Onderwerp: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Ik heb in de folder een opvouwbare fotostudio gezien bij Xenos.
Heeft iemand ervaring met deze fotostudio?
Het leek me misschien wel wat om in deze studio de foto's van mijn taarten te maken. Ziet er vast wat strakker en professioneler uit. Vind het alleen jammer dat de achtergrond blauw is of is dit om het later makkelijker te kunnen bewerken???

Iemand tips voordat ik naar de Xenos ren? ;)

http://i45.tinypic.com/9rm2aa.jpg

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

2

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

he wat handig! ik lees even mee. hoop inderdaad ook dat de achtergrondkleur iets is wat je makkelijk kan aanpassen:p

3

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Is te klein denk ik, tenzij je geen stapels maakt

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Hij is inderdaad niet zo groot. Maar voor cupcakes, taarten van 1 etage en misschien zelfs stapeltaarten van 2 hoog zou het denk ik toch wel heel erg handig zijn. Ik ben benieuwd of iemand ervaring heeft met deze fotostudio?

www.taartenvankris.nl <-- Ook voor het bestellen van eetbare prints op icing, frosty en ouwel!

5

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Mijn broer heeft hem, het blauw is inderdaad makkelijk te bewerken maar hij is erg klein als je hem echt voor taarten wil gebruiken.

6

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Niet kopen. Heb hem ook, maar al gauw te klein. Eerst de kreukels aan uit de achterwand krijgen. Makkelijker is 1 of 2 witte vellen.

Groet, Jolanda

7

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Ik heb hem ook maar gebruik hem heel weinig, die blauwe lap kun je trouwens omdraaien die zit met klittenband vast en de achterkant is grijs. En de vouwen zijn niet makkelijk weg te werken. Zie foto:

http://i749.photobucket.com/albums/xx133/keukentje1/Mick-hekstaart021Small.jpg


Ik heb nu anders kunststof spul van een meter breed en lang wat ik tegen en op mijn aanrecht bevestig. Ik weet dat er mensen zijn die het goedkoopste ecru rolgordijn gebruiken als achtergrond, of een rol cadeau papier.

Christine.

8

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Dat van dat rolgordijn is ook wel een handig idee. Ik had wel gehoord van mensen die zo'n hele grote rol damast tafelpapier kopen en dat gebruiken, en als je een stuk vies hebt dan haal je dat er weer af.

En keukentje, deze foto is gemaakt in zo'n fotostudio???
Want (dat is geen kritiek hoor) als je zo de foto ziet dan zie je ook de hele zijkant van de fotostudio, en dat is toch zonde, of dat moet je helemaal weghalen met fotoshop??

Ben zelf ook nog wel eens op zoek naar mooie manieren om mooie foto's van mijn baksels te maken, en ik vind dat best wel heel moeilijk  :s  :s

9

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Voor de lichtval is het wel mooi, maar dan zou ik een fotocube aanschaffen. Niet goedkoop maar super foto's!

Fotocube.nl

bij de mini fotosets staan losse cubes

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

10

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen

11

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

ik gebruikte eerst een vel karton , maar heb nu een rol mooi wit behang gekocht en als het vies is scheur je het eraf .

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

12

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

beertje36 schreef:

En keukentje, deze foto is gemaakt in zo'n fotostudio???
Want (dat is geen kritiek hoor) als je zo de foto ziet dan zie je ook de hele zijkant van de fotostudio, en dat is toch zonde, of dat moet je helemaal weghalen met fotoshop??

Klopt deze foto is gemaakt in zo'n studio van xenos, kreeg het niet beter op de foto, voor kleinere taarten en fröbel werk is ie wel goed te gebruiken.

Christine.

13

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Je moet gewoon echt een grotere hebben, dan zie je de wanden niet

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

De meeste van mijn foto's heb ik gemaakt in zo'n studio, kijk maar eens op mijn site.

In ieder geval alle foto's met de zwarte achtergrond zijn in de studio gemaakt en een enkele met een witte achtergrond.

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

15

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

anouckjewel schreef:

Voor de lichtval is het wel mooi, maar dan zou ik een fotocube aanschaffen. Niet goedkoop maar super foto's!

Fotocube.nl

bij de mini fotosets staan losse cubes

Ik heb even gesnuffeld bij fotocube's
Nou hebben ze die ook in het wit en in het zwart en ik vraag me af als je zo'n ding koopt wat je het beste kunt nemen, wit of zwart  :s  :s

16

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Wit.

Zit een zwarte blauwe en witte achtergrond bij.

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

17

Re: Opvouwbare fotostudio Xenos...???

Ik heb deze fotostudio, en ik ben er erg tevreden over!! Ik heb eigenlijk nooit kreukels in mijn achtergrond. En ik maar meestal stapeltaarten tot max 3 lagen en dat past nog prima hoor. ( nou moet ik wel zeggen dat ik mijn taarten nooit hoger maak dan zo'n 8 cm per laag, waarschijnlijk ben ik de enige, maar hoger vind ik niet mooi, en ook niet fijn eten.)

Er bestaat meer in het leven dan taart maken. Taart eten!!!