26

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Is van groot blok. Bij bouwmarkt laten zagen. Kost bijna niks. Volgens mij heb
Ik voor die etagere 5 euro betaald.

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Dolfijn schreef:

Komen de blokjes uit een grote plaat MDF of zijn het aparte blokjes die ze bij de bouwmarkt hebben?
Manlief zegt namelijk dat MDF in deze dikte nogal prijzig is. Klopt dat?

Heel leuk gedaan trouwens! Hebbuh!!!!

Gr. Dolfijn

Bij de karwei hadden ze deze dikte niet. Ging maar tot ongeveer 2,5 cm. Dus ik heb 2 blokjes van 2,5 cm laten zagen, in de 1 gaatjes geboord en in de ander niet, op elkaar geplakt en het plastic eroverheen.

28

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

super leuk. ik ga deze week ook maar eens even langs een bouwmarkt :-)

29

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Ik doe het nu zelfs ook met dunnere blokjes van 19 mm en ook dat gaat goed! Dan kun je ook nog eens een blokje weggeven.....scheelt weer kosten :)
Succes met maken mirjamie

30

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

ik heb ze ook gemaakt!! Super bedank voor deze how to!

Ik heb een plaat van 15 mm dik bij de Gamma (nu in de aanbieding) in blokjes laten snijgen.
2 op elkaar en hij staat als een huis!!

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/599917_502640336419039_1296665295_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/409609_502651946417878_1908917235_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/269668_502670696416003_1294995698_n.jpg

Liefs, Zanoni

31

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Wauw die zijn ook erg leuk en mooi geworden!

32

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Hier ook gelukt, thx!

http://desmond.imageshack.us/Himg803/scaled.php?server=803&filename=29246010151097585497980.jpg&res=landing

33

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

ben ik nou de enige die ze niet durft maken?iemand toevallig in de buurt die me een plezier kan doen,   :D

34

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Haha, wat durf je niet? De blokjes? Bij Gamma geen enkel probleem en spotgoedkoop, dan op elkaar gelijmd ( 2 x 1.8 ), plastic ( ging wel niet zo strak als ik hoopte maar heb nog wat blokjes en verwacht nog leuk plastic dus hopelijk volgende keer beter ) en klaar :)

35

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Welke maat boortjes hebben jullie hier voor gebruikt? Ik ben zelf ook bezig gegaan maar stuit nu op het probleem dat een boortje van 3,5mm te smal is en die van 4mm te groot waardoor de cakepops aan de bovenkant wel een centimeter kunnen wiebelen. Ik gebruik nu de stokjes van de Xenos. Zijn die van Wilton misschien iets dikker waardoor je boortje 4 kunt gebruiken?

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

36

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Wat leuk! Bedankt voor het delen van je howto!

Kijk ook eens op ~Sugaridoo~ voor recepten en howto's!     (Twitter: @Sugaridoo)

37

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Wat een ontzettend leuk, en betaalbaar idee!!!
Thankx :thumb:  :thumb:

groetjes,
Kaat

38

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

De boortjes zijn afhankelijk van de dikte van de lollystokjes. Dit verschilt per merk.

39

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

dank je voor het idee.Ik zit de hele tijd te knoeien met isomo,maar dat is prul.Ik heb nog wat hout liggen in de garage,zul zal mijn ventje maar eens lief aanzien  ;)

40

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Handig om te weten: een mdfplaat van 8 mm dik geeft, mits de gaatjes niet te groot(ruim) zijn, voldoende stevigheid voor cakepops. Dus je hoeft geen dikke plank te kopen. :) Voor een piramide-effect is dat dan wel weer het leukste.

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

Re: [how to] maken blokje om cake pops in te steken

Leuk! :)

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl