151

Re: Op zoek naar baksters in omgeving Zevenaar

Ik heb wel zin om mee te doen, moet alleen nog even kijken of ik niks anders heb.

Jammer dat iedereen zo druk altijd.

Wat was je eigenlijk van plan om te maken dan?

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

152

Ik heb er nog niet over nagedacht :) maar daar heb ik nog een weekje voor ;)

153

He franka
Wat rot voor je. Ik hoop dat je je snel beter voelt, maar geef jezelf daarentegen ook gewoon de tijd!!

Volg week vrijdag kan ik helaas niet. Werk...
Maar wil graag een ander keertje wel afspreken..
Veel succes en sterkte de aankomende tijd

154

Goh Franka, heb met je te doen. Is niet niks... :(  Ik hoop dat het snel beter gaat met je, al heeft zoiets wel tijd nodig....helaas....

Ik zou wel kunnen, laat me effe weten welke dag zodat ik er rekening mee kan houden.

groetjes Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

155

Bedankt :)

@ Joyce: zullen we er donderdag van maken?

Franka

156

Franka, is goed hoor, ik zal er zijn a.s. donderdag om 19.00 uur.

Weet je inmiddels wat je gaat doen?

gr. Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

157

Ik denk proberen een cake af te smeren met ganash, en wat cupcakes versieren met fondant
tot vanavond
Franka

158

Hoi Franka,

Heb toevallig afgelopen weekend voor het eerst afgesmeerd met ganache, gaat super!!! enne....veel lekkerder dan botercreme. Ik wil eigenlijk niet anders meer. Is ook erg makkelijk te doen!

Ik wil graag een vrouwpersoon maken in een stoel met een gipsen onderbeen. Ga morgen naar een vriendin die in het gips zit!

Tot vanavond...ben ongeveer 19.00 uur bij je. Wat is het huisnr. ook al weer?

159

hee mensen!!

Ik heb afgelope weekend mijn eerste taart gebakken ( geprobeerd hoe het is enz) ik vond het werkelijk waar SUPER!  ikzelf woon in pannerden, dus kort bij zevenaar. mochten jullie nog eens wat gaan doen zou ik graag mee willen / kijken.

Groetjes Silke

160

Hoi Meisjj....

Allereerst excuses voor de late reactie.
Leuk dat je reageert! Weet niet of en wanneer we nog eens bij elkaar komen maar als je het leuk vindt kunnen we wel eens afspreken om eens te freubelen. Laat me even weten of je dit iets lijkt.

Groetjes, Joyce

161

bedankt voor je bericht terug. beter laat dan nooit zeg ik dan maar.. ja lijkt me wel leuk! ben nu bezig om koeien taart te maken voor op stage ( melkvee bedrijf) en een stapel taart voor mn zus.. kijken of dat allemaal lukt... di is de 3e keer daT ik zo bak :) maar het gaat me vrij goed af ( al zeg ik het zelf)

Groetjes Silke!

162

heey meiden, ik kom uit dinxperlo...half uurtje vanaf zevenaar en ben ook regelmatig in didam te vinden. ik zou graag eens zo'n avondje mee freubelen...ben echt een beginneling, 1 workshop gevolgd en 2 taarten tot nu toe gemaakt. Kortom denk dat ik veel van jullie kan leren!!

163

Hoi,
Ik kom uit Velp, ook dichtbij dus.
Ik zou ook graag een keer samen willen freubelen en van elkaar leren.
Mijn taarten zien er opzich aardig uit en smaken ook goed, maar vind het strak afsmeren ook erg lastig.
Ga het van de week ook eens met ganache proberen.
Mochten jullie nog een keer afspreken, lijkt het mij ook leuk om te komen.

Groetjes, Ramona

164

Hoi,

Ik kom uit Didam en zou ook graag een keer samen taarten maken en van elkaar leren. Is jullie groep nog actief? Of misschien een nieuwe groep starten Ramona?

Groetjes Jasmin

165

Hoi

Ik kom uit Aerdt en volgens mij is deze groep niet meer actief (of ik moet me vergissen)
Maar ook ik zie het wel zitten om zo af en toe iets af te spreken met taarten dames uit de omgeving om wat van elkaar te leren, of gewoon gezellig samen te fröbelen..
Laat maar weten of stuur me een berichtje via de mail of via Facebook.

Groetjes Janette

166

Een nieuwe groep dus? Leuk!! Zijn er nog meer mensen die zin hebben om een gezellige middag of avond te plannen?

Groetjes Jasmin

167

jasmin87 schreef:

Een nieuwe groep dus? Leuk!! Zijn er nog meer mensen die zin hebben om een gezellige middag of avond te plannen?

Groetjes Jasmin

Nou Jasmin, volgens mij is het erg rustig hier......
Maar mochten zich nog meer mensen melden of als je iets wilt gaan afspreken, meld het me, het liefste via een pb of via mijn facebook, want ook ik kijk niet echt vaak meer hier op het forum.