1

Onderwerp: op zoek naar baksters in de omgeving Almeloooo

Hoi
ben al een tijdje aan het bakken en zou graag met andere bakker/baksters in contact komen die goed kunnen boetseren en dan vooral verschillende soorten bloemen.Wie lijkt het leuk om samen te freubelen?? (en mij het een beetje te leren?)
groetjes Ilona

2

Re: op zoek naar baksters in de omgeving Almeloooo

Hoi Ilona

Kom wel uit de buurt, maar helaas voor jou ben ik niet goed in boetseren...
Maar mocht je een keer iets willen lenen, Enter is dicht bij!!

Groetjes
Jessica

3

Hier het zelfde woon wel dichtbij maar ben zelf ook aan het oefenen alleen rozen gaan nu redelijk

Hallo Ilona,

ik woon in Hardenberg en heb meerdere keren pioenroos en orchidee gemaakt. Ben nu met Wilton 2 ook bezig om allerlei bloemen te maken. Het lijkt me erg leuk om eens samen bloemen te freubelen!!!

Groetjes,
Ingrid
www.passion4cake.nl

5

Passion4cake schreef:

Hallo Ilona,

ik woon in Hardenberg en heb meerdere keren pioenroos en orchidee gemaakt. Ben nu met Wilton 2 ook bezig om allerlei bloemen te maken. Het lijkt me erg leuk om eens samen bloemen te freubelen!!!

Groetjes,
Ingrid
www.passion4cake.nl

gezellig! heb nog een aantal dames die gereageerd hebben misschien kunnen we samen een keer freubelen??

6

ilona2608 schreef:
Passion4cake schreef:

Hallo Ilona,

Groetjes,
Ingrid
www.passion4cake.nl

gezellig! heb nog een aantal dames die gereageerd hebben misschien kunnen we samen een keer freubelen??

mooie site heb je trouwens!!

7

hallo ilona,

ik kom uit almelo en zoek ook mensen in en omgevind almelo die dit leuk vinden. Ikzelf ben net begonnen met taarten versieren, en dat gefreubel ben ik nog niet aan begonnen, maar het lijkt me wel leuk om dat eens te doen.

gr chantal

8

Hier ook iemand uit de buurt, maar ben ook nog maar net begonnen, dus goed in boetseren ben ik niet.

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

ilona2608 schreef:
ilona2608 schreef:
Passion4cake schreef:

Hallo Ilona,

Groetjes,
Ingrid
www.passion4cake.nl

mooie site heb je trouwens!!

Hi Ilona,

dank je ;-)

Ik kan door de week (overdag) niet freubelen. 's Avonds kan ik wel. Ook de zaterdag kan ik wel.

Ik hoor graag als je een datum/tijdstip hebt geprikt voor een freubelbijeenkomst ;-)

Groetjes,
Ingrid
www.passion4cake.nl

10

wie kan er toevallig
zaterdag 17 maart of zondag 18 maart??
laat me weten of je kunt!

11

Ik kan zondag 18 maart wel.

Wat kost het eigenlijk?
En waar wordt het gehouden?

12

Hoi,

Ik kom ook uit Almelo!!
Ik ben net begonnen met taarten maken. Dus nog totaal niet thuis in het taarten maken. Nu wil ik voor de verjaardag van mijn zoontje een bumba taart maken!! En ik weet al helemaal niet of ik daar uit kom.  :(
Maar een keer freubelen lijkt me leuk!!

Groetjes Ilona

13

Hallo Ilona.

Die zaterdag freubel ik al in Ommen. Een ander weekend (liefst later ivm workshops) zou mij beter uitkomen....

Groetjes,
Ingrid

14

Ik wil ook wel komen frobelen hoor, we kunnen elkaar wat leren! Altijd handig om tipjes van iemand te krijgen en tipjes te geven!!

15

Ik wil ook wel komen frobelen, als ik het maar op tijd weet ;)

Neem ook eens een kijkje op:https://www.facebook.com/Manoa-taarten

16

Hallo allemaal!

Zondag 4 maart wordt er gefreubeld door dames uit de omgeving Twente (dus ook Almelo!). En hoe meer zielen hoe meer vreugd! Jullie zijn allemaal van harte welkom. Meer info: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=180344

Een taart en een workshop voor elke gelegenheid!
Kijk op www.omabaktaart.nl of mail je op info@omabaktaart.nl

17

dan kan ik niet :nooo

18

Ik ben net begonnen met taarten maken (dat wil zeggen heb al 1 taart gemaakt tijdens een workshop, heb nu zelf een paar spulletjes gekocht en wil deze week echt zelf aan de slag...;)).
Iemand die het leuk vindt om mij wat tips en trucs bij te brengen is natuurlijk van harte Welkom.. Altijd gezellig toch??

Trouwens ik kom uit Enter..