26

Re: Op zoek naar baksters in omgeving Zevenaar

Kan ook de 26e hoor! :D X

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/388831_2903767230442_1148326900_3195708_1239406653_n.jpg

Ik probeer even een foto te plaatsen. Deze taart is m'n eerste 'opdracht', namelijk voor de verjaardag van mijn zusje!

27

Hij is mooi hoor!!!

28

Hoi hoi,

Allereerst allemaal de beste wensen voor 2012!!!!

26 januari lukt wat mij betreft ook. S'avonds is geen probleem. Lenny, vind je het eventueel goed om het bij jou te doen?

groetjes!

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

29 Laatst bewerkt door Zuki (04-01-2012 13:03)

Hallo Allemaal,

Ook ik woon in Zevenaar, en het lijkt me leuk om ook mee te doen.

Ik zal me eerst even voorstellen:
Ik heet ook Franka :D
Ik ben al een tijdje bezig, maar kreeg het voor elkaar om vrij snel na het aanmelden op deze site m'n wachtwoord kwijt te raken, heb dus nog niets geplaatst. (voor mij is deze site vooral van belang om plaatjes te kijken, dus had eerder nog geen werk gemaakt van uitzoeken hoe ik m'n wachtwoord terug moest krijgen. Maar gezellig iets leuks doen hier in Zevenaar was voor mij genoeg reden)

Ik kan de 26ste. Ben dan misschien alleen een beetje later dan 19:00 hangt er van af of m'n man op tijd thuis is zodat ik kan gaan.

Eventueel kan het ook bij mij, ik heb een grote eettafel, waar we ook wel met 7 of 8 aan kunnen freubelen als we elkaar een beetje ruimte gunnen voor het uitrollen van het fondant.

Met vriendelijke groet,
Franka

30

Hi dames,

Ik heb momenteel nog geen afspraken de 26e maar ik zit wel met een probleem. Het huis waar ik in verblijf is zo lek als een mandje en dus woon ik sinds gisteren weer in mn andere huis in de Randstad (en moet dus elke dag op en neer van Amsterdam naar Duiven voor m'n werk  :grr:  )
Maar goed.. de 26e is voor mij dus wel mogelijk alleen de locatie bij mij kan niet....
Ik begrijp dat Franka haar keuken ter beschikking zou willen stellen?

Groetjes,
lenny

www.cakelady.nl
regio Zaanstad / 't Gooi / Arnhem / Zevenaar

31

eettafel ter beschikking, werkt beter dan de keuken :D

Ik denk dat het ook handig is als we gaan kijken wat we gaan doen.

32

Haai!!

Deze Franka ( leuk hoor 2 franka's) heeft inderdaad ook haar eettafel ter beschikking aangeboden...Dat was toen we nog met zijn 5-en waren...Nu hebben we een 2de Franka erbij, maar met zijn 6-en moet hier ook wel lukken :D

Maar het maakt me niet uit of we het bij mij doen, of bij Franka (zuki) :D

Hier zou het de 25ste handig zijn omdat manlief dan niet thuis is, maar 26ste naar Zuki gaan kan ook...

Misschien een idee voor de meiden uit Arnhem om samen naar Zevenaar te rijden??

En wbt het maken: Ik ben overal voor in :D

xx franka

33

@lenny: wat vervelend meis dat je nu steeds zo op en neer moet kachelen! Ziet het er wel naar uit dat dit probleem snel opgelost wordt??

34

Goh jeetje wat leuk! De animo blijft toestromen. Haha. En ook nog eens twee Franka's! Laten we de keuze vallen op de 25e of op de 26e? Dan kan ik het definitief op de agenda zetten. Tijd? En wat spreken we af? Neemt iedereen een biscuit mee of neemt ieder mee waar 'ie zin heeft om aan te werken?

Goed idee van het samen rijden Franka! Ik woon vlakbij het CS Arnhem aan de Sonsbeekzijde. Waar wonen jullie?

Moeten we nog dingetjes mee brengen? Wat lekkers te eten of te drinken?  :9

Liefs!  :)

35

Ik ben heel erg voor de 26ste maar als het echt moet lukt de 25ste ook.

Even er van uit gaan dat het idd bij mij thuis is:

Bij mij is er iig genoeg thee in huis. Koffie komt bij ons helaas uit een zakje, maar daar heb ik dan wel genoeg smaken/soorten van.
Mischien is het handig als jullie wat anders willen drinken om het zelf mee te nemen.

Ik zorg dan zelf wel voor wat lekkers.

Wat mij betreft lijkt het me handig als iedereen die helemaal een taart wilt maken iig een biscuit of cake meeneemt, en als je hem gevuld wilt hebben dat ook al doet. Ik vermoed dat het anders met z'n allen gezellig kletsend erg laat wordt voordat we de taarten klaar hebben.
Voor iedereen die wil puzzelen of modeleren zorgen dat je als je iets specifieks wilt maken het voorbeeld bij je hebt?
Ik heb ook wel een paar boeken met ideeen als je zelf niets kan bedenken tegen die tijd :D.

Zo genoeg georganiseerd gedaan op de vroege ochtend van m'n laatste vakantie dag ;)

Franka

36

Ha Dames,

Dan graag de 26e bij Zuki.
Ik neem een Dummie mee. Is een van jullie goed in puzzelen? Ik ben er een ramp in dus als er dames zijn die het mij dan kunnen uitleggen..kan ik mooi dat proberen.

Nog een idee; Ik heb een grote cricut machine in Zevenaar binnen gekregen. Misschien leuk om deze mee te  nemen en gezamelijk eens te kijken of het werkt? Ik heb hem toevallig gisteren uit de doos gehaald :) maar verder nog niets mee gedaan.

groetjes,
len

www.cakelady.nl

37

Even niet gekeken maar wat een plannen, leuk hoor, volgens mij kan ik ook de 25e en de 26e, dus voor mij allebei prima.
Zat zelf te denken om wat te puzzelen, ben er nog niet heel goed in, maar wel altijd leuk, maar ben ook super benieuwd naar de cricut. Veel over gehoord, maar weet eigenlijk nog steeds niet hoe die werkt....

Eve, ik woon ook aan t sonsbeek maar dan andere kant, misschien kunnen we samen rijden

38

Goed de 26e houden we aan! Welk tijdstip? Ik neem aan dat je (als je wil vullen) ook alvast met de eerste laag bekleed (misschien een heel domme opmerking...?). Puzzelen heb ik nog nooit gedaan! Lijkt me leuk!!

Even opgezocht van de Cricut! Had ik nog nooit van gehoord. Wat een spannend ding zeg! Haha. Ben erg benieuwd. Echt lief dat je zo gastvrij bent Zuki.

Lindie, super! Rijden we samen. Waar woont Franka in Arnhem? Zou mooi zijn als we met z'n 3-en kunnen rijden.

X Evelien

39

Ik wou al antwoorden dat ik in Zevenaar woon  :o maar het gaat natuurlijk om die andere Franka.

Wat mij betreft om ongeveer 19:00, als het goed is is m'n man dan binnen en kan hij de kleine in bed leggen, en kunnen wij aan de slag gaan.

Lenny, wat mij betreft ben je welkom om vanuit je werk gelijk hier naartoe te komen en mee te eten, laat maar even horen, incl eventuele etens wensen/problemen

Voor de rest, stuur me even een mailtje/pm-tje zodat ik jullie m'n adres kan sturen en een lijstje heb met wie ik kan verwachten.

Mvg,
Franka

40

Hallo dames,

Allereerst @ Lenny, wat erg van je huis. Het is ook niet een klein stukje reizen!!??? Veel in de file staan waarschijnlijk?

Ik begrijp dus dat het de 26ste word. Ik neem wel wat frisdrank mee. Ik heb wel een probleempje..... :s  Ik weet niet hoe niet hoe het werkt met een persoonlijk mailtje. Ga het zo proberen Franka (Zuki) om je een mailtje te sturen. Hoop dat het lukt.

Groetjes Joyce

Snoep verstandig....maak een taart, geef hem weg en.......blijf zelf op gewicht! :)

41

Hallo!!

26ste dus bij zuki thuis: gezellig!!

Ik woon in Arnhem Zuid ( naast het station) dus moeten we even kijken wat handig is wbt het rijden!

Ik zal in ieder geval een biscuit maken :)

xx franka

42

Mailtjes zijn nu van 3 personen gelukt.

F.

43

Hoi,

mischien een beetje laat maar ik woon ook in zevenaar  :Y  Yuppie wil ook wel een keer komen (als jullie er niet op tegen zijn dat ik 17 ben ...,)

Hoef niet meteen de eerste keer maar gewoon een keer zou wel leuk zijn

ik hoor het wel..,

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

44

Hoi Cupcakenl,

Geen probleem hoor je leeftijd, ben zelf ook pas 25 :)
Wat betreft de freubel van de 26e, daar kan ik niet over beslissen, het wordt bij Zuki gehouden.

@Zuki, ik kom na het eten jou richting op. Heb een streng dieet ivm extreme voedselallergie, dus dat is een hoop geregel als ik bij andere mensen ga eten, maar wel heel lief van je voor het aanbod.

@iedereen... ik neem een dummie mee en een hoop tooltjes/plaatjes/alle kleuren fondant/marsepein.
Willen jullie ook nog de cricut zien of doen we die voor een volgende datum?

Misschien handig als we allemaal onze agenda meenemen? Kunnen we als het gezellig is, en bevalt misschien meteen een voorlopig, nieuwe datum prikken?

Liefs,
Lenny

www.cakelady.nl

45

Goed idee van de datum Lenny. Ben wel superbenieuwd naar de cricut. Wat vinden anderen? Ben overigens ook 25 :). Ik denk dat ik een gevuld en bekleed biscuit meeneem!

Liefs!

46

Eh... ik bedoelde goed idee van de agenda ;)  :grr:

X!

47

Wat mij betreft ben je ook welkom cupcakenl, moeten we gewoon allemaal een beetje inschikken.

Ik ben helaas de al lang geen 17 meer, maar ik discrimineer niet op leeftijd  :P

Ik denk dat ik ga boetseren... Heb een verzoek voor een dolfje weerwolfje liggen, en zou wel heel cool zijn als ik die geboetseerd kan maken.

Voor degene die m'n adres nog niet hebben, mail me even.

Voor iedereen. Zorg dat je weet wat je meeneemt, en dat ook weer mee terug neemt. Nu vind ik altijd leuk om taart spulletjes te krijgen. Maar liever niet per ongeluk....

Met vriendelijke groet,
Franka

48

Fijn dat ik ook mee mag doen  :Y
Lijkt me echt Wat is tot nu toe de agenda dan?

Even kijken of ik kan want zit soms met avond lessen van school

ik hoor het wel  ;)

Neem ook een kijkje op mijn blog:
meBakery.blogspot.nl

49

@Cupcake: gezellig hoor: hoe meer zielen...Nu staat de datum op 26 januari bij Zuki thuis in Zevenaar:D

50

Goed idee trwouens van de agenda!
Neem hem mee!

Biscit is vandaag gebakken, dus duie gaat de vriezer in..
Kan ik die beter al gesneden de vriezer indoen, of kan ik hem ook vullen en afsmeren en dan de vriezer indoen??