1276

Re: Deel 2 Arnhem - Nijmegen eo freubelclub

whaaa wat een drama zeg met dit weer een taart maken! Fondant smolt haast waar je bij staat hahaha dus steeds maar een decoratie gemaakt(terwijl de ventilator hard stond te blazen in n poging het koeler te krijgen in mijn taarthokje) en op de taart aangebracht, taart weer naar beneden in de koelkast, ik weer boven decoratie maken, taart weer naar boven..enfin jullie snappen m wel denk ik..ik krijg nog eens een ijzersterke conditie van al die keren trap op-trap af  :lol:
Heb terloops even bij manlief laten vallen dat een extra koelkastje (een kleintje maar) boven best wenselijk is hihi

Anyways klant was weer blij (jeuh!want had nog nooit van het thema gehoord: skylanders) en het is weer goed gekomen! Fijn weekend allemaal!

1277 Laatst bewerkt door Isanne (26-10-2014 23:58)

...

1278 Laatst bewerkt door Isanne (26-10-2014 23:57)

...

1279

mmm ik heb gisteren een workshop gehad van Annelies van Tessel, vond het eigenlijk wel fijn dat het zo warm was, de boetseersels waren best snel hard.

En yes ik heb mijn eerste opdracht van onbekenden. Ik had een advertentie op marktplaats gezet en hierop hebben ze gereageerd. In september mag ik een Dora-Taartje gaan maken.

1280

Tastaart van de workshop ;-)

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=200406

1281

En nog een zwangerschapstaart, met mijn eerste puzzelplaatje :D!

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2127176122

1282

je tas is leuk maar je zwangerschapstaart vind ik geweldig!

1283

Haha, dankjewel!

1284

Hallo allemaal,

Ook ik woon in de buurt van Nijmegen, in Bemmel en wil me graag aansluiten bij een freubelgroepje....kunnen we ideeen opdoen. Ben nu sinds een jaar fanatiek bezig en sinds april dit jaar bak ik ook voor "vreemden", eigenlijk voornamelijk voor vrienden en collega's, maar wel fijn dat ik de prijzen ergens vast heb staan.....krijg je daar ook geen misverstanden over.

Nu bezig met een kado-doos met strik en voorbereidingen voor een thomas de trein taart....

Mocht je meer willen weten, vraag gerust! ( op mijn website staat ook nog een voorstelstukje ;))

Groetjes, Joke

Bakt graag voor anderen .....Das beter voor mijn lijn ;)...
Nu ook op facebook, zoek op taartmama.nl

1285

Ohw ja, in september ga ik beginnen met PME2 bij de tastyshop, gaan er nog van hier meedoen? Heb nog geen 1 gedaan, die wordt vooralsnog foordeweeks gegeven en tja dan werk ik of heb ik mama-dag :D

1286

Hoi Joke,

Welkom in "ons" hoekje!!
Heb uiteraard meteen even gespiekt en je maakt mooie taarten!

Liefs, Zanoni

1287

Welkom Joke!

1288

Hoi Joke, welkom!
Ook ik heb op je site gespiekt, mooie dingen maak je hoor! Kijk alleen uit met het kopje "kosten" op je site, je hebt geen kvknummer geloof ik, let op met de belastingdienst! (tenzij je alles netjes opgeeft natuurlijk)

1289

Welkom Joke!

Dit was mijn spreekbeurt. Zijn er vragen?

1290

Welkom Joke!!

1291

Hey wat leuk, ook uit bemmel! Welkom Joke!

Viva la vida!

1292

welkom joke! Leuke site heb je.

1293

Welkom Joke ! Wat een prachtige taarten maak je !

1294

Thx allemaal! Heb vandaag voor het eerst een taart met srtik afgeleverd (op het werk) en dat was een drama, deksel doormidden, strik tig keer uit elkaar en voor de checkerboard cake te verschillend beslag gebruikt waardoor de vierkantjes meer driehoekjes waren....maar goed een hoop geleerd zullen we maar zeggen! Hij was iniedergeval heerlijk :D

Foto staat al wel op de site, nog niet op het forum :P

1295

Ja vervoeren is altijd een uitdaging. Wel een mooie taart hoor!

Viva la vida!

1296

Mooie taart zo met dat zwart/wit. En inderdaad dat vervoeren is echt een probleem..

1297

Leuke taart zeg ! Heb nog nooit zoiets gemaakt, maar staat wel op mijn to do lijstje   :)

1298

Vanavond bij mijn vader in de Radboud geweest, hij ligt daar bijna 2 weken maar vanmorgen bleek uit de scan dat zijn hart erg verslechterd is en dus gaan ze stoppen met de behandelingen...dat betekend dat mijn vader morgen of overmorgen naar huis gaat om thuis te sterven...heel moeilijk, 2 sterfgevallen in korte tijd van mijn dierbaren....hoe hard kan het leven zijn....

1299

Ah Danny! Verschrikkelijk om te horen! Heel veel sterkte!

1300

Dank je wel Liza ! Ik kon zo'n bericht niet op FB zetten maar wil het toch kwijt aan jullie....