1

Onderwerp: Welk hollands kado voor iemand in frankrijk???

Volgende week ga ik naar frankrijk, we gaan kamperen bij een hollandse geitenboederij. Omdat we erg weinig hoeven te betalen wil ik wat kado`tjes kopen, maar wat is nou echt leuk en wat hebben ze niet in frankrijk?

2

Re: Welk hollands kado voor iemand in frankrijk???

:think: taart? O-)  ;)

klompen, maar ja, da's zo.... klomperig...

Bedoel je op etengebied? Zijn het Nl-ers? Drop?

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Mijn broer woont in Oostenrijk en wij moeten altijd stroopwafels, drop, hagelslag, jonge kaas, roze muisjes meebrengen.
In Polen zijn ze ook gek op stroopwafels, maar ook de smaak cakemixen vinden ze heerlijk.

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

4

Ik zag net bij de bruna een Hollandse verjaaardagskalender.
Willy

5

Ik zou een leuk mandje kopen ( Xenos , Action ) en die vullen met een zakje drop , zakje stroopwafels , doosje hagelslag , iets van kaas mét kaasschaafje ( kennen ze bijna nergens)  , een rode boeren zakdoek ( Zeeman ) en een joint..o nee grapje  :+  Het geheel leuk in cellofaan inpakken , rood,wit,blauwe  krullint eromheen en voilá ! Ik denk dat ze dat heel leuk zullen vinden .

Carpe Diem !

6

wat monique63 zegt is erg leuk  :D
En miskien nog een klein taartje van jezelf als thema NL

7

Wij maken ook altijd zo'n Hollands pakket met stroofwafels, hagelslag en boterbabbelaars en meestal ook nog iets echt Zeeuws zoals de zwartebessenwijn hier uit de regio  :)

8

Ik neem voor onze franse vrienden altijd beschuit, muisjes ( :lol:), pindasaus, koenjit, ketjap, sambal, (diepvries) pens voor de hond, panklare andijvie (gesneden, vers, doen zij zo in de vriezer) en hemaworst mee. En nog wel meer maar daar kan ik ff niet op komen. Ik neem dat allemaal mee op hun eigen verzoek, het is natuurlijk maar net waar je van houdt :+

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

9

een neef uit fankrijk koopt hier altijn mega veel frikandellen voor ie weer naar huis gaat

ik taart, jij taart, wij zijn taarten

Wij slaan ook altijd behoorlijk in als we in NL zijn.

we kopen altijd meerdere pakken, flessen, zakken, blikken gevulde koeken, mini stroopwafels, hagelslag, vlokken, satésaus, (hak vlaaifruit  :+ ) mayonaise, drop, Canei, rozijntjes in doosjes, Ketjap, poffertjesmix, appelstroop, schenkstroop, kaas en pindakaas.

We krijgen ook iedere keer een vragende blik van de cassiere  :lol:

Ik denk dat  als je van deze lijst wat spulletjes meeneemt dat die mensen dan heel erg blij zullen zijn, vooral als het nederlanders zijn  :Y

11

Haagsche Hopjes en meer van dat soort snoepgoed.... Naar een oud nostalgische snoepwinkel gaan, mand vullen...... Amsterdammertjes (drop) en de rest is boven al genoemd..... wilhelmina pepermunt (echt ned.)

Leuk leuk leuk..... Er is vast nog wel een winkel met EK spullen over..... oranje meuk erin...... viva Olanda.....  :lol:

"For every minute you are angry, you lose sixty seconds of happiness."

12

Jongens wat een leuke ideeen allemaal, hartstikke bedankt!!!!!!!