellig dat je ook komt!

22

Oh ja die sneakers maken lijkt me ook een keer leuk! Heb zo`n idee dat het sowieso een gezellige avond wordt  :Y

23

Volgens mij gaat het idd een gezellige avond worden ... heb er zin in, is toch leuker dan alleen freubelen.

@Demo, ga je de sneaker maken bij de leukste taartshop in Almere? Ben benieuwd, lijkt mij ook een leuke workshop!

24

Justme79 schreef:

Volgens mij gaat het idd een gezellige avond worden ... heb er zin in, is toch leuker dan alleen freubelen.

@Demo, ga je de sneaker maken bij de leukste taartshop in Almere? Ben benieuwd, lijkt mij ook een leuke workshop!

ja inderdaad bij de leukste taartshop in Almere. Voor het eerst dat ik daar naar toe ga. Ben je ook van plan de workshop te gaan doen?

25

@ Demo, heb laatst de workshop rozenboeket daar gedaan en ga in oktober terug voor het theeservies van Bianca. Was allemaal prima verzorgd! Aangezien ik ook de wilton wil gaan doen, waarschijnlijk in Houten, sla ik de workshop sneakers nu even over.