126

Re: Op zoek naar baksters in omgeving Zevenaar

Hoi,

Het was zeker leerzaam nu maar hopen dat ik dezelfde rozetten kan spuiten!! hebben we al een nieuwe datum voor een volgende keer ?

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

127

Haai!

Fijn dat het leerzaam was :D

@susanne: heb jij toevallig een blog?? kwam vandeweek een blog tegen van een susanne die op 1 maart met aantal dames toefjes had gemaakt, en ik denk zou jijj dat zijn? want dat zou toevallig zijn !! :D

128

Wouden jullie nog een keer afspreken?? ik vroeg het mij af maar hoor niks meer van jullie ik zou het wel leuk vinden ;)

meBakery.blogspot.nl

129

Hi!

Natuurlijk leuk om nog een keer af te spreken, maar denk dat iedereen ook gewoon druk is :D

Mij maakt het niet zoveel uit wanneer we afspreken...

xx franka

130

Hoi, hoi,....

Lijkt me erg leuk! De vorige keer is voor verschillende onder ons aardig in het water gevallen...

Groetjes Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

131

Ja want toen zaten we daar met ze drieën(was super gezellig!! en voor herhaaling vatbaar!!) ... ipv 8 ofzo maar ik wil wel zeg maar wanneer jullie kunnen?

meBakery.blogspot.nl

132

Hai ladies

Het is alweer even geleden maar tijdens onze 1e frobelavond heb ik mijn dikkie dik gemaakt, en vandaag de taartjes erbij gemaakt.
Hier het resultaat

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=189454

Laten we snel weer een datum prikken!

133

Ohhhh, wat is ie leuk geworden!! ( En strak hoor!) Alvast gefeliciteerd en ik ben benieuwd wat hij ervan vindt!
De vulling lijkt me ook jammie  :9  :9  :9  :9

Groetjes,
Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

134

Ik ben erg druk geweest de afgelopen tijd...
Maar ik spreek graag weer een keer af.

mooie taart voor je zoontje geworden.

Mijn zoontjes 3de verjaardag komt er aan, ik vroeg hem wat voor een taart hij wou hebben, z'n antwoord was roze :S

135

Dag dames!

Binnenkort weer een freubel avond beleggen??

Ik hou me aanbevolen :D

Zouden jullie bijvoorbeeld op donderdag 24 mei kunnen?

liefs Franka

136

Donderdag 24 mei is helemaal perfect voor mij. Heb nl. vrijdag de 25e vrij dus kanik het net zo laat maken als ik zelf wil hihi

www.cakelady.nl
regio Zaanstad / 't Gooi / Arnhem / Zevenaar

137

@lenny: Nou super! Zijn we al met zijn 2 :D

Voorstel om het bij mij thuis te doen (arnhem-zuid?), of het moet echt uitkomen op 8 man ( want dan wordt het krap :P)

138

Hai Ladies
De 24e kan ik helaas niet, maar als iedereen verder wel kan, mogen jullie gerust af spreken dan haak ik volgende keer weer aan :-)
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Is de woezel en pip taart gelukt?
Is dolfje weerwolfje gelukt?
En hebben jullie allen fijne paasdagen gehad?
Veel liefs van mij!

139

hoi hoi,

Ik kan even door omstandigheden niet zo ver vooruit kijken. Ik wil wel graag komen, maar kan dat nu nog niet besluiten

Franka

140

@zuki: prima, dan moet je het nog maar even laten weten dan! Hoop dat er niets ernstigs aan de hand is...

Nog meer meiden die zin hebben om donderdag de 24ste te komen freubelen?

141

Ik kan niet namelijk stage :( en als je dan half 5 op moet lijkt het me niet echt verstandig om dan s'avonds tot laat op te blijven.

Veel plezier.

Ik doe de volgende keer weer mee.

:)

meBakery.blogspot.nl

142

Verder alleen Lenny en ikzelf begrijp ik?

Zuki, sluit jij ook nog aan?

Eve en Joyce wat doen jullie?

143

Ik heb niets meer gehoord, dus ga er vanuit dat er niemand is vanavond....

144

Jammer, ik kom ook uit het oosten (aalten) en ben sinds kort gestopt, had ik leuk gevonden...

145

Hoi hoi,

Sorry dat ik niets van me heb laten horen, zit nogal met mijn gezondheid te klooien.

Als jullie er nog zin in hebben wil ik graag nog eens afspreken.

Groetjes Joyce

146

@ Joyce, beterschap!

@ iedereen: sorry, voor mij geld ook dat ik al te lang niets van me heb laten horen. Ik had vakantie en ik kreeg eerder altijd een mailtje als er iets werd gepost in dit topic. Ik had al een tijdje geen mailtje erover gehad, dus heb verder ook niet meer gekeken in dit topic. Lijkt me leuk om weer eens samen te gaan freubelen. Ik heb sinds enige tijd een tweetal patchwork cutters en vind het op het moment erg leuk om daar mee te werken. Heeft een van jullie daar al mee gewerkt?

Groetjes Susanne

147

Ja, ik vind het ook leuk om weer eens af te spreken om te frobelen.
Wie heeft een voorstel voor een datum, ergens in Juli misschien? Of Juni nog wel??

148

ik kom uit doetinchem, zou ik dan ook welkom zijn ;)?
ik zou het leuk vinden om eens met anderen samen te werken aangezien er in mijn omgeving verder geen mensen zijn die dit ook doen

149

@ suzanne4; Dank je wel!! En nee geen ervaring hier met de patchwork cutters.
@ evelyn91; Wat mij betreft ben je van harte welkom!

In juni gaat mij in ieder geval niet lukken. Ik zou wel wat af willen spreken voor in juli. Als het weer mee zit teminste!! Heb de laatste tijd wat taarten gemaakt maar met dat vocht in de lucht is dit haast niet te doen!!! Alles plakt en smelt  :mad:  :mad:

Ik ben de laatste tijd het spuiten wat aan het oefenen. Heb van Wilton ook zo'n spuitset gekocht, die van 52 stuks. Moet zeggen, is wel erg leuk om te doen hoor!

groetjes!!

150

Hoi allemaal,

Ik zou graag weer iets afspreken.
Er komt de laatste tijd wat te weinig uit m'n handen.

Ook wil ik wel m'n grote tafel ter beschikking stellen.

De reden dat ik vorige keer niet besluiten of ik wel of niet ging taarten is dat ik last heb van een depressie. Ik ben nu bezig met een deeltijd behandeling en ik moest eerst even zien hoe zwaar dat voor mij is.

Ik wil iig volgende week do of vrijdag avond gaan taarten (12 0f 13 juli, van 19:00 tot uiterlijk 22:00)
Mocht iemand zin hebben om mee te komen doen, stuur me even een berichtje

F.