26

Re: Deel 2 Arnhem - Nijmegen eo freubelclub

Ik heb er echt zin in ! Eindelijk zie ik dan bijna iedereen eens van gezicht, ken er nu nog maar 3  :o
Zometeen ga ik naar de Makro, misschien dat ik dan nog wat bakspullen kan scoren maar ik kom voor een geheel andere doel....onze voorraad persoonlijke verzorgingsspullen raakt echt op en de konijnen hebben ook geen voer meer dus....op naar Nijmegen en dan vanavond weer werken !

27

Wauw nu al op pagina 2 !

28

Zanoni heb jij ze al eens gemaakt? Moeten we nog ergens speciaal aan denken of is het gewoon een kwestie van een lap marsepein er overheen en decoreren maar?
Bekleed je ze eigenlijk met 1 lap of laagje voor laagje?

Groetjes, Monica

29

Zwaai je even naar me Danny als je naar de makro rijdt  :+

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

30

Jaaa Jantien kan ook!

3 juni: Guusje, Danny, Monica, Marielle, Kelly (onder voorbehoud), Jantien

Groetjes, Monica

31

De eieren zijn gehaald...tjee wat zijn ze duur geworden! Ik haal ze altijd bij het Hof van kaatje..betaalde eerst altijd 1,00 - 1,10.. nu waren de goedkoopste 1,40!!! Ik ga toch maar eens bij de andere boer kijken en anders maar weer naar de aldi.

'Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt'

32

Per hoeveel is dat bedrag?
Ik haal ze altijd bij een boer als ik van de paarden afkom, ik betaal daar 2 euro voor 10 eieren. Zijn vrij grote eieren, en de kippen lopen vrij in de wei dus het zijn wel hele goede eieren. Dat proef je echt!

Groetjes, Monica

33

mookje schreef:

Zanoni heb jij ze al eens gemaakt? Moeten we nog ergens speciaal aan denken of is het gewoon een kwestie van een lap marsepein er overheen en decoreren maar?
Bekleed je ze eigenlijk met 1 lap of laagje voor laagje?

Nee laag voor laag bekleden, de bovenste zoals je gewend bent en de andere lagen met  een strook.

En daarna lekker decoreren.
Let op hij is echt klein, dus kleine versieringen zijn noodzakelijk!

Liefs, Zanoni

34

Als ze zo klein zijn, maken we er dan meerdere pp?

Groetjes, Monica

35

Mookje, ik betaal 1,40 voor een doos van 10. Zijn ook vrij groot maar dat waren die van 1,00 ook.

36

Kelly dat is goedkoop!!

Groetjes, Monica

37

Feldie schreef:

Hoeveel kost het dan?

beursaanbieding  was 29,95, normaal 34,50

Liefs, Zanoni

38

Zanoni schreef:
Feldie schreef:

Hoeveel kost het dan?

beursaanbieding  was 29,95, normaal 34,50

Maar ik zie ze niet bij de standhouders staan, helaas

Liefs, Zanoni

39

Kelly1609 schreef:

De eieren zijn gehaald...tjee wat zijn ze duur geworden! Ik haal ze altijd bij het Hof van kaatje..betaalde eerst altijd 1,00 - 1,10.. nu waren de goedkoopste 1,40!!! Ik ga toch maar eens bij de andere boer kijken en anders maar weer naar de aldi.

eieren zijn gewoon veel duurder geworden. :Y
Bij de AH koop ik altijd een doos van 20stuks en die kosten 2.88 en dat is dan maat M.
Voor een L betaal je per 10 1,66 en dan heb ik het nog niet eens over de biologische/vrije uitloop eieren

Liefs, Zanoni

40

Ik koop mijn eieren bij de Aldi, de inhoud is ongeveer 50 gram per ei.
Kosten 1,25 per 10. Verder heb ik wat kennissen met kippen en kan ik gratis eieren halen.
Ook een goede motivatie om zelf kippen te nemen!
(Zanoni dan niet wordt het zon kippenhok op de flat  :+ )

Ken jij de webshop van Taartmonster.nl al?? Neem dan snel een kijkje op: http://shop.taartmonster.nl/
OF http://www.facebook.com/taartmonster We bestaan 1 jaar, check onze aanbieding!

41

@Jelle85 ik hen constant gezwaaid maar weet niet waar ik precies moest zijn dus je een lichtblauwe Suzuki met een zwaaiende vrouw heb gezien dan was ikke dus  :D
Toevallig vond ik bij de Makro tussen de bakspullen bij nonfoodafdeling een ccbakplaat (12 cc) die afgeprijsd was voor 2 euro ! Tuurlijk gelijk meegenomen. Volgens mij had ik de laatste...

42

Ik heb je niet heb gezien Danny! :(

Zanoni ben je rond kwart over 4 thuis? Kom ik je bakblik even terug brengen.

Heeft hier ook nog iemand een aanvraag voor een kinderfeestje binnen gekregen?
Heb de eerste keer zon aanvraag binnen dus dacht even kijken of jullie misschien ook iets hebben en dat ze aan het rondkijken is..

43

Ik niet maarja ik heb nog nooit een aanvraag van een vreemde gekregen...  :(

Groetjes, Monica

44

Ik heb een tijdje terug wel een vraag voor een kinderfeestje gehad maar dat was nogal last minute. Ik kon haar toen niet helpen. Welke prijs had je in gedachte?

45

@ Isanne

welkom hier, ik ben zelf ook nog maar pas op dit forum, maar vindt het heel gezellig.

46

Ik zit zelf te denken aan ongeveer 15 euro, en dat is dan incl een onderplaatje of vrolijk kartonnen bordje en evt ingepakt met van dat plastic folie.

Volgens mij is dat qua prijs best redelijk, maar voor een kinderfeestje wel wat duur denk ik.

47

Jelle85 schreef:

Ik zit zelf te denken aan ongeveer 15 euro, en dat is dan incl een onderplaatje of vrolijk kartonnen bordje en evt ingepakt met van dat plastic folie.

Volgens mij is dat qua prijs best redelijk, maar voor een kinderfeestje wel wat duur denk ik.

Als ik eerlijk ben, vind ik 15 euro best veel geld voor een kinderfeestje...ik kies altijd een feestje uit wat maximnaal 10 euro kost en waar de kinderen ook wat extra's krijgen zoals iets lekkers met drinken.
Het ligt er natuurlijk ook aan welke formaat je neemt. Ik heb laatst met mijn dochters kinderfeestje ook een workshop gegeven en er waren in totaal 8 kinderen (vind ik echt een max.), ze kregen ieder een 12 cm. boltaartje met 250 gram gekleurde fondant die onderling ook te verdelen was (ik hield er nog veel fondant over). Het zou voor 10 euro per kind makkelijk kunnen en verdien je er toch prima aan !

Maar ja ieder zijn eigen keus.

48

Ik denk dat 15 euro voor een bedrijf een goed bedrag is. Ik zou ook rond de 10 á 12,50 gaan zitten. Je geeft ze dan een 12cm boltaartje en die zou ik dan op een leuk kartonnetje zetten. Kartonnetjes kun je ook maken van kartonnendozen en leuk inpakken he ;)

49

zoo, jeetje wat moest ik veel bijlezen  :o
Maar wel leuk, deel 2!!

Oohh ik had zo graag mee gegaan naar de beurs.. maar nee  :nooo wil een nieuwe fiets (jaja, een mamafiets) en die gaan we dit weekend maar uitzoeken. Geen tijd, zo jammer!

Ik heb het minibakblik ook! Ben er nog niet heel handig in... jammer dat ik niet kan 3 juni. (Als jullie dat dan gaan doen)

Pfff vergeet vast op een boel te reageren, maar mijn hoofd loopt soms een beetje over! Ik merk dat op werk ook nog echt, echt weer 'inkomen' na dat verlof ;)

* vanaf de maan gezien zijn we allemaal even groot *
Facebook

50 Laatst bewerkt door Isanne (27-10-2014 00:03)

.....