51

Re: [Apeldoorn] (en omgeving) Nieuws, freubel en klets; -deel 7!-

zoooo, m'n taart voor morgen is ook af :) best leuk geworden, al zeg ik het zelf :o  Morgen maar eens op de gevoelige plaat vastleggen ;)
Alleen  nu is de keuken nog ontploft, dus daar moet ik zo eerst nog 'effe' :rolleyes:  wat aan doen :s

Slaap lekker voor straks :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

52 Laatst bewerkt door Annette52 (08-04-2012 07:59)

mogge,
Het is even mooi weer dus maar ff lekker wandelen met hond.
Tot later!

1 % hulp is meer dan 100% medelijden!!!

53

Hallo.. ik ben weer terug van een weekendje weg in Zwitserland.
Leuk feest gehad, heerlijk gegeten, prima hotel, mooi weer.

Wel gelezen dat jullie hier iets van sneeuw hadden en wij zaten in het zonnetje.

Christine.

54

Even een klein berichtje van een meelezer, heb niet echt de tijd om hier bij te kletsen. Kinderen zijn nogal, euhm, onstuimig en ben toch nog erg moe steeds. Maar verder rond en gezond ;)

Als jullie een lokatie zoeken voor de high-tea, ik heb ook ruimte genoeg, ook als er een flinke hoeveelheid kindjes meekomt alleen zitten we niet heel erg beschut en mijn tuin is bij lange na niet zo mooi als die van Carien. Voor nu vooral erg stoffig want we wachten op de hovenier die het gazon opnieuw komt inzaaien maarja, dat ding was stuk.......

keukentje schreef:

Wel gelezen dat jullie hier iets van sneeuw hadden en wij zaten in het zonnetje.

Ik dacht dat jullie morgen pas terug zouden komen ;)

De perfecte balans ? 
In elke hand een stuk taart  !

55

Taartentruus schreef:

keukentje schreef:

Ik dacht dat jullie morgen pas terug zouden komen ;)

Kan niet zo lang weg hè ? ;)

Christine.

56

Ik houd de mold voor jullie achter hoor hertje, carien en bakfanaat

Dat is toch een TAART waard!

57

@ppeltje  :thumb:

Net terug uit Enschede eo; m'n vader was vorige week jarig en zijn we nu geweest. Om half 9 hebben alle kinderen geholpen de paasbult aan te steken (nadat de oudste inwoonster 'm echt aanstak), hij ging als een speer, leuk :Y  Vorige keer wilde het niet, wastie zooo nat :(
Onderweg terug ook nog zo'n 15 vuren gezien, leuk :Y
Las net dat bij Esploo de boel ingestort is en dat er een gewonde is  :s , da's dan weer minder :(

Zo lekker slapen allemaal :)

58 Laatst bewerkt door Carien (08-04-2012 23:32)

moet eigenlijk allang slapen natuurlijk..... heb geen zin om naar boven te lopen :s
morgen vast spijt  :rolleyes:  :grr:

edit: oh nee, vandaag vast spijt :/

59

Heb ik ook last van Carien!
Trusten voor straks

60

fijn dan  :Y
:think: kunnen we een hulpgroep beginnen, wie kan de ander het best een virtuele schop onder d'r **** geven :D

weet je, ik ga wel zelluf, lijkt me beter :Y

truste!

61

:Y  :lol:  Truste!

62

:think: ben ik dan ook weer als eerste wakker :s

goedenmorgen allemaal :) 
(alhoewel,  :think: wie is allemaal nog helemaal hier :s )

63

Hier ook al een poosje wakker..... Ging toch ongeveer net zo laat naar bed als Annette en Carien.... Had er toen al wel al een poosje op de bank achter de rug......

Nu in discussie wat we vandaag gaan doen.... (nee, niet naar de meubelboulevard....)

In ieder geval cc's bakken. Mijn vriezer ruikt inmiddels heerlijk naar cakepops en cc's..... Voor de dames die me hebben gemaild BEDANKT!!! De insteek gaat 250 stuks worden, dus ik heb nog even. Mochten er nog meer dames zijn........

Fijne dag voor iedereen!

Enjoy!

64

oeps Sandra, vergeten je te mailen  :o ... voor as zaterdag hè? O-)
Zal ik zo'n 48 stuks bijdragen?  :think: hoe vervoer ik dat netjes.... :s
Gewoon kale cc's toch? Papierkleur maakt niet uit?

65

@Carien, dat zou helemaal super zijn! Kale cc's inderdaad en papierkleur maakt inderdaad niet uit. Ik heb ze in vuilniszakken 2 aan 2 opgestapeld en dichtgebonden ingevroren. Neem ze ook bevroren (tenminste het grootste deel) mee, spuit ze daar ter plekke met een toef bcr en een printje van het logo. Denk dat manlief me daar mee gaat helpen. Weet hij zelf nog niet (ja Muisje, daar ben ik wel goed in....) maar de jongens zijn toch uit logeren, kan hij me mooi even helpen.... Vanmorgen al een "cursus" cc's bakken gehad! Kunnen we ooit een 2mansbedrijf beginnen.....  :lol:

Enjoy!

66 Laatst bewerkt door Hertje (10-04-2012 09:05)

@ppeltje schreef:

Ik houd de mold voor jullie achter hoor hertje, carien en bakfanaat

:thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

67

Ik ben er wel hoor, alleen niet de hele tijd op het forum.

Vanmorgen al een kapsel gebakken in hartvorm wat morgen een aardbei moet worden, komt vast goed.

Christine.

68

goedeavond :)

@keukentje: fijn dat jullie hebben genoten van het weekendje...

@bakfanaat: ik heb hier ook eentje die zaterdagavond eieren was vergeten... gelukkig wonen we 2min van AH en was nog net niet afsluitingstijd...

hier ook leuke weekend achter de rug... gisteren ook nog stiefdochter gehad... dus met de meiden eiren geschilderd en koekjes gebakken...

Hallo,

ben een paar dagen weg geweest onze boot overgevaren van elburg naar utrecht en dan hebben ze alweer deel 7 geopent en dan ook alweer drie pagina's verder ( heb nog niet bij kunnen lezen)

70

ja Assie, wij kletsen wel door hoor ;)
Hebben jullie nu in Utrecht een ligplaats dan?

Druk aan het taarten, spijbel nu heel effies O-)  ;)

Keukentje, leuk zo effies ertussenuit  :Y  :thumb:

Draak, het spijt me zeer, maar bij zulke berichten twijfel ik altijd zeer en open ik de link niet :nooo  :o

Hup, schop onder de kont, door :s  :)

71

Hoi allemaal,

Sorry dat ik de afgelopen weken niet veel hier geweest ben..
Veel hectiek met taarten en manlief die zich het apenzuur werk en nu de operatie van m'n pa...

Veel drukte!

Ook veel taarten gemaakt maar nu weer rustige tijden!
Ook een paar vaste klanten erbij.. Altijd fijn..

Maar nu weer erg verkouden en erg benauwd.. Ben benieuwd of het ooit nog op houd met de verkoudheid hier..

Ook Het slechte slapen van de jongste gaat me niet in de koude kleren zitten..

En dan nog niet te spreken over m'n gezellige collega die me absoluut geen vrije dag gunt! Bah..

Maar goed probeer positief te blijven..

@mirche, bedankt voor t vorige topic

@lindadehaan, succes! Oh ik zag dat ik nog niet in het lijstje met forumleden sta..

Morgen weer werken.. Denk ik.. Behalve als ik vannacht weer zo slecht slaap.. Maar goed dat is een zorg voor morgen..

Mensen een fijne avond! Ik hoop dat iedereen een fijn paasweekend gehad heeft en tot snel!

Taartjes van El..... die lust iedereen wel!

72

@rosajati, ik wil ook graag helpen.. Zit alleen met het probleem hoe ze bij je moeten komen.. :s
Ik heb geen rijbewijs en manlief moet veel overwerken..
Misschien nog iemand hier uit zutphen die oom bakt?
Die misschien ook de mijne mee wil nemen?

Maandag de 16de ben ik niet bij dr stolp.. Maar de Andere data wel.. 24 mei en 22 juni en ook bij de high tea!

Gezellig!!

Ook wil ik me opgeven voor dr fotografie cursus..

Ik heb vorige week 29 mrt bij zoet en zo de buttercream flowers en toeven ws gevolgd.. Erg leuk! En dr technieken direct op m'n verjaardags cc toegepast..

Nu op naar de Royal icing ws.. En dan hard sparen voor PME.. T word nog wel wat met mij ;)

Taartjes van El..... die lust iedereen wel!

73

@ Ellie, rustig aan zit er niet bij he... Pas je wel een beetje op jezelf?

@ Carien, ist ook gelukt met deze taart?

@ Assie, klinkt heerlijk! Wel jammer dat 't niet zulk lekker weer was als 2 weken geleden... Laat de zomer maar komen  :cool:

Ik zit nog ff te wachten voordat ik gesprek heb op de sportschool. Ga met een personal trainer aan de slag! Anders komt er niks van...... En ik wil nu echt ff doorzetten! Spannend...

En... vandaag gaat eindelijk met zwangere buikje naar m'n collega in Hoofddorp  :D Naja, vandaag deel 1, bij mn manager in de koelkast. Morgen gaat hij er mee naar Weesp en een andere collega van Weesp naar Hoofddorp... Geweldig toch! Super dat ze dat willen doen  :Y

Groeten,
Linnn

74 Laatst bewerkt door keukentje (10-04-2012 07:52)

@Ellie, lees net dat je geen rijbewijs hebt, mss wil je dan een keertje meerijden naar de stolp ? Moeten we wel op dezelfde avonden gaan.
24 mei ben ik er niet bij, andere dag is man jarig en ben ik vast druk met bakken.

Heb jij geen last van hooikoorts ? Man hier is ook telkens verkouden en neemt nu elke dag 1 pilletje anti hooikoorts (cetrizine van de aldi, 99 ct voor 1 week) en hij heeft haast nergens last van. Zonder dat pilletje snottert ie de hele dag en heeft dan ook weinig lucht.

@Carien, was zeker even lekker een weekendje weg, was maar 1300 km maar dan heb je ook wat  ;) voor het volgende feest daar zijn we aan het kijken of het met de trein kan of vliegtuig, reizen daar met openbaar vervoer is gratis als je in een hotel of zo zit, parkeren kost 50 euro per dag !!
Dresscode voor het volgende feest is Black Tie, man heeft al een smoking, nu ik nog een feest jurk.

Christine.

75

Tsja, met black tie op de motor ....  :s  ;)

Linnn, ben nog nie klaar :nooo  Vanmiddag om 15u wordtie opgehaald. Nu kapsel aan het bakken voor vanavond te vullen taart voor morgen en dan is het weer effe pfffff :) Dan zal ik de boel showen :Y

Ellie, rustigrustigrustig aan hoor. Ik kan eventueel je cc's meenemen naar Apeldoorn :Y