1

Onderwerp: goedkoop adres foodprinter inkt

ik ben op zoek naar foodprinter inkt. Weet iemand daar een goed(koop) adres voor?

bedankt

2

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Echt goedkoop isse nergens; maar er zijn verschillende bedrijven die de inkt aanbieden. oa bouwhuis, trend en decor, cake art etc. Ik zeg googlen en prijzen vergelijken. Vergelijk ook meteen de verzendkosten want daarin zit ook veel verschil!!

3

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Jose1972 schreef:

Echt goedkoop isse nergens; maar er zijn verschillende bedrijven die de inkt aanbieden. oa bouwhuis, trend en decor, cake art etc. Ik zeg googlen en prijzen vergelijken. Vergelijk ook meteen de verzendkosten want daarin zit ook veel verschil!!

dank je. Ben ik idd mee bezig. Wat ik ook tegenkwam was navulbare cartridges. Dit gebruik ik voor mijn gewone printer, maar heb het nooit gebruikt voor foodgrade inkt.

heeft iemand daar ervaring mee?

4

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Kijk ook eens bij kopyform.de...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

5

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Annemiek schreef:

Kijk ook eens bij kopyform.de...

dank je

6

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Bijvullen doe ik nooit, ik doe dat idd wel met de gewone zeg maar. Annemiek, die in Duitsland, is dat die waar je beter met een stel mensen tegelijk kunt bestellen? meen me iets te herinneren van zo n site...en nogmaals, let op de verzendkosten!!

7

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Jose1972 schreef:

Bijvullen doe ik nooit, ik doe dat idd wel met de gewone zeg maar. Annemiek, die in Duitsland, is dat die waar je beter met een stel mensen tegelijk kunt bestellen? meen me iets te herinneren van zo n site...en nogmaals, let op de verzendkosten!!

Ik heb inmiddels op de duitse site gekeken. Verzendkosten 7.50, dus valt mee

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Nou ik heb ze bij cakeart gekocht omdat ze daar goedkoper waren maar ik doe dat noooiiittt meer!! omdat de kleuren veel minder mooi waren en of het toeval is of niet weet ik niet maar mijn printer raakte verstopt waardoor ik hem uit elkaar moest halen en spoelen, bij bouwhuis nooit geen problemen mee gehad en het lag ook niet aan het fiet dat ik te weinig print want dat doe ik wekelijks minimaal 1 x maar meestal vaker..
Dus voor mij dan maar iets duurder maar heb er wel goede ervaring mee..

9

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

sweetheart88 schreef:

Nou ik heb ze bij cakeart gekocht omdat ze daar goedkoper waren maar ik doe dat noooiiittt meer!! omdat de kleuren veel minder mooi waren en of het toeval is of niet weet ik niet maar mijn printer raakte verstopt waardoor ik hem uit elkaar moest halen en spoelen, bij bouwhuis nooit geen problemen mee gehad en het lag ook niet aan het fiet dat ik te weinig print want dat doe ik wekelijks minimaal 1 x maar meestal vaker..
Dus voor mij dan maar iets duurder maar heb er wel goede ervaring mee..

O, daar heb ik niet aan gedacht. Zijn er meer mensen met deze ervaring van goedkope inkt?

10

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

ik heb daar wel al een paar keer over gelezen. ook hier op het forum.
dat met goedkope inkt de koppen van je printer verstopt raken en dan ben je verder van huis. ik durf het in ieder geval niet aan en bestel ze  gewoon bij bouwhuis! beter wat meer betalen en de originele cardridges gebruiken, want in dit geval denk ik dat goedkoop, duurkoop is !

11

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Bedankt voor het meedenken allemaal.

12

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

muissie schreef:

ik heb daar wel al een paar keer over gelezen. ook hier op het forum.
dat met goedkope inkt de koppen van je printer verstopt raken en dan ben je verder van huis. ik durf het in ieder geval niet aan en bestel ze  gewoon bij bouwhuis! beter wat meer betalen en de originele cardridges gebruiken, want in dit geval denk ik dat goedkoop, duurkoop is !

Ja idd..
Ik heb mijn lesje wel geleerd.. Gelukkig was het nog weg te krijgen met heet water (al was ik bijna 15 min aan het spoelen geweest)  want als hij helemaal kapot was dan was ik verder van huis..
Maar misschien dat mensen er ook goede ervaringen mee hebben??

13

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

sweetheart88 schreef:
muissie schreef:

ik heb daar wel al een paar keer over gelezen. ook hier op het forum.
dat met goedkope inkt de koppen van je printer verstopt raken en dan ben je verder van huis. ik durf het in ieder geval niet aan en bestel ze  gewoon bij bouwhuis! beter wat meer betalen en de originele cardridges gebruiken, want in dit geval denk ik dat goedkoop, duurkoop is !

Ja idd..
Ik heb mijn lesje wel geleerd.. Gelukkig was het nog weg te krijgen met heet water (al was ik bijna 15 min aan het spoelen geweest)  want als hij helemaal kapot was dan was ik verder van huis..
Maar misschien dat mensen er ook goede ervaringen mee hebben??

Dat zou ik dan ook graag horen

14

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

sweetheart88 schreef:

Nou ik heb ze bij cakeart gekocht omdat ze daar goedkoper waren maar ik doe dat noooiiittt meer!! omdat de kleuren veel minder mooi waren en of het toeval is of niet weet ik niet maar mijn printer raakte verstopt waardoor ik hem uit elkaar moest halen en spoelen, bij bouwhuis nooit geen problemen mee gehad en het lag ook niet aan het fiet dat ik te weinig print want dat doe ik wekelijks minimaal 1 x maar meestal vaker..
Dus voor mij dan maar iets duurder maar heb er wel goede ervaring mee..



Ik koop zelf ook altijd via cakeart maar NOOIT problemen, altijd goede en snelle service, en géén verstopte koppen of mindere kleuren... Ik heb tijden gehad dat ik 4-8 x per dag printte ( nu ivm gezondheid niet) en NOOIT dit soort ervaringen: ik ben heel positief over hun..Het is dus erg persoonlijk denk ik..

15

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Ik vind dit echt geen topic voor V&A tweede kans & aanbiedingen bij reguliere winkelketens...

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

16

Re: goedkoop adres foodprinter inkt

Marianne schreef:

Ik vind dit echt geen topic voor V&A tweede kans & aanbiedingen bij reguliere winkelketens...

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Sorry, en bedankt